NÁVOD - Odstranění kmitání řídítek výměnou ložisek - str. 3

Více
15. kvě 2014 14:49 #11 od boco818

JinT napsal: Ahoj
Už se to tu řešilo mnohokrát... A osobně mě to tak štvalo, že jsem motorku přestavěl :laugh: jinak uvidíme jaký bude mít zkušenosti BOCO případně další co se rozhodnou vyměnit ložiska v krku za kuželíková... Krk CBF je podle mě vybaven špatně kuličkami a neustále se na rozbitém povrchu uvolňuje.
....


Ja som zatial kuzelikove loziska nedaval, nejako sa mi nechce to cele rozoberat. Navyse mam obavu ze to nebudem vediet kvalitne poskladat (lisovanie lozisiek). Takze ak, tak to necham na zimu.
Alebo prehovorim Pepeho a pridem k nemu na navstevu aj s loziskami :D

K tomu originalnemu lozisku - podla mna totalna konstrukcna hanba Hondy. Asi to nebudu len loziska ale konstrukcia celej prednej vidly/okularov atd.
Po tom ako mi lozisko zacalo klepat pri cca 16tis km, na konci roka 2012 mi v Honde menili za nove. Po jednej odjazdenej sezone (cca 6tis km) som ho na konci roka 2013 dotiahol o jeden stupen (jeden stupen = najmesie mozne dotiahnutie potrebne na zaistenie plechovou podlozkou). Najazdil som cca este 100km, riaditka kmitali stale, ale menej. Nasledne som ho teraz v Aprili (Duben) dotiahol znova o 2 stupne a po cca 800km sa mi znova zda ze je stale prilis volne. Samozrejme riaditka kmitaju veselo nadalej...
Ja uz ale podozrievam ze je od toho kmitania osekana aj predna guma ktora uz teraz kmitanie moze vyvolavat sama. Myslim si ho hlavne preto, lebo ked som menil cca pred 7tis km gumu za novu, riaditka kmitali len minimalne.

Pre tych co si chcu tie loziska na CBF1000F (model 2010 ->) kupit, maju ich napr tu: dkracing.cz

PS: kmitanie s kufrom ani neriesim, myslim ze tomu as ani neda nijak vyhnut bez tlmica alebo ineho celeho predku - viz JinT.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 15:53 - 15. kvě 2014 16:00 #12 od Luhamoto
boco818 napsal ,,K tomu originalnemu lozisku - podla mna totalna konstrukcna hanba Hondy. Asi to nebudu len loziska ale konstrukcia celej prednej vidly/okularov atd.
Po tom ako mi lozisko zacalo klepat pri cca 16tis km, na konci roka 2012 mi v Honde menili za nove. Po jednej odjazdenej sezone (cca 6tis km) som ho na konci roka 2013 dotiahol o jeden stupen (jeden stupen = najmesie mozne dotiahnutie potrebne na zaistenie plechovou podlozkou). Najazdil som cca este 100km, riaditka kmitali stale, ale menej. Nasledne som ho teraz v Aprili (Duben) dotiahol znova o 2 stupne a po cca 800km sa mi znova zda ze je stale prilis volne. Samozrejme riaditka kmitaju veselo nadalej...
Ja uz ale podozrievam ze je od toho kmitania osekana aj predna guma ktora uz teraz kmitanie moze vyvolavat sama. Myslim si ho hlavne preto, lebo ked som menil cca pred 7tis km gumu za novu, riaditka kmitali len minimalne."

Je pravda BOCO, že ta tvá přední vidle je nějaká divná. Když jsem ji kdysi zkoušel neměl jsem z ní dobrý pocit. Nějak se divně celý předek kroutil.
Na mé 600ce, kterou jsem kupoval novou a teď má najeto asi 24000km jsem nezaznamenal žádný problém. Tak nevím jestli to je jen u litrů.

Popravdě docela rád bych někdy zkusil porovnat naše teorie v praxi. Takže někdy uděláme test. Moto v originál stavu, moto kuželíkové ložiska, moto s kufrem a moto bez kufru.
Něco na způsob televizního pořadu Bořiči mýtů. :)
Poslední změna: 15. kvě 2014 16:00 uživatelem Luhamoto.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 17:41 #13 od boco818
Jasne, som za :)
Napr v Luhackach na letisku? B)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 21:17 #14 od JinT
Ahoj
BOCO koukej se zítra kousnout a v sobotu vyměníme motorky... Jinak jsem s mechanikem probíral to dotahování ložisek a nesmí se to přehnat jinak tě to může vykmitnout v zatáčce.

Kuželíky určitě dobré řešení...

A luhamoto já jsem taky čuměl když jsi stal na letišti ve stupačkách tohle udělat na litru tak po patnácti metrech ležíš...

Bohužel ten tlumič řízení na sériové motorce je dost problém... ukážu jak jsem to řešil já místo tam je ale nevejde se pod řídítka.

Jestli se to podaří tak bych do Luhačovic taky přijel a přidám se k testování ovšem pokud nevadí, že bude pršet.

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 21:40 #15 od Luhamoto

JinT napsal: Ahoj
BOCO koukej se zítra kousnout a v sobotu vyměníme motorky... Jinak jsem s mechanikem probíral to dotahování ložisek a nesmí se to přehnat jinak tě to může vykmitnout v zatáčce.

Kuželíky určitě dobré řešení...

A luhamoto já jsem taky čuměl když jsi stal na letišti ve stupačkách tohle udělat na litru tak po patnácti metrech ležíš...

Bohužel ten tlumič řízení na sériové motorce je dost problém... ukážu jak jsem to řešil já místo tam je ale nevejde se pod řídítka.

Jestli se to podaří tak bych do Luhačovic taky přijel a přidám se k testování ovšem pokud nevadí, že bude pršet.


OK, až bude příležitost tak to spácháme - MYTHBUSTERS.
1.Já dodám sériovku bez úprav + mám i originální top kufr Honda 45litrů.
2.JinT dodá speciál s komplet novým předkem.
3.Boco nového litra, který kmitá.

Už se těším. :laugh:
Ještě by to chtělo natočit i pro ostatní z fóra.
Takže se vyhlašuje výběrové řízení na kameramana.

PS: Déšť nevadí, zázemí je 5 minut od letiště. A před barákem jsem v úterý zrovna dostavěl přístřešek, tak i motorky by bylo kde schovat. :laugh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 21:44 #16 od JinT
Jo a pak to pošleme do Japonska :evil: Třeba začne pan Honda Montovat White Power seriově :laugh:

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15. kvě 2014 21:55 #17 od Luhamoto

JinT napsal: Jo a pak to pošleme do Japonska :evil: Třeba začne pan Honda Montovat White Power seriově :laugh:


OK, domluveno.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. čvn 2014 16:39 #18 od boco818
Tak maly update za mna.

Po sobotnajsom jazdeni v Rakusku sa to kmitanie u mna vyrazne zhorsilo. :(

Citim to ak ked drzim riaditka iba jednou rukou, a co ma serie este viac, ked som v sobotu isiel agresivnejsie do zakrut tak moto mala tendenciu kmitat pri prudsom ubrati plynu / brzdeni. Neviem presne popisat aka je to situacia, lebo som sa snazil si cestu uzivat, ale rozhodne viem ze to takto predtym nebolo.

Musim sa na to lepsie pozriet, ak to bude zase lozisko, idem do vymeny loziska za kuzelikove a asi aj prednej gumy (zda sa uz riadne oslahana, napriek tomu ze podla hlbky dezenu by odjazdila este aspon 10tis km).

Potreboval by som niekoho s rovnakou masinou (JinT, Malp) aby sa na to tom previezol a povedal mi ci to robi aj im... skoda ze sa mi neda prist do Neratova.

Toto ja osobne vidim ako jedno velke kurvitko na mojej CBF1000F... :angry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. čvn 2014 18:10 #19 od JinT
Ahoj
Tak koukej přijet:))). máš důvod :evil: né nebudu svině...
Hele mě už se moto ani nehne o víkendu jsem vezl v kufru čtyři šamotové cihly a ještě spoustu hadrů... Zkoušel jsem pusti řídítka až skoro do zastavené a pak rychlost GPS zaznamenala 195km/h to jsem se držel oběma ale nijak jsem ji nesvíral sedí jako na kolejích(to byl tak trochu test i kufru :evil:) jediný negativní jev přídavné plexi působí na hlavní takový tlak, že se přimáčkne až na plasty budíků a navíc v této rychlosti se mi otevře. Takže mám v podstatě DRS(a to jsme si s mechanikem mysleli, že to štelovat nejde báli jsme se za ten plastík víc zabrat).

Ovšem zpět k problému BOCO mechanik mě varoval pokud se kuličková ložiska přetáhnou způsobí to prý vlnění motorky... To podle mě přesně popisuješ. Je možné, že se ti ložiska opět uvolnily, ale taky je možné, že je na ně už moc velký tlak. Podle mě zkončíš u kuželíků.

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
12. čvn 2014 11:11 #20 od boco818
Ja som to lozisko dotiahol rukou, takze si moc neviem predstavit ze som to dotiahol prilis. Ale vylucit to neviem... Uvolnene sa teraz nezda byt, ved vyskusame v Neratove ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon