Re:Spálené zapalování

  • Příspěvky: 57
  • Obdržená poděkování 2

Odpověděl danoous pro téma Spálené zapalování

Ahoj,
na tento druh tesneni pouzivam Weicon Black Seal.

www.weiconcz.cz/nase-produkty/lepidla-a-...a-lepidla/black-seal
nebo
www.spreje.cz/technicke-silikony/122-black-seal-sprej.html

jedno kde to pak sezenes, ja to kupoval v DE.
Funguje to, da se to pak i sundat pri dalsim servisu.

Mejte se,
17. srp 2017 15:08 #81

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

Zdar jak svina.Nebyl jsem tu asi 3 roky-ale toto musim napsat.Mam stator v riti-mam najeto na sve CBF 1000
70.tisic km.Byt mi ve 2 rakouskych servisech nezavisle na sobe rikaly,ze pokud nejezdim horke destinace napr.
Spanelsko a nemam na svem CBF namontovane elektro veci navic-napr. GPS,vyhrivane rukojeti-nejhure vse najednou
tak mi stator nikdy neodejde.Tusim,ze Jindrovi a Malpovi to odeslo kolem 50.tis km a Jindrovi ve Francii-tak me to
odeslo 20 km za barakem-pritel na telefonu-auto a startovaci kabely a dojel v poho do garaze.Dam tam asi ten
z wemota.cz za 4.tis Kc.Previjeni vyjde zhruba na stejno-jenze to je bez zaruky-a jak asi k tomu bude ten typek
pristupovat pokud to bude delat bez zaruky?!A original vyjde na asi 10.tis Kc a je to ta sama sracka-jak se o tom
vyjadril kdysi Ernest Boco.K uplnosti musim dodat,ze po 70 tis km (jsem prvni majitel-od novoty) to je prvni zavada,
jinak jen spotrebni veci.No,jeste mi kazdych 30.tis km odchazi loziska v zadnim kole-no,loziska-jen to jedno u zadni
brzdy-to druhe u rozety a gufera menim pro jistotu,kdyz uz to mam rozdelane.Tak zas nekdy ahoj.
10. zář 2017 09:21 #82

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

Tak oprava-ted jsem zpetne cetl vse k danemu tematu-Jindrovi odesel stator ve 30 tis. km a ne v 50 a navic
v daleke Francii-to jsem vedel,aspon neco.A jelikoz si chci sve CBF jeste nechat a atakovat hranici 100 tis km
tak se chci zeptat tech co uz menili stator-jak jim dlouho vydrzel ten vymeneny,pokud CBF jeste maji a nebo ho
prodaly nekomu ze sveho okoli co by jim to rekl.Pak bych na penezich nesetril a koupil treba ten vic jak jednou
drazssi od Hondy.Dekuji.
10. zář 2017 09:47 #83

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Spálené zapalování

Zdar ja sviňa! Vitaj späť :)

No.. bohužiaľ to neviem naisto, ale pokiaľ si pamätám, vymenené originál Honda statory by už mali byť modifikované a snáď už by nemal byť problém..
11. zář 2017 00:51 #84

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 63
  • Obdržená poděkování 1

Odpověděl Ales pro téma Spálené zapalování

konvajsr napsal: Kc.Previjeni vyjde zhruba na stejno-jenze to je bez zaruky-a jak asi k tomu bude ten typek
pristupovat pokud to bude delat bez zaruky?!.


Čau, úplně nemůžu s touhle úvahou souhlasit. Nevím jakýho myslíš týpka, já vím o tomhle www.previjeni-regulatory.cz/alternatory/ a pokud budu mít problém, dám si to k němu. Pokud tedy někde není na netu hromada negativních recenzí. Protože má jednak povinnost ze zákona na záruku, přistupovat k tomu bude stejně asi jako kdokoliv jiný, když mu po půl roce vyreklamuješ altík (anebo možná i líp než prodejna moto dílů) ale především převinutí od soukromníka mi přijde jako nejlepší řešení oproti sériovce z pásu. Zatím mě nikdo nepřesvědčil o opaku.
Jinak mě to dobíjí 13,9V. Mobil mám připojený stále (1A) a občas hefty (4A). Hefty způsobí pokles napětí na 13,8V, netuším, jestli se ty 4A odběru na alternátoru nějak podepíší..
CBF 1000 r.v. 2006
11. zář 2017 06:54 #85

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spálené zapalování

Ahoj
Já k statoru výměna na záruku bez problémů jen jsem nestihl odjezd na jedno Slovinsko což mě na jednu stranu mrzí motorka stála skoro tři týdny než se dohodli že to je na záruku a poslali díl... pokud bych to hradil za své cca 12tis tak jsem za týden jel... Nakonec jsem se stejně do Slovinska za kamarády podíval ale bohužel jen jako odtahovka s dodávkou :evil:

Nenechal jsem převíjet z jednoho důvodu... záleží jak silný matriál se použije a kolik udělá otoček... je jedno jestli je to se zárukou nebo bez ní stejně je záruka jen na díly a olej a práce jde za tebou... tak proto jsem se rozhodl pro originál který by měl mít už problém vyřešený...

Mám navigaci hefty zásuvky vše používám a zatím OK dobíjí spíš 14,1V podle zátěže otáček atd...
Takže zkušenost s neoriginál nemám je asi pravda, že bych se toho už asi tolik nebál ale na druhou stranu proč cpát do motorky peníze když to byla chyba výroby... za mě bylo v pohodě to vyreklamovat... jen jsme musel trvat na svém a zkusit tři servisy než jsem je donutil uznat, že taková záruka ja to jsem věděl díky Bocovi....
Honda CBF 1000 RS:)
11. zář 2017 07:43 #86

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 63
  • Obdržená poděkování 1

Odpověděl Ales pro téma Spálené zapalování

To je jasný, udělal bych to stejně.
CBF 1000 r.v. 2006
11. zář 2017 08:34 #87

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Spálené zapalování

Len pre úplnosť, ako som to tu už niekoľkokrát písal, , záruka na statory je 7 rokov od predaja. Tyka sa CBF1000, starý aj nový model. Ale vzhladom na to ze je rok 2017 tak staršie sú už väčšinou po záruke. A aj časť nových jedno výfukových
11. zář 2017 10:25 #88

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Spálené zapalování

Ja se s duverou obratil na www.previjeni-regulatory.cz/alternatory/.
reference a zkusenosti na vybornou. A na rovinu, verim vic ceskym rukam, nez tem z vychodu. Z vlastni zkusenosti previjeni motoru

Jeste by me zajimalo, co na tom novym vinuti inovovali. Protoze to na angl. strankach porovnavali a zadnej rozdil v tom prej neni. Vse Made in China
11. zář 2017 20:09 #89

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Spálené zapalování

Ales,Mefisto.Statory previji u nas v Krnove a rekly mi,ze to na moji motorku bude bez zaruky.To same i u jednoho
previjece z Ostravy.Tomu typkovi co jste mi na nej poslali odkaz--Petr Mares z Dolni Cermne jsem take volal-po
telefonu to byl moc prijemny pan-veteranista-to jsou vseci a rekl mi,ze to budu mit za 14 dni a zaruka je na to
6.mesicu-coz pokud to budu delat u nej a menit na konci zari tak uz toho moc nenajezdim,ale to je ma vina-nechat
to na jaro by asi bylo lepsi-jenze ja jezdim do prvniho snehu a i v zime,kdyz jsou suche cesty tak CBF obcas
vytahnu.Na toho pana Marese a jeho previjeni jsou jen pozitivni recenze.Tak-a su v riti-jedni original-druzi previnout.
A priklanim se spis s verzi,ze na nahradni dily statory zadna inovace nenastala-proc by delaly inovaci na motorku,
ktera se od roku 2014 nevyrabi?Ale je to pouze muj nazor.Kdysi mi Boco dle meho VIN zjistil do kdy mi na stator
plati zaruka-do 20.10. 2015,tak to uz je na prd.To s tema heftama a jinyma prkotinkama mi poradily v Rakousku,
ze zkrz toho stator v CBF 1000 nestiha.DEKUJI VSEM za radu.Asi dam original-vydrzel mi 70.tis km.
12. zář 2017 01:49 #90

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 1.989 sekund