Re:Spálené zapalování

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Spálené zapalování

Herr Konvička - každopádně je Radku dobře že máš jeden nový stator volný . Republiku , Alpy a už i balkán trochu znáš , takže v případě problému na cestách nám můžeš udělat rychlou motospojku s náhradním dílem ( samozřejmě cestovní výlohy placeny ) . ( lochčící se smajlík )
18. lis 2018 14:03 #161

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

Mě mechanik také odrazoval od špatných zkušeností s previjenymi jak píšeš na koleni ... To co se stalo Honde byl velký průšvih a podcenění dílů v prvovýrobě někdo chtěl ušetřit kdo vyměnil v záruce měl by už mít klid... Konkrétně mi říkal o množství navynutich závitu a izolaci zalití oboje bývá u dílů z garáže problém u velkých El motoru a statoru v autě se to tam neprojeví...u motory je to piplacka... Takže za mě raději nesetrit a jit do Hondy nebo nějakého prvovyrobniho dílu ale je to jen názor naštěstí jsem včas vyreklamoval....
Honda CBF 1000 RS:)
18. lis 2018 20:51 #162

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování

Vidis a ja jsem byl na tom presne naopak. Clovek co dela 40 let u nas v trafarne byl v nemocnici a tak jsem mu to nemohl dat. Tak jsem objednal jeden na netu a kdyz to dlouho neslo, tak jsem to nechal udelat u Marese.
Pak kdyz prisel ten Maresuv, prisel i ten z netu, tak jsem to nechal ohodnotit a bylo mi clovekem co to dela cely zivot receno, ze ten z netu je na tom stejne jako original, ze by to udelal stejne jako Mares.
V celku je me to jedno, jeho hodnoceni verim, protoze tech vysavacu, svarecek a alternatoru, co mi delal, bych nespocital.
Kdyz videl ten origo, tak byl prekvapen, ze tak dlouho vydrzel.
Na Marese jsem dostal kontakt od pratel na Motorkarich a mel jen kladne reference.
Ale je mi vcelku u zadele, kde a jak si to kdo necha udelat
Ja radeji si to necham udelat u nas, nez nez nejaky radoby z prvovyroby, ktera sama nevydrzi. Uz tu byly pripady, ze to nekdo menil uz dvakrat
Poslední změna: 18. lis 2018 22:36 uživatelem Mefisto.
18. lis 2018 22:35 #163

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

No ono pozor z netu a z prvovýroby to je totiž také rozdíl... další zkušenost pro známého jsem přes kamaráda majitele Parts depot objednal také stator pro změnu na R1 a když přišel tak ho mechanik proměřil a zjistil, že jsou tam o cca nevím kolik ale prostě to bylo menší... celkově ušetřili snad na vinutí a průměry byly tak s tolerancí zemědělce... takže to prostě nechtěl a mě zůstal stator protože jsem u kámoše ukecal takovou slevu že mi to bylo hanba vrátit... a od té doby už nikomu nic nezařizuji... totiž podle všeho tyhle všechny shopy jsou sice cenově výhodné ale né vždy mají díly z prvovýroby ale spíš bůh ví odkud a na tom se prostě generuje zisk... takže máš pravdu i taková zkušenost byla... Proto bacha je to jako u všeho net je hodně velký a né vždy to dopadne dobře to co se tam najde... dokonce ani reference nemusí platit protože jednou objednáš dobře a pak najednou změní dodavatele a máš kus 100%čínu... a jsi v pr…. :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
19. lis 2018 07:27 #164

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování

No ja myslel z netu, kde je psano, ze je to kus z prvovyroby
19. lis 2018 19:41 #165

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

No já ti nevím znáš internet papír snese hodně... já jsem ho bral z Hondy a myslím, že to ostatní lze spíš považovat za druhovýrobu... ale je to fakt otázka.. jinak podle mě to byla opravdu jen velmi nešťastná snaha Hondy ušetřit...
Honda CBF 1000 RS:)
20. lis 2018 14:52 #166

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování

No ja kdysi videl srovnani originalu z hondy a z netu a bylo to uplne identicke. Na CBF1000 com
20. lis 2018 19:41 #167

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 42
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Vikrs pro téma Spálené zapalování

Nemá někdo nazbit spáleny altík? Že bych ho prozkoumal .
07. led 2019 19:38 #168

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

Zdar jak svina.Tak mam opet spalene zapalovani.Po originalnim spalenem zapalovani jsem tam dal z Wemoto-Anglicky
Electrex EL-G112.Vydzel rovnych 13 200 km !!! Dal jsem za nej 4000,- Kc plus prace 1200,- Kc.Vcera jsem to s tatikem
rozdelal a je spalene vinuti na 2 civkach na statoru-klasika.Predtim mi to samozrejme promeril elektrikar jestli to je
urcite stator nebo regulator,pojistky,baterka atd.Takze,pokud se vam nekomu spali zapalovani tak TAM NEDAVEJTE
TEN Z WEMOTA nebo koupeny nekde jinde-ELECTREX EL-G112 Made in England-na krabicce je Made in England
a v krabicce byl listecek s napisem-TOP KVALITY MADE IN ENGLAND.
21. srp 2019 10:59 #169

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

Mel jsem nahradni previnuty od pana Petra Marese z Dolni Cermne.Tak jsem to vcera s tatikem rozdelal a pro jistotu
jsem zmeril celkovy prumer statoru suplerou a ten previnuty od pana Marese byl sirsi.Tak jsem ho na necisto vlozil
do rotoru a zdal se mi sirsi nez ten Anglicky co tam byl.Podotykam,ze ten previnuty stator od pana Marese byl puvodne
ten original Honda.No,rikal jsem si-to se mi jen zda.Tak jsem vymenil za ten od pana Marese a po slozeni vseho-hral
jsem si s tim cely den-nejvetsi orisek byl jako vzdy sundani padacich ramu od Givi na rocniky 2006-2009.Po prvnim
startu a promereni,ze je vse OK,jsem slysel nejaky divny zvuk od toho vymeneneho statoru-piskani.Tak jsem to projel
mezi tim tak 5 krat chcipnul a nastartoval a-pri startu to zapiska a pak to stichne-pri turovani motoru uz to v tom rachotu
ani na volnobeh uz neni slyset-pred tim to nedelalo-a mam najeto na moto 82 000 km tak se mi to nezda.Ten previnuty
stator od pana Marese drhne o rotor-zrejme.Rikal jsem si,ze uz to tak necham,ale po skouknuti Partsdepot,ze novy rotor
pokud bude ten stavajici vydreny,vyjde na 19 000 Kc!!!!! Tak to asi rozdelam a hodim to p. Maresovi do hlavy!
21. srp 2019 11:16 #170

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.661 sekund