Brzdová kapalina CBF 1000 F

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0

Brzdová kapalina CBF 1000 F vytvořil uživatel apach

Ahoj všem, plánuji na své mašině udělat před sezónou velký servis vč. výměny brzdové a spojkové kapaliny. Pokud mám správné informace, CBF 1000 F má předepsanou DOT 4, nemá někdo z Vás přehled, jak je to s odolností brzdového systému na DOT 5.1? Má to smysl řešit? Děkuji předem za odpověď.
Poslední změna: 15. úno 2016 12:08 uživatelem apach.
15. úno 2016 12:00 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl tirak.cz pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F

No já nevim, leju tam to co tam patří, tudíš D 4. A je to OK B)
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
17. úno 2016 16:22 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F

Koukal jsem na motorkáře a je tam o kapalině hodně diskuzí a souhlasím s Tirákem dej tam co předepisují v manualu a máš klid a jistotu že to tam patří

Dám sem odkaz na diskuzi o kapalině z motorkářů nevím zda Ti to pomůže znáš to co člověk to názor a neručím za správnost, ale třeba si počteš pokud si to už nečetl :) docela dost lidí tam píše o tom která kapalina se nesmí míchat atd ...

www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&...XiDPy0xsdFle1Ki2DQqg
Poslední změna: 18. úno 2016 00:31 uživatelem Hodys.
18. úno 2016 00:17 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F

Ještě jeden odkaz o brzdové kapalině
Tentokrát od firmy Fuchs


www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&...hPBwK5oR6rW7BnzbBXNQ
Díky: apach
Poslední změna: 18. úno 2016 00:30 uživatelem Hodys.
18. úno 2016 00:27 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl apach pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F

Díky za reakce, brzdovku měním preventivně co dva roky v brzdě i spojce (tam ale brzdovka není teplotně namáhaná, takže to není tak třeba), samozřejmě chci, aby brzdy fungovaly špičkově ve všech situacích a i když jsem na motorce brzdovku ještě nikdy nevyvařil, znám případy lidí, kterým se to stalo a pak šlo opravdu o hodně. Představa nebrzdících brzd někde před ostrou zatáčkou v horách je dost hrozivá. Cena brzdovky DOT 5.1 a DOT 4 je téměř stejná, proč kupovat horší, když výkonnější není nákladově o tolik vyšší. Před dvěma lety jsem dával DOT 4 od Motulu se suchým bodem varu 245 stupňů, letos jsem koupil nakonec DOT 4 od Sheronu se suchým bodem varu min. 265 stupňů. DOT 5.1 od stejného výrobce má min. bod varu 272 stupňů a to už takový rozdíl není.
19. úno 2016 11:20 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F

Tak teplota asi bude lepší ta vyšší ale spíš nastuduj zda můžeš dát tu lepší do tohoto systému brzd jak píšou v těch odkazech ať to máš v pohodě
19. úno 2016 23:03 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F

Taky bych řekl , že čím víc pruhů tím víc Adidas nemusí platit u " DOT " .
20. úno 2016 08:58 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl apach pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F

Tak u DOT v zásadě platí právě to, že čím více pruhů, tím více Adidas :) V kostce řečeno, vyšší DOT garantuje vyšší teplotu bodu varu. Ale není to jen o tom, samozřejmě. DOT 5 byla vyvinuta pro závodní stroje, ale má zcela odlišnou strukturu, která rozežírá těsnění neuzpůsobených brzd, proto vyvinuli DOT 5.1, u které je přihlédnuto k těsnění brzd vyvinutých na DOT 4. Nicméně na zahraničních fórech jsem četl, že to u některých strojů nemají zcela odladěno a dlouhodobým užíváním DOT 5.1 těsnění stejně utrpělo. Proto jsem se ptal zde na fóru, protože můj předpoklad byl, že tu bude nějaký technik - ladič, který to už má na honďáckých brzdných systémech vyzkoušeno. Tím prvním jsem osobně neměl odvahu být sám, mám sebe i svou motorku rád natolik, že bez předchozí reference do toho nepůjdu. A to i přes to, že se uvádí přímá směsitelnost DOT 4 spolu s 5.1. Raději najít špičkovou DOT 4 s vysokým bodem varu, než koupit ještě lepší DOT 5.1, která je sice ještě o kousek lepší, ale s malým otazníkem k odolnosti těsnění.
24. úno 2016 13:26 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F

apach napsal: Tak u DOT v zásadě platí právě to, že čím více pruhů, tím více Adidas :) V kostce řečeno, vyšší DOT garantuje vyšší teplotu bodu varu. Ale není to jen o tom, samozřejmě. DOT 5 byla vyvinuta pro závodní stroje, ale má zcela odlišnou strukturu, která rozežírá těsnění neuzpůsobených brzd, proto vyvinuli DOT 5.1, u které je přihlédnuto k těsnění brzd vyvinutých na DOT 4. Nicméně na zahraničních fórech jsem četl, že to u některých strojů nemají zcela odladěno a dlouhodobým užíváním DOT 5.1 těsnění stejně utrpělo. Proto jsem se ptal zde na fóru, protože můj předpoklad byl, že tu bude nějaký technik - ladič, který to už má na honďáckých brzdných systémech vyzkoušeno. Tím prvním jsem osobně neměl odvahu být sám, mám sebe i svou motorku rád natolik, že bez předchozí reference do toho nepůjdu. A to i přes to, že se uvádí přímá směsitelnost DOT 4 spolu s 5.1. Raději najít špičkovou DOT 4 s vysokým bodem varu, než koupit ještě lepší DOT 5.1, která je sice ještě o kousek lepší, ale s malým otazníkem k odolnosti těsnění.


Ve zkratce - taky zůstáváš u osvědčených 3 pruhů Adidas
24. úno 2016 20:55 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.948 sekund