Re:Spálené zapalování

  • Příspěvky: 312
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Re:Spálené zapalování

Ked som toto riesil ja a zhanal informacie nenasiel som nikde realne skusenosti nikoho preco menit aj so zotrvacnikom. Ani tu na fore kto menil sa mi zda ze menil kazdy len samotny stator (novy alebo previnutie)
Honda CBF1000FA
06. kvě 2020 07:22 #221

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 884
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování

Lava napsal: Podle tabulky zde na str. 19 je, že při výměně statoru je nutná i výměna setrvačníku. Pokud to při převinutí není třeba, tak super :-)


A proc by se to melo delat?
06. kvě 2020 15:51 #222

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2739
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Re:Spálené zapalování

Podle mě taky zbytečné ani Honda při tom zaručním servisu to nedělala...
Honda CBF 1000 RS:)
06. kvě 2020 16:39 #223

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 75
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 6

Odpověděl Lava pro téma Re:Spálené zapalování

Mefisto napsal:

Lava napsal: Podle tabulky zde na str. 19 je, že při výměně statoru je nutná i výměna setrvačníku. Pokud to při převinutí není třeba, tak super :-)


A proc by se to melo delat?


To vůbec netuším proc. V servisním manuálu to píšou. Jsem rád, že to je zbytečné :-)
06. kvě 2020 21:27 #224

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2739
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 344

Odpověděl JinT pro téma Re:Spálené zapalování

Mám jedinou teorii nikdo nečekal že by se spálil stator tak rychle a pak je možné že už je to tak velký zásah že je potřeba měnit víc ale doufám že ti neřadíme blbe ...
Honda CBF 1000 RS:)
07. kvě 2020 08:16 #225

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 884
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování

JinT napsal: Mám jedinou teorii nikdo nečekal že by se spálil stator tak rychle a pak je možné že už je to tak velký zásah že je potřeba měnit víc ale doufám že ti neřadíme blbe ...

No ja to menil sam a nejvetsi problem byl padaci ram od GIVI
07. kvě 2020 15:05 #226

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 75
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 6

Odpověděl Lava pro téma Re:Spálené zapalování

Tak taky záleží, jaký máte typ motoru. Ta "nutná" výměna dle manuálu se týká pouze ročníku 2006 a motoru SC58. Ostatní se mění jen stator.
Dneska jsem volal do dvou servisů. Jeden nestál za řeč a pak Honda v Letech. Chlápek ochotný, hledal pátral a slíbil, že se ozve. Zkusí poptat starší mechaniky, jestli je opravdu nutné měnit oba díly a hlavně proč a pak i slíbil, že se poptá po druhovýrobě. Sám uznal, že 33 800 bez DPH a práce je trochu úlet :-)
Tak uvidíme...
07. kvě 2020 20:10 #227

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 312
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 87

Odpověděl Pito pro téma Re:Spálené zapalování

Ja som inak menil tiez sam, uplne pohodova praca.

Zda sa mi, ze Ernest daval nejake info z manualov sem, tam si nenasiel odpoved?
Honda CBF1000FA
07. kvě 2020 20:20 #228

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 75
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 6

Odpověděl Lava pro téma Re:Spálené zapalování

Pito napsal: Ja som inak menil tiez sam, uplne pohodova praca.

Zda sa mi, ze Ernest daval nejake info z manualov sem, tam si nenasiel odpoved?


Tam je právě uvedeno, že konkrétně model 2006 s motorem SC58 měnit oboje (stránka chatu 19).
07. kvě 2020 21:30 #229

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.298 sekund