NÁVOD - Odstranění kmitání řídítek výměnou ložisek - str. 3

Více
13. kvě 2014 23:03 #1 od mirek
Ahoj parťáci. Mám CBF 1000, rok výroby 2010, namontovaný zadní kufr Givi Maxia. M :( ám problém s tím, že jakmile v nízké rychlosti pustím řídítka, téměř okamžitě se rozkmitají. Pokud bych je hned zase nechytil, určitě zalehnu. Nejvýraznější je to kolem rychlosti 60 km/h. Řešil jsem to i v servisu Honda MCH, ale nikdo s tím nedokáže nic udělat. Prý to prostě CBF 1000 dělá. Také jsem několikrát slyšel názor, že to způsobuje ten zadní kufr. Jenže před CBF jsem jezdil na Yamaha FZ1, taky jsem měl namontovaný kufr, ale žádné kmitání řídítek se nekonalo. Máte někdo obdobnou zkušenost? Poradíte, co s tím dělat?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
13. kvě 2014 23:36 #2 od jiramat
Ahoj, a co to zkusit bez toho kufru, zda to kmitání zmizí? Jinak moje zkušenost při plně naložené motorce (tankvak, boční brašny a motoválec za mnou)
se kmitání řídítek opravdu objevilo, ale při jízdě bez bagáže vše ok a motorka při puštění řídítek jede tam kam chci já.
Díky: mirek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. kvě 2014 00:50 #3 od Eddie75
Je X věcí, co to může zhoršovat - tlumiče, řízení, blbě sjetá guma, přítomnost zadního kufru nebo spolujezdce... ale hlavně: je to poměrně normální jev. Jezdi a drž řidítka :laugh: (nebo to spraví tlumič řízení)

Praha 4 - CBF 600S 2004
Díky: mirek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. kvě 2014 06:23 #4 od JinT
Ahoj
Už se to tu řešilo mnohokrát... A osobně mě to tak štvalo, že jsem motorku přestavěl :laugh: jinak uvidíme jaký bude mít zkušenosti BOCO případně další co se rozhodnou vyměnit ložiska v krku za kuželíková... Krk CBF je podle mě vybaven špatně kuličkami a neustále se na rozbitém povrchu uvolňuje.
Já bohužel nemohu říct jestli to jsou pouze ložiska.... Protože jsem vyměnil vše. Bál jsem se přesto kmitání s kufrem tak mám i tlumič Scott ale ve finále to jede jak po kolejích kufr nekufr... žádný kmitání už neznám... A tlumič bude pro případy jízdy v kolejích atd... možná na okruh.
Pozor Fázer se nedá s CBF srovnat podívej se na jeho vidlice a brejle :) ...
Takže pokud nevyměníš vidlice za vidle z Horneta nebo nedáš WP jako já :evil: můžeš zkusit ty ložiska v krku.

PS: pokud si chceš dotáhnout třeba rukavice přidej tak na 150km/h a máš pár sekund....než to zpomalí :laugh:

Honda CBF 1000 RS:)
Díky: mirek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. kvě 2014 19:51 #5 od Malp
Jojojo-kmitání řidítek u CBF se zadním kufrem je klasika.A čím víc je naložený,tím hůř.
Teď v sobotu jsem zkoušel "víc dotažený ložiska" v krku řízení a je to bezproblémový.Každopádně určitě časem přejdu na kuželíkový ložiska.
Díky: mirek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14. kvě 2014 21:37 #6 od JinT
Jinak já jsem si všimnul, že tenhle problém májí hlavně nové litry zatím se nepochlubil nikdo se straší mašinou... Konva asi nepouští řidítka :laugh: .
Ovšem viděl jsem co si dovolí třeba Hodys se šestkou bez kapoty... Ten je úplně v klidu. Takže se jedná určitě o vyváženost motorky jako takové...Ovšem pokud má motorka kuličková ložiska v krku tak je známé, že se krk povolí během ježdění... Ovšem tohle by mělo mechanika Hondy napadnout(měl jsem v autorizovaném servise stejnou zkušenost radši člověka přesvědčí, že to je normální a že není v podstatě žádný problém).

Honda CBF 1000 RS:)
Díky: mirek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 09:35 #7 od Pepe
Samozrejme tých faktorov je viac to sme písali ale skúsme aj inak.Kúpiš si novú moto kde je technický stav top,osadíš ju kufrom a kmitá...zmena zaťaženia predná-zadná časť.Geometria nepustí,uhol riadenia,rázvor,ťažisko..možno by stálo za pokus zmiernit to nastavením centrálu,zmena prítlaku..treba skúsiť,je to len efekt.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 09:38 #8 od standaCBF
Ja mam model 2009 a dela mi to take, je to obecnej jev kterej se tyka asi vsech CBF (na 500 se to delo taky).
Jsem zvedavej jake budete mit zkusenosti s tema kuzelikovyma loziskama. Ale zas tak me to netrapi, proste nezvedam ruce :-) Ale je pravda ze moznost treba neco dobre vyfotit za jizdy a nezabejvat se kmitajicima riditkama by byla dobra.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 09:59 #9 od elektrikarCZE

standaCBF napsal: Ja mam model 2009 a dela mi to take, je to obecnej jev kterej se tyka asi vsech CBF (na 500 se to delo taky).
Jsem zvedavej jake budete mit zkusenosti s tema kuzelikovyma loziskama. Ale zas tak me to netrapi, proste nezvedam ruce :-) Ale je pravda ze moznost treba neco dobre vyfotit za jizdy a nezabejvat se kmitajicima riditkama by byla dobra.


Mě to taky na cbf 500 dělalo, po výměně pneumatik už to není tak hrozné => kmitají ale jen v malé výchylce. Jinak kde se dají sehnat ty ložiska?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 14:24 #10 od Dr.Pilulkin

standaCBF napsal: ...Ale je pravda ze moznost treba neco dobre vyfotit za jizdy a nezabejvat se kmitajicima riditkama by byla dobra.


Kurnik, Stando, tebe bych nechtěl potkat v kilču v protisměru, když si zrovna budeš obouruč fotit něco hrozně zajímavého :evil:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon