Re:Spálené zapalování

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Spálené zapalování

No já reagoval spíše na tuto větu ,, Z CBF brát pro spolehlivost jen 600 s karburátorem .Vstřikování a ABS brát jinde...".

Stator jsem pravda ještě neřešil a doufám, že mi vydrží.
JO na litru se asi šetřilo, ale když porovnám konkurenci v té tobě, kdy se začala vyrábět, tak ostatní motorky ve stejné kategorii mají obdobné komponenty. Prostě asi tenkrát byla taková doba. Tehdejší největší konkurent Suzuki Bandit 1200 na tom není o moc lépe a to tenkrát byla novinka, že byl už dokonce vodou chlazený. :)
04. bře 2015 17:25 #21

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

Jo bylo to divný rejpnuti jak jsem mu taky odepsal když mi odešel stator na 30tis tak me to nastalo na padesáti bych to asi tolik nehanil... Je to divná doba někdo rozhodne co si zákazníci budou kupovat
Honda CBF 1000 RS:)
04. bře 2015 20:49 #22

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Ivo pro téma Spálené zapalování

.
Poslední změna: 18. bře 2015 21:07 uživatelem Ivo. Důvod: špatné umístění
18. bře 2015 20:48 #23

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Ivo pro téma Spálené zapalování

Já tento problém (výměnu statoru) řešil nedavno na svém BMW GS 800- několika lidem z GS fora se to už spálilo na cestách , tak jsem to preventivně před dvěma lety zkontroloval (asi ve 40 000km) a bylo to ok, letos opět a už bylo poznat podstatně tmavší zabarvení izolací cívek a počínající krupička na povrchu vlivem zahřívání -přesto že zatím vše fungovalo a izolační odpory byly dobré tak jsem stator raději preventivně vyměnil aby nedošlo k nějakému nepříjemnému překvapení -jak už to bývá nejdál od domu v nejmíň vhodnou dobu.Přikládám fota statoru 1.(ve víku) stav při první kontrole 2. stav před výměnou -znatelný postup vyhřátí 3.nový stator




18. bře 2015 20:49 #24

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

Zajímavá myšlenka po 20000km to taky znovu zkontroluju... I když už mi ted tvrdili ze je to OK a jednalo se o vadu ve výrobě....
Honda CBF 1000 RS:)
18. bře 2015 21:13 #25

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Ivo pro téma Spálené zapalování

Nevím jestli je to vada dílu ale u toho Gésa je to nějak špatně chlazený i když jezdíš v zimě tak na tom víku neudržíš ruku jak je to žhavý -u novějších ročníků už udělali otvory do rotoru aby aspoň trochu ten prostor větral
18. bře 2015 21:34 #26

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Fret pro téma Spálené zapalování

Asi to potkalo i mě - na konektoru altíku nenaměřím žádné střídavé napětí (fakt čistá nula) mezi všemi kontakty, při volnoběhu i při vytáčení do otáček. Přitom změřené odpory mezi nimi jsou celkem v normálu.(od 0,4 do 0,7 ohm)
Chystám se to rozebrat, ale než se do toho pustím - komu se spálil altík, měl stejné příznaky při měření? Díky
09. čvn 2016 12:46 #27

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Spálené zapalování

JinT napsal: No hele 52tis...
Těžko říct jednoduše nic nevydrží věčně ani láska k jedný slečně


Jindro, tak ten konec Kláře radši nahlas neříkej ;)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
09. čvn 2016 22:38 #28

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

Tiraku Klára to ví...
A všichni komu se to spálí zajeď do Hondy měla by na to ta záruka být podle VIN nebo čísla motoru zjistí zda se tě to týká... Měřili to u mě vzadu pod sedlem na svorkovnici.(ovšem v el se nevyznám není vidět a může tě zabít...)
Pokud jsi mezi tou skupinou neplatíš díl jen reklamace trochu déle trvá... Opravdu bych kecal ale možná jsem neplatil ani práci ale byl jsem 14dní bez moto...
Honda CBF 1000 RS:)
10. čvn 2016 16:28 #29

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Spálené zapalování

Jak píše Jindra - hurá do Hondy a nenechat se odbýt řečma ,že o tom nic neví.Já ji měl asi za 5 dnů v provozu a osmý den už uháněl na Balkán.

I když - teď koukám,ty seš r.v. 2008 + 7 let zamlčená záruka na altik = 2015 .No a máme rok 2016 . Každopádně za pokus to stojí.
10. čvn 2016 20:02 #30

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.817 sekund