Svíčky CBF500

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl tomik.cesko pro téma Svíčky CBF500

OK dík, o víkendu se na to ještě podívám. pak začnu hledat servis.
10. čvc 2015 08:49 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl tomik.cesko pro téma Svíčky CBF500

Tak tu TPS asi budu muset předběžně vyloučit. Zkoušel jsem ji odpojit a jistá změna výkonu tam je znát, chybí takovej ten nárůst výkonu nad 7000ot a cukání se spíš uhladí v celkově slabším projevu motoru.
10. čvc 2015 18:52 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma Svíčky CBF500

Již nějakých 1.000km mám osazené Brisky AR10S (resp. AR10S-9), elektrody nastaveny na 0,85mm; vše v pořádku-starty, běžná jízda-i dálnice.. zároveň při osazení Brisky byla provedená synchronizace+nastavení karbů, kontrola ventilů-nic nebylo třeba "seřizovat" (naj. moto 31.000km). "bohatost" směsi-šroub by měl být povolen k 2,5ot.
Motor mi karapet vibruje kolem 5.000ot (jak která rychlost)-mám ale vyndaná závaží ve "stupačkovém křídle"; když jsem měl i boční tašky, občas vibrovaly i řídítka-mám nasazený plexi Givi A660, rozšíření řídítek, závažíčka probiker-zděděné po předchozích maj.; takže mé vibrace mohou být částečně i odtud.
Za sebe mohu Brisky doporučit, původně tam byly NGK, ale asi původní-vzhledem ke stavu elektrod-s nima nebyl chod motoru-reakce na plyn plynulá-"citlivá".
Moto mám právě od 31.000, takže jiného porovnání nemám.

k výběru svíček-od fy. Brisk-část odpovědi na obšírnější dotaz:
"Podobné je to i s druhým motocyklem Honda CBF 500.
Tam je originál, jako základní svíčka NGK typu CR8EH-9S. Té sice odpovídá srovnáním BRISK AR12YS, ale pro osazení bylo využito doporučené osazení NGK pro delší jízdu svíčkou CR9EH-9, která je o něco studenější, odolá větší zátěži a bezproblémově funguje i v ostatních režimech. Motor byl tedy osazen svíčkou BRISK AR10S-9. "
pozn.-osazení "teplou" nebo "studenou" svíčkou dle provozu je zapsáno ještě v manuálu od CB500..
Poslední změna: 12. čvc 2015 15:07 uživatelem Mytakes.
12. čvc 2015 15:00 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl tomik.cesko pro téma Svíčky CBF500

Brisk AR10S jsem koupil.
12. čvc 2015 15:21 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl tomik.cesko pro téma Svíčky CBF500

:cheer: Ahoj, tak problém vyřešen, byly to karburátory. I když v tryskách žádnej bordel nebyl vidět, byly trochu přicpaný. Na vyčištění jsem použil kyselinu solnou, ta rozpouští vodní kámen a jiné sračky, mimo jiné i silně vyvolává korozi, tak pozor na použití. Po propláchnutí omýt vodou a vyfoukat kompresorem. Ještě dodatek k bohatosti směsi, někdo píše 2 a čtvrt ot a někdo 2 a půl otáčky od dotažení šroubu, podle mě je to jen 2 otáčky, při dvou a půl mi to po ubrání plynu bublalo ve výfuku ;)
21. čvc 2015 19:32 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma Svíčky CBF500

Tak sláva ;)
Taky jsem si dřív myslel, jak mám krásně vyčištěné karburátory, dokud jsem nepoužil UZ čističku a uviděl, kolik svinstva se uvolnilo... Mě teď zas rezonuje levej budík, v ot. do cca 4,5.000, snad jsou jen povolený šroubky :whistle:
Já mám bohatost asi kolem 2,5; je fakt, že při ubrání výfuk poněkud bručí, ale přisoudil bych to brzdění 2V motoru.. zní to trochu jako u Karosy, při brždění motorem-klapkou výfuku :lol: ale žá.dné práskání
Získal jsem "Honda" seřízení pro 500CBF.., pro budoucno viz.:
22. čvc 2015 13:08 #16

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl tomik.cesko pro téma Svíčky CBF500

Tak jsem zase z5 :angry: a hlásím, že při mém řádění co se týče čištění karbců jsem si zadělal na další malér. Dnes ráno, když jsem chtěl jet do práce při startování mi začal téct z karbců benzín :woohoo: Teď jsem si dal o5 rozborku a koukám, mám plovák plnej benzínu. Ve švu má prasklinku. Lepit se mi nechce, ani nevím jestli by to benzín znova nerozleptal. A abych neměl radosti málo, čuchnul jsem si i k oleji a přes válec tam asi taky trochu nateklo.
Nemáte někdo navíc plováky? Nebo aspoň nejakej tip, kde bych je sehnal v Libereckým kraji? Dík
23. čvc 2015 16:44 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma Svíčky CBF500

To nepotěší... zkusil bych to zalepit takovým tím "modrým" modelářským lepidlem na plasty, to by to mohlo vydržet (min. je pro začátek levnější jak plováky). Taky jsem se při výměně oleje divil, nad jeho silným zápachem-benz.+spaliny (najel cca 2500km), ale novej po čase smrděl zas :/ a i z výfuku ho je, přes velké teplo, trochu cítit (používám i aditivum od VIFu)

E: Pochopitelně pak nechat plováky namočené v benz., co to bude dělat... i v případě úspěchu sehnat časem zdravou náhradu na výměnu.

PS:Skutečně se musí při výměně žárovek budíků/kontrolek a utažení plastů budíků stahovat horní brýle? Nebo jsem jen nechytil správný vyndavací gryf :) Zrovna praktické řešení to jinak není :D
Poslední změna: 28. čvc 2015 23:15 uživatelem Mytakes.
28. čvc 2015 13:28 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Svíčky CBF500

No, nezlob se, ale co se týče agresivity benzínu, radši bych to nelepil. Pokud to nejde zaletovat, tak je lepší plovák vyměnít, než ti benal to lepidlo rozleptá, zasere to trysky a nebo něco horšího. Pokud na tý motorce chceš spolehlivě jezdit, dej jí co potřebuje, a ona se ti odmění svou nezničitelností. Používej náhražky důležitých věcí, opravuj neopravitelné, a jen tě to někde nechá.
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
28. čvc 2015 23:02 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl tomik.cesko pro téma Svíčky CBF500

Ahoj, plováky se mi podařilo sehnat za parádní cenovku, tak už zas motyka jezdí jak za mlada :P . Starý plováky jsem zakápl obyčejným vteřiňákem a jsou už týden zcela ponořený ve skleničce s benzínem a zatím držej. Budu průběžně sledovat a až se napijou benzínu, napíšu.

ps MYTAKES: Na budíky jsem loni taky jednou koukal, ale jednoduše asi sundat nepůjdou. Kdyby se ti to podařilo, klidně napiš jak
30. čvc 2015 17:04 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.564 sekund