Spálené zapalování

  • Příspěvky: 868
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování

Urcite,mechanikma vetsi rabat na novem a elektrikar na previnutem.
Me by spise zajimalo zda se bubec neco zmenilo na tech jakoby nahradnich co tam davali misto tech puvodnich.
Jinak prvniia CBF co jsme davali previnout uz jezdi bez problemu 4 roky.
Ja ho mam asi tri
Brno - CBF 1000A 2009
Poslední změna: 29. srp 2019 17:51 uživatelem Mefisto.
29. srp 2019 17:50 #201

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2683
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 342

Odpověděl JinT pro téma Re:Spálené zapalování

No nečetl jsi ty dokumenty co já věř ze změnilo šlo o podcenění izolace opravené jsou jiné nechci říci že neodejdou..
Honda CBF 1000 RS:)
29. srp 2019 19:26 #202

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 868
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování

Tak to ze doslo k podceneni kvality izolace je logicke, jinak by ty vinuti nevypadaly, tak jak spalene vypadaji.
A hele, dokumenty se netoci a ani nedobiji. Takze verim tomu co vidim a kdyz jsem videl na CBF100.com porovnani stary a novy, tak radeji premotany, z ceskeho dratu. A to nechci kecat,ale myslim, ze tam dokonce nekdo v UK po roce reklamoval i ten vymeneny.
Ale ja se na to divam jako elektrikar, ne jako mechanik, ktery veme dil a vymeni ho, takze nic ve zlym
Brno - CBF 1000A 2009
Poslední změna: 30. srp 2019 15:27 uživatelem Mefisto.
30. srp 2019 15:26 #203

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2683
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 342

Odpověděl JinT pro téma Re:Spálené zapalování

hele já to tak taky neberu já si to nechal vyměnit a píšu jen svůj názor a můžu odpovědně říci, že zatím nový stator dostal asi tak 2x až 3x větší čočku... je fakt, že se teď tolik nedobíjí a nejezdí navigace ale teploty otáčky atd... vše horší a zatím drží.
Takže řekněme je to naděje pro ostatní... ovšem opravdu pokud to odejde v záruce já bych nespekuloval...
Honda CBF 1000 RS:)
30. srp 2019 20:15 #204

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 868
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování

V tomhle pripade ma smysl se bavit jen o stavu po zaruce
Brno - CBF 1000A 2009
30. srp 2019 22:19 #205

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re:Spálené zapalování

Zdar jak svina.Tak stator z Partsdepotu prisel za 5 dni po obednani-obednaval jsem tu levnejsi variantu co ma dojit
do 12 pracovnich dni za 9.200 penez.Ta drazssi varianta do 6 pracovnich dni vychazela pres 10 500 penez.Na Partsdepot
obednavam uz nekolik let a vzdy tu levnejsi variantu a vzdy mi to doslo az tak za 2 tydny.Tak me napada-JINDRO,nemas
v tom nahodou prsty?Zminoval jsi,ze Partsdepot ma tvuj kamarad.
31. srp 2019 16:33 #206

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 449
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re:Spálené zapalování

Co se tyce diskuze mezi JinT a Mefistem-pred 2 lety jak mi odesel ten original od Hondy po 69 000 km,tak na radach,
diskuzich na internetu a rad mechaniku a kamaradu mi bylo vstepovano do hlavy,ze ten anglicky stator Electrex G112
je ten samy jak original od Hondy,akorat na nem neni nalepka Hondy.Po otevreni balicku s timto statorem s papirkem
uvnitr-TOP KVALITY a docela pekneho zpracovani statoru (tatik je elektrikar a 10 let pracoval v previjarne elektromotoru),
jsem byl hrdy na to,jak jsem dobre nakoupil a jeste usetril-stator-4 tis penez,plus asi 1500 penez prace.Vystrizlivel jsem
az letos na Slovensku a zbytek je vyse.Stator top kvality made in England vydrzel 13 200 km presne!!!
31. srp 2019 16:46 #207

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 921
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma Re:Spálené zapalování

Trochu nerozumím tomu komentáři. Je ten z Partsdepot ten samý jak Anglický? Nebo je jiný, od pohledu? Nějak se v tom ztrácím. Můžeš dát foto toho z Hondy (Partsdepot)? Jaké má zpracování, jak vypadá?
31. srp 2019 20:02 #208

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 868
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování

konvajsr napsal: Co se tyce diskuze mezi JinT a Mefistem-pred 2 lety jak mi odesel ten original od Hondy po 69 000 km,tak na radach,
diskuzich na internetu a rad mechaniku a kamaradu mi bylo vstepovano do hlavy,ze ten anglicky stator Electrex G112
je ten samy jak original od Hondy,akorat na nem neni nalepka Hondy.Po otevreni balicku s timto statorem s papirkem
uvnitr-TOP KVALITY a docela pekneho zpracovani statoru (tatik je elektrikar a 10 let pracoval v previjarne elektromotoru),
jsem byl hrdy na to,jak jsem dobre nakoupil a jeste usetril-stator-4 tis penez,plus asi 1500 penez prace.Vystrizlivel jsem
az letos na Slovensku a zbytek je vyse.Stator top kvality made in England vydrzel 13 200 km presne!!!

V tomhle pripade jsou kilometry uplne irelevantni.
Kolegovi odesel origo po necelych 10 000km
Brno - CBF 1000A 2009
01. zář 2019 05:35 #209

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.347 sekund