Givi nabízí pro Hondu CBF 500, 600 a 1000 podpěry pod brašny pod označením Givi T218. Pod pojmem podpěry si člověk představí jednoduchou konstrukci, o kterou se brašny prostě jen opřou a následně se dořeší jen jejich uchycení. Tato představa jednoznačně vychází z mnoha fotografií na webu, které ukazují nesprávný obrázek podpěr pro CBFko. Jak to tedy ve skutečnosti vypadá a jak to funguje?
Brašny Kappa TK706 (a jak jsem se dozvěděl, tak nejen tyto) jsou na vnitřní straně vybaveny velkou kapsou přes celou délku zavazadla. Pokud o této kapse uvažujete v kontextu nesprávných obrázků podpěr z internetových obchodů (viz obrázek), tak na nic nepřijdete. Pokud ale máte na motorce podpěry už nainstalované, kapsy začnou dávat smysl.
Do této kapsy se vsune podpěra namontovaná na motorce. To samé na druhé straně. Pak brašny spojíte přes sedlo suchým zipem a je to. Brašny drží ve všech směrech velice dobře a není potřeba žádné další uchycení "gumycuky" či jakkoli jinak. Měl jsem ještě obavu o to, jak půjdou popruhy přes sedlo a jak půjdou případně zacvaknout pod něj, aby byly brašny „zamčené“ k motorce a nelámaly se podsedlové plasty.
Výsledek kombinace Honda CBF 1000, brašny Kappa TK706 a podpěry Givi T 218 je úplně dokonalý. Zadní popruh lze bez problémů (a jakýchkoli rizik rozlomení podsedlových plastů) zacvaknout pod sedlo, přičemž se opírá o držadlo spolujezdce a podpěru brašny (takže nic neodře – možná jen to madlo spolujezdce by se mohlo něčím oblepit). Přední popruh pak vychází přesně mezi sedlo řidiče a spolujezdce, takže také nepřekáží.
Vyrážím s touto kombinací na týdenní dovolenou, takže se určitě následně podělím s reálnými zkušenostmi...
Komentáře
RSS informační kanál komentářů k tomuto článku.