Re:Spálené zapalování
13. zář 2017 16:00
#101
Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Spálené zapalování
Já jsem smahnul Gipro aj ten samý Voltmetr napravo od znaku Honda na přístrojovce .Od kulatého otáčkoměru vpravo je " oné čudlík " počítače , vedle něj vpravo znak Hondy a za něj jsem obojí nalepil . Pro mě je to přehlednější - ale to je věc názoru každého pilota .
Jinak během startování se hodnota na Voltmetru nezřídka velice krátkodobě zhoupne i na 11,2 V - netřeba se děsit .
Jinak během startování se hodnota na Voltmetru nezřídka velice krátkodobě zhoupne i na 11,2 V - netřeba se děsit .
13. zář 2017 19:32
#102
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
JinT napsal: možná lepší fotka
Chtelo by to vymenit pumpu na spojce
Aby byly stejny
13. zář 2017 21:27
#103
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
Cili je to jen voltmetr
13. zář 2017 21:39
#104
Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Spálené zapalování
Má to 3 funkce - voltmetr , teploměr venkovní teploty ,hodiny - přepíná se to tím levým čudlíkem . Pro mě je zajímavý pouze voltmetr ,ostatní na mašině mám .
Díky: Mefisto
13. zář 2017 22:46
#105
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
Zajímavý je voltmetr a teploměr vzduchu
Honda CBF 1000 RS:)
14. zář 2017 10:20
#106
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
Tak stator Electrex od wemota namontovan-dorazil druhy den!!!Tak snad bude dobry bo byt na netu v diskuzich
psaly,ze dava min tak dava stejne jak original-to vim naprosto presne kolik daval original bo to byl muj kazdorocni
strasak,ze je stator v riti a meril jsem ho 4 !!! krat za rok.Naposled pred mesicem na soudruzske navsteve u Pepeho
na Slovensku-byl ve skvele kondici-a umrel hned-den pred tim nez umrel jsem byl za rodinou a najel za den 400 km
a druhy den se jel projet a na nahodne zastavce 20 km od baraku uz nenastartoval-takze presne jak rikal Jindra a
Malp-odejde bez varovani,svina.Ten Koso mam jak Jidra.Ano,nejvetsi problem byl pri sundavani Givi padaku-zkrz
tohu musim do te dilny-jinak bych to zvladl i na silnici-na krajnici-samozrejme ne te dalnicni.Premyslel jsem i,ze ho tam
uz zpet nedam,ale uz me jednou zachranil-pri otaceni na miste mi ujela noha na sterku a udelala bac.A uz vim
na co ma Honda CBF 1000 ten kastlik pod sedlem spolujezdce-na U zamek a na v hadre zabaleny nahradni stator.
Pekne je to umistene skoro v tezisti.Stary nechavam previnout u pana Marese jak jsem psal vyse.
psaly,ze dava min tak dava stejne jak original-to vim naprosto presne kolik daval original bo to byl muj kazdorocni
strasak,ze je stator v riti a meril jsem ho 4 !!! krat za rok.Naposled pred mesicem na soudruzske navsteve u Pepeho
na Slovensku-byl ve skvele kondici-a umrel hned-den pred tim nez umrel jsem byl za rodinou a najel za den 400 km
a druhy den se jel projet a na nahodne zastavce 20 km od baraku uz nenastartoval-takze presne jak rikal Jindra a
Malp-odejde bez varovani,svina.Ten Koso mam jak Jidra.Ano,nejvetsi problem byl pri sundavani Givi padaku-zkrz
tohu musim do te dilny-jinak bych to zvladl i na silnici-na krajnici-samozrejme ne te dalnicni.Premyslel jsem i,ze ho tam
uz zpet nedam,ale uz me jednou zachranil-pri otaceni na miste mi ujela noha na sterku a udelala bac.A uz vim
na co ma Honda CBF 1000 ten kastlik pod sedlem spolujezdce-na U zamek a na v hadre zabaleny nahradni stator.
Pekne je to umistene skoro v tezisti.Stary nechavam previnout u pana Marese jak jsem psal vyse.
16. zář 2017 13:39
#107
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Spálené zapalování
Zdarec pane Konvajsr , přeju ať ti to jezdí a hlavně vydrží .Není to nic příjemného , na druhou stranu pokud se to stane v republice , tak se s tím ještě dá volačo dělat a dopravit mašinu domů . Pár tisíc km kdesi v Kotěhůlkách by bylo horší . Vozit stator je bezva , on příště odejde regulátor - no snad ne !!!
Jinak voltmetr je fakt taková TROCHU jistota - člověk má přehled . Chce to najít místo kde o to člověk jen tak zavadí pohledem , samozřejmě to nikdo nehypnotizuje nonstop , tak si s tím pohrej a najdi pro svou postavu napřed nejlepší umístění než to tam nalepíš .
Měj se M
Jinak voltmetr je fakt taková TROCHU jistota - člověk má přehled . Chce to najít místo kde o to člověk jen tak zavadí pohledem , samozřejmě to nikdo nehypnotizuje nonstop , tak si s tím pohrej a najdi pro svou postavu napřed nejlepší umístění než to tam nalepíš .
Měj se M
16. zář 2017 18:20
#108
Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
Ja jsem tak dlouho spekuloval, az se mi to podarilo bez demontaze padaku. Staci vytahnout ten spodni dlouhy sroub a ty ostatni jen povolit a jde to akorat na chlup
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
Hele jinak mě to začalo blbnout opravdu blbnout kousek před Garmish.... a dojel jsem až k Plzni kde se to už na 6V zastavilo.... dá se říci že to jelo daleko...
Honda CBF 1000 RS:)
18. zář 2017 07:03
#110
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.740 sekund