Re:Spálené zapalování
Odpověděl Malp pro téma Spálené zapalování
Herr Konvička - každopádně je Radku dobře že máš jeden nový stator volný . Republiku , Alpy a už i balkán trochu znáš , takže v případě problému na cestách nám můžeš udělat rychlou motospojku s náhradním dílem ( samozřejmě cestovní výlohy placeny ) . ( lochčící se smajlík )
18. lis 2018 14:03
#161
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
Mě mechanik také odrazoval od špatných zkušeností s previjenymi jak píšeš na koleni ... To co se stalo Honde byl velký průšvih a podcenění dílů v prvovýrobě někdo chtěl ušetřit kdo vyměnil v záruce měl by už mít klid... Konkrétně mi říkal o množství navynutich závitu a izolaci zalití oboje bývá u dílů z garáže problém u velkých El motoru a statoru v autě se to tam neprojeví...u motory je to piplacka... Takže za mě raději nesetrit a jit do Hondy nebo nějakého prvovyrobniho dílu ale je to jen názor naštěstí jsem včas vyreklamoval....
Honda CBF 1000 RS:)
18. lis 2018 20:51
#162
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
Vidis a ja jsem byl na tom presne naopak. Clovek co dela 40 let u nas v trafarne byl v nemocnici a tak jsem mu to nemohl dat. Tak jsem objednal jeden na netu a kdyz to dlouho neslo, tak jsem to nechal udelat u Marese.
Pak kdyz prisel ten Maresuv, prisel i ten z netu, tak jsem to nechal ohodnotit a bylo mi clovekem co to dela cely zivot receno, ze ten z netu je na tom stejne jako original, ze by to udelal stejne jako Mares.
V celku je me to jedno, jeho hodnoceni verim, protoze tech vysavacu, svarecek a alternatoru, co mi delal, bych nespocital.
Kdyz videl ten origo, tak byl prekvapen, ze tak dlouho vydrzel.
Na Marese jsem dostal kontakt od pratel na Motorkarich a mel jen kladne reference.
Ale je mi vcelku u zadele, kde a jak si to kdo necha udelat
Ja radeji si to necham udelat u nas, nez nez nejaky radoby z prvovyroby, ktera sama nevydrzi. Uz tu byly pripady, ze to nekdo menil uz dvakrat
Pak kdyz prisel ten Maresuv, prisel i ten z netu, tak jsem to nechal ohodnotit a bylo mi clovekem co to dela cely zivot receno, ze ten z netu je na tom stejne jako original, ze by to udelal stejne jako Mares.
V celku je me to jedno, jeho hodnoceni verim, protoze tech vysavacu, svarecek a alternatoru, co mi delal, bych nespocital.
Kdyz videl ten origo, tak byl prekvapen, ze tak dlouho vydrzel.
Na Marese jsem dostal kontakt od pratel na Motorkarich a mel jen kladne reference.
Ale je mi vcelku u zadele, kde a jak si to kdo necha udelat
Ja radeji si to necham udelat u nas, nez nez nejaky radoby z prvovyroby, ktera sama nevydrzi. Uz tu byly pripady, ze to nekdo menil uz dvakrat
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
No ono pozor z netu a z prvovýroby to je totiž také rozdíl... další zkušenost pro známého jsem přes kamaráda majitele Parts depot objednal také stator pro změnu na R1 a když přišel tak ho mechanik proměřil a zjistil, že jsou tam o cca nevím kolik ale prostě to bylo menší... celkově ušetřili snad na vinutí a průměry byly tak s tolerancí zemědělce... takže to prostě nechtěl a mě zůstal stator protože jsem u kámoše ukecal takovou slevu že mi to bylo hanba vrátit... a od té doby už nikomu nic nezařizuji... totiž podle všeho tyhle všechny shopy jsou sice cenově výhodné ale né vždy mají díly z prvovýroby ale spíš bůh ví odkud a na tom se prostě generuje zisk... takže máš pravdu i taková zkušenost byla... Proto bacha je to jako u všeho net je hodně velký a né vždy to dopadne dobře to co se tam najde... dokonce ani reference nemusí platit protože jednou objednáš dobře a pak najednou změní dodavatele a máš kus 100%čínu... a jsi v pr….
Honda CBF 1000 RS:)
19. lis 2018 07:27
#164
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
No ja myslel z netu, kde je psano, ze je to kus z prvovyroby
19. lis 2018 19:41
#165
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
No já ti nevím znáš internet papír snese hodně... já jsem ho bral z Hondy a myslím, že to ostatní lze spíš považovat za druhovýrobu... ale je to fakt otázka.. jinak podle mě to byla opravdu jen velmi nešťastná snaha Hondy ušetřit...
Honda CBF 1000 RS:)
20. lis 2018 14:52
#166
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
No ja kdysi videl srovnani originalu z hondy a z netu a bylo to uplne identicke. Na CBF1000 com
20. lis 2018 19:41
#167
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Vikrs pro téma Spálené zapalování
Nemá někdo nazbit spáleny altík? Že bych ho prozkoumal .
07. led 2019 19:38
#168
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
Zdar jak svina.Tak mam opet spalene zapalovani.Po originalnim spalenem zapalovani jsem tam dal z Wemoto-Anglicky
Electrex EL-G112.Vydzel rovnych 13 200 km !!! Dal jsem za nej 4000,- Kc plus prace 1200,- Kc.Vcera jsem to s tatikem
rozdelal a je spalene vinuti na 2 civkach na statoru-klasika.Predtim mi to samozrejme promeril elektrikar jestli to je
urcite stator nebo regulator,pojistky,baterka atd.Takze,pokud se vam nekomu spali zapalovani tak TAM NEDAVEJTE
TEN Z WEMOTA nebo koupeny nekde jinde-ELECTREX EL-G112 Made in England-na krabicce je Made in England
a v krabicce byl listecek s napisem-TOP KVALITY MADE IN ENGLAND.
Electrex EL-G112.Vydzel rovnych 13 200 km !!! Dal jsem za nej 4000,- Kc plus prace 1200,- Kc.Vcera jsem to s tatikem
rozdelal a je spalene vinuti na 2 civkach na statoru-klasika.Predtim mi to samozrejme promeril elektrikar jestli to je
urcite stator nebo regulator,pojistky,baterka atd.Takze,pokud se vam nekomu spali zapalovani tak TAM NEDAVEJTE
TEN Z WEMOTA nebo koupeny nekde jinde-ELECTREX EL-G112 Made in England-na krabicce je Made in England
a v krabicce byl listecek s napisem-TOP KVALITY MADE IN ENGLAND.
21. srp 2019 10:59
#169
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
Mel jsem nahradni previnuty od pana Petra Marese z Dolni Cermne.Tak jsem to vcera s tatikem rozdelal a pro jistotu
jsem zmeril celkovy prumer statoru suplerou a ten previnuty od pana Marese byl sirsi.Tak jsem ho na necisto vlozil
do rotoru a zdal se mi sirsi nez ten Anglicky co tam byl.Podotykam,ze ten previnuty stator od pana Marese byl puvodne
ten original Honda.No,rikal jsem si-to se mi jen zda.Tak jsem vymenil za ten od pana Marese a po slozeni vseho-hral
jsem si s tim cely den-nejvetsi orisek byl jako vzdy sundani padacich ramu od Givi na rocniky 2006-2009.Po prvnim
startu a promereni,ze je vse OK,jsem slysel nejaky divny zvuk od toho vymeneneho statoru-piskani.Tak jsem to projel
mezi tim tak 5 krat chcipnul a nastartoval a-pri startu to zapiska a pak to stichne-pri turovani motoru uz to v tom rachotu
ani na volnobeh uz neni slyset-pred tim to nedelalo-a mam najeto na moto 82 000 km tak se mi to nezda.Ten previnuty
stator od pana Marese drhne o rotor-zrejme.Rikal jsem si,ze uz to tak necham,ale po skouknuti Partsdepot,ze novy rotor
pokud bude ten stavajici vydreny,vyjde na 19 000 Kc!!!!! Tak to asi rozdelam a hodim to p. Maresovi do hlavy!
jsem zmeril celkovy prumer statoru suplerou a ten previnuty od pana Marese byl sirsi.Tak jsem ho na necisto vlozil
do rotoru a zdal se mi sirsi nez ten Anglicky co tam byl.Podotykam,ze ten previnuty stator od pana Marese byl puvodne
ten original Honda.No,rikal jsem si-to se mi jen zda.Tak jsem vymenil za ten od pana Marese a po slozeni vseho-hral
jsem si s tim cely den-nejvetsi orisek byl jako vzdy sundani padacich ramu od Givi na rocniky 2006-2009.Po prvnim
startu a promereni,ze je vse OK,jsem slysel nejaky divny zvuk od toho vymeneneho statoru-piskani.Tak jsem to projel
mezi tim tak 5 krat chcipnul a nastartoval a-pri startu to zapiska a pak to stichne-pri turovani motoru uz to v tom rachotu
ani na volnobeh uz neni slyset-pred tim to nedelalo-a mam najeto na moto 82 000 km tak se mi to nezda.Ten previnuty
stator od pana Marese drhne o rotor-zrejme.Rikal jsem si,ze uz to tak necham,ale po skouknuti Partsdepot,ze novy rotor
pokud bude ten stavajici vydreny,vyjde na 19 000 Kc!!!!! Tak to asi rozdelam a hodim to p. Maresovi do hlavy!
21. srp 2019 11:16
#170
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.661 sekund