Re:Spálené zapalování

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

Uz me to nebavi.Kupuji original od Hondy za tusim 15 tis Kc.Myslim stator.A nebo motorku prodat v takovem stavu jak
to je a ten chudak co to koupi po me da za vydreny rotor 20 tis Kc plus zniceny stator.
Poslední změna: 21. srp 2019 11:22 uživatelem konvajsr.
21. srp 2019 11:21 #171

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

To je fakt smutné... ale jí musím říci, že originál od hondy už najel více než první a to si troufám říci, že v trochu jiném režimu než mu výrobce předurčil...
Honda CBF 1000 RS:)
21. srp 2019 11:46 #172

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

A NEJVETSI POMOC je ten merak KOSO jestli mi to dobiji co mi poradil Mirek Malp pred 2 lety pri instalaci spaleneho
zapalovani od Hondy.Na nem jsem si vsiml,ze mi to nedobiji-zacal blikat a hodnota dobijeni byla jen 12.2 misto beznych
14.-14.2.To mi pomohlo nejvic bo,ze to je spaleny stator,ktery ma najeto jen 13000 km by me FAKT nenapadlo a hledal
problem nekde jinde.Myslim,ze by si ho mel nainstalovat kazdy majitel HONDY CBF 1000.Zdar jak svina!
21. srp 2019 11:49 #173

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

Koso mám taky je to dobrý pomocník k identifikaci problému když začne zapalování blbnout já jsem najel na dálnici a valil jsem k domovu... na vysoké otáčky to ještě trochu jelo a motor chcípnul až na 6,8 V to už byla asi rychlá smrt...

Jinak pokud by to byla nějaká krize snažte se to řešit v týdnu... mohl bych poslat auto a zaměstnance ale tento víkend to bylo prostě špatně... přesto by to stejně nebylo nic levného můj akční radius je spíš po čechách ... A když už se něco nepodaří v zahraniční tak to je složitější ale budu se přesto snažit pomoci...
Honda CBF 1000 RS:)
21. srp 2019 13:44 #174

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování

Ja to mam take od Marese a naprosto v pohode.
Ten padaci ram je mazes,aleja jsem ho nakonec nesundal jen povolil a vyhnul aby tam sel dekl.
Samo ze je potreba na povoleni stahnout vorech na golu aby se do diry vlezl mrcha.

A jsi si opravdu jist ze ti drhne to previnute?
Se divam na obrazky a tam nema moc co o co drhnout
Poslední změna: 24. srp 2019 17:36 uživatelem Mefisto.
21. srp 2019 18:50 #175

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Spálené zapalování

konvajsr napsal: Uz me to nebavi.Kupuji original od Hondy za tusim 15 tis Kc.Myslim stator.A nebo motorku prodat v takovem stavu jak
to je a ten chudak co to koupi po me da za vydreny rotor 20 tis Kc plus zniceny stator.




Radku kurňa to je pech s tím převinutým , nicméně nestahuj gatě - brod je ještě daleko .
Na tvém místě bych ještě jednou ten dekl (po vzoru Mefista s uvolněním tzn. nesundáváním padáku ) sundal a hodil voko , co ti tam event. může drhnout - pískat . Nevím kolik je tam místa mezi rotorem a statorem a jaká je vůle na otvorech pro šrouby pro event. dostředění , popř. jestli nemůže dojít k nějakému kontaktu rotoru s kabeláží nebo poloky č.1 viz odkaz z Partsdepot , ale ještě bych to jednou V KLIDU prověřil . Koupit Honďácký můžeš kdykoli - ten den dva přece nehraje roli .
Držím palce .

www.partsdepot.cz/originalni-dily/motork...11/CBF1000FB/436601/
Poslední změna: 21. srp 2019 21:05 uživatelem Malp.
21. srp 2019 20:53 #176

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Spálené zapalování

konvajsr napsal: A NEJVETSI POMOC je ten merak KOSO jestli mi to dobiji co mi poradil Mirek Malp pred 2 lety pri instalaci spaleneho
zapalovani od Hondy.Na nem jsem si vsiml,ze mi to nedobiji-zacal blikat a hodnota dobijeni byla jen 12.2 misto beznych
14.-14.2.To mi pomohlo nejvic bo,ze to je spaleny stator,ktery ma najeto jen 13000 km by me FAKT nenapadlo a hledal
problem nekde jinde.Myslim,ze by si ho mel nainstalovat kazdy majitel HONDY CBF 1000.Zdar jak svina!



Pro odlehčení tématu .
Letošní červnová motodovča směr A-I-CH-F na XT 660 Z Tenere na kterou jsem si měřák Koso taky namontoval .
Výjezd na jeden vyšší "kopeček" s ledovcem , nahoře se zatáhlo , mlha , déšť . Vyfotím si GPS pozici , teplotu vzduchu +6 st. a v brutál mlze viditelnost pár metrů sjíždíme dolů . V jednu chvíli zavadím pohledem o Koso budík a vidím na displeji 9,6 . V tu chvíli DOST hlasitě NADŠENĚ vyslovuju všechny sprostý slova který znám - i opakovaně , takže i místní svišti rudnou studem a zacpávají si tlapkama uši . Protúruju motor naprázdno a hodnota se zvýší na 9,8 ...později
10...10,2 . Říkám si "možná nějaká voda v konektorech a pomalu si to po odpaření hledá cestu " . 2x zastavím , startuju - žádná změna .
No ,sjedu dolů , kde čeká kamoška a říkám , že je to v ...píp ... , že nedobíjím ( vylezlo to na 11,6 ) a ona se jen tak nezúčastněně ptá " helééé a to A pod tím číslem znamená co ? " Odpovídám - to nic , to je AIR -teplota vzduchu - mozek zapnul - ku.va teplota vzduchu !!! Dobrá pytlovina - prostě jsem tam na vrchu nechal teploměr a nepřepnul na Volty - no a při sjezdu jak stoupala teplota tak ..... .
21. srp 2019 21:29 #177

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

Pred chvili jsem se vratil z hradu,teda pardooon z garaze.S tatikem jsme to rozdelali a z tech 18 civek co jsou na
statoru drhnou 3,ale nejsou u sebe,uz mam trosku podreny rotor,ale to myslim neva.Jen jsme to zadelali a cekam
na originalni od Hondy co jsem si obednal.
22. srp 2019 15:50 #178

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

Akorat jsem nevedel,ktery stator mam obednat bo napr. na Partsdepot je na rocniky Hond CBF 1000 od r.v. 2006-2009
a 2010-2013 jiny typ statoru i podle cisel.Logicky vzato jsem mel nutkani obednat ten na pozdejsi rocnik od r.v. 2010
byt mam rocnik 2008-tam uz vedeli,ze ten stator stoji za pendrek tak udelali inovaci.Rikal jsem,ze by to teoreticky melo
byt stejne,ale radsi jsem to nerisknul a obednal ten na starsi rocniky.Tak uvidime.
22. srp 2019 20:01 #179

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

Určitě ne 2010 jsou už naše nové modely ... Jinak s partsdepot já osobně mám dobrou zkušenost založil ho kamarád ale problém je že když prisel zrovna stator na R1 tak místní mechos ho nechtěl montovat že ma teď už nevím ale podle mě moc velkou vůli... Prostě ty tolerance byly jiné takže babo rád ...
Honda CBF 1000 RS:)
23. srp 2019 07:27 #180

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.639 sekund