Spálené zapalování

Více
29. srp 2019 17:50 - 29. srp 2019 17:51 #201 od Mefisto
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
Urcite,mechanikma vetsi rabat na novem a elektrikar na previnutem.
Me by spise zajimalo zda se bubec neco zmenilo na tech jakoby nahradnich co tam davali misto tech puvodnich.
Jinak prvniia CBF co jsme davali previnout uz jezdi bez problemu 4 roky.
Ja ho mam asi tri

Brno - CBF 1000A 2009
Poslední změna: 29. srp 2019 17:51 uživatelem Mefisto.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
29. srp 2019 19:26 #202 od JinT
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
No nečetl jsi ty dokumenty co já věř ze změnilo šlo o podcenění izolace opravené jsou jiné nechci říci že neodejdou..

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2019 15:26 - 30. srp 2019 15:27 #203 od Mefisto
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
Tak to ze doslo k podceneni kvality izolace je logicke, jinak by ty vinuti nevypadaly, tak jak spalene vypadaji.
A hele, dokumenty se netoci a ani nedobiji. Takze verim tomu co vidim a kdyz jsem videl na CBF100.com porovnani stary a novy, tak radeji premotany, z ceskeho dratu. A to nechci kecat,ale myslim, ze tam dokonce nekdo v UK po roce reklamoval i ten vymeneny.
Ale ja se na to divam jako elektrikar, ne jako mechanik, ktery veme dil a vymeni ho, takze nic ve zlym

Brno - CBF 1000A 2009
Poslední změna: 30. srp 2019 15:27 uživatelem Mefisto.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2019 20:15 #204 od JinT
Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování
hele já to tak taky neberu já si to nechal vyměnit a píšu jen svůj názor a můžu odpovědně říci, že zatím nový stator dostal asi tak 2x až 3x větší čočku... je fakt, že se teď tolik nedobíjí a nejezdí navigace ale teploty otáčky atd... vše horší a zatím drží.
Takže řekněme je to naděje pro ostatní... ovšem opravdu pokud to odejde v záruce já bych nespekuloval...

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
30. srp 2019 22:19 #205 od Mefisto
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování
V tomhle pripade ma smysl se bavit jen o stavu po zaruce

Brno - CBF 1000A 2009

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. srp 2019 16:33 #206 od konvajsr
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
Zdar jak svina.Tak stator z Partsdepotu prisel za 5 dni po obednani-obednaval jsem tu levnejsi variantu co ma dojit
do 12 pracovnich dni za 9.200 penez.Ta drazssi varianta do 6 pracovnich dni vychazela pres 10 500 penez.Na Partsdepot
obednavam uz nekolik let a vzdy tu levnejsi variantu a vzdy mi to doslo az tak za 2 tydny.Tak me napada-JINDRO,nemas
v tom nahodou prsty?Zminoval jsi,ze Partsdepot ma tvuj kamarad.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. srp 2019 16:46 #207 od konvajsr
Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování
Co se tyce diskuze mezi JinT a Mefistem-pred 2 lety jak mi odesel ten original od Hondy po 69 000 km,tak na radach,
diskuzich na internetu a rad mechaniku a kamaradu mi bylo vstepovano do hlavy,ze ten anglicky stator Electrex G112
je ten samy jak original od Hondy,akorat na nem neni nalepka Hondy.Po otevreni balicku s timto statorem s papirkem
uvnitr-TOP KVALITY a docela pekneho zpracovani statoru (tatik je elektrikar a 10 let pracoval v previjarne elektromotoru),
jsem byl hrdy na to,jak jsem dobre nakoupil a jeste usetril-stator-4 tis penez,plus asi 1500 penez prace.Vystrizlivel jsem
az letos na Slovensku a zbytek je vyse.Stator top kvality made in England vydrzel 13 200 km presne!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
31. srp 2019 20:02 #208 od Luhamoto
Odpověděl Luhamoto pro téma Spálené zapalování
Trochu nerozumím tomu komentáři. Je ten z Partsdepot ten samý jak Anglický? Nebo je jiný, od pohledu? Nějak se v tom ztrácím. Můžeš dát foto toho z Hondy (Partsdepot)? Jaké má zpracování, jak vypadá?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
01. zář 2019 05:35 #209 od Mefisto
Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování

konvajsr napsal: Co se tyce diskuze mezi JinT a Mefistem-pred 2 lety jak mi odesel ten original od Hondy po 69 000 km,tak na radach,
diskuzich na internetu a rad mechaniku a kamaradu mi bylo vstepovano do hlavy,ze ten anglicky stator Electrex G112
je ten samy jak original od Hondy,akorat na nem neni nalepka Hondy.Po otevreni balicku s timto statorem s papirkem
uvnitr-TOP KVALITY a docela pekneho zpracovani statoru (tatik je elektrikar a 10 let pracoval v previjarne elektromotoru),
jsem byl hrdy na to,jak jsem dobre nakoupil a jeste usetril-stator-4 tis penez,plus asi 1500 penez prace.Vystrizlivel jsem
az letos na Slovensku a zbytek je vyse.Stator top kvality made in England vydrzel 13 200 km presne!!!

V tomhle pripade jsou kilometry uplne irelevantni.
Kolegovi odesel origo po necelych 10 000km

Brno - CBF 1000A 2009

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon