Re:Spálené zapalování
Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování
Me by spise zajimalo zda se bubec neco zmenilo na tech jakoby nahradnich co tam davali misto tech puvodnich.
Jinak prvniia CBF co jsme davali previnout uz jezdi bez problemu 4 roky.
Ja ho mam asi tri
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Re:Spálené zapalování
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování
A hele, dokumenty se netoci a ani nedobiji. Takze verim tomu co vidim a kdyz jsem videl na CBF100.com porovnani stary a novy, tak radeji premotany, z ceskeho dratu. A to nechci kecat,ale myslim, ze tam dokonce nekdo v UK po roce reklamoval i ten vymeneny.
Ale ja se na to divam jako elektrikar, ne jako mechanik, ktery veme dil a vymeni ho, takze nic ve zlym
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Re:Spálené zapalování
Takže řekněme je to naděje pro ostatní... ovšem opravdu pokud to odejde v záruce já bych nespekuloval...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Re:Spálené zapalování
do 12 pracovnich dni za 9.200 penez.Ta drazssi varianta do 6 pracovnich dni vychazela pres 10 500 penez.Na Partsdepot
obednavam uz nekolik let a vzdy tu levnejsi variantu a vzdy mi to doslo az tak za 2 tydny.Tak me napada-JINDRO,nemas
v tom nahodou prsty?Zminoval jsi,ze Partsdepot ma tvuj kamarad.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Re:Spálené zapalování
diskuzich na internetu a rad mechaniku a kamaradu mi bylo vstepovano do hlavy,ze ten anglicky stator Electrex G112
je ten samy jak original od Hondy,akorat na nem neni nalepka Hondy.Po otevreni balicku s timto statorem s papirkem
uvnitr-TOP KVALITY a docela pekneho zpracovani statoru (tatik je elektrikar a 10 let pracoval v previjarne elektromotoru),
jsem byl hrdy na to,jak jsem dobre nakoupil a jeste usetril-stator-4 tis penez,plus asi 1500 penez prace.Vystrizlivel jsem
az letos na Slovensku a zbytek je vyse.Stator top kvality made in England vydrzel 13 200 km presne!!!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Re:Spálené zapalování
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Re:Spálené zapalování
V tomhle pripade jsou kilometry uplne irelevantni.konvajsr napsal: Co se tyce diskuze mezi JinT a Mefistem-pred 2 lety jak mi odesel ten original od Hondy po 69 000 km,tak na radach,
diskuzich na internetu a rad mechaniku a kamaradu mi bylo vstepovano do hlavy,ze ten anglicky stator Electrex G112
je ten samy jak original od Hondy,akorat na nem neni nalepka Hondy.Po otevreni balicku s timto statorem s papirkem
uvnitr-TOP KVALITY a docela pekneho zpracovani statoru (tatik je elektrikar a 10 let pracoval v previjarne elektromotoru),
jsem byl hrdy na to,jak jsem dobre nakoupil a jeste usetril-stator-4 tis penez,plus asi 1500 penez prace.Vystrizlivel jsem
az letos na Slovensku a zbytek je vyse.Stator top kvality made in England vydrzel 13 200 km presne!!!
Kolegovi odesel origo po necelych 10 000km
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Lava pro téma Re:Spálené zapalování
Snažil jsem se vše přečíst a pokud jsem něco nepřehlédl, tak doporučení je koupit originál Honda. Který, to jsem si našel v tabulce.
Nebo nějaké novinky?
Díky
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.