Brzdová kapalina CBF 1000 F
Brzdová kapalina CBF 1000 F vytvořil uživatel apach
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl tirak.cz pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Hodys pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F
Dám sem odkaz na diskuzi o kapalině z motorkářů nevím zda Ti to pomůže znáš to co člověk to názor a neručím za správnost, ale třeba si počteš pokud si to už nečetl docela dost lidí tam píše o tom která kapalina se nesmí míchat atd ...
www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&...XiDPy0xsdFle1Ki2DQqg
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Hodys pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F
Tentokrát od firmy Fuchs
www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&...hPBwK5oR6rW7BnzbBXNQ
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl apach pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Hodys pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl apach pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Brzdová kapalina CBF 1000 F
apach napsal: Tak u DOT v zásadě platí právě to, že čím více pruhů, tím více Adidas V kostce řečeno, vyšší DOT garantuje vyšší teplotu bodu varu. Ale není to jen o tom, samozřejmě. DOT 5 byla vyvinuta pro závodní stroje, ale má zcela odlišnou strukturu, která rozežírá těsnění neuzpůsobených brzd, proto vyvinuli DOT 5.1, u které je přihlédnuto k těsnění brzd vyvinutých na DOT 4. Nicméně na zahraničních fórech jsem četl, že to u některých strojů nemají zcela odladěno a dlouhodobým užíváním DOT 5.1 těsnění stejně utrpělo. Proto jsem se ptal zde na fóru, protože můj předpoklad byl, že tu bude nějaký technik - ladič, který to už má na honďáckých brzdných systémech vyzkoušeno. Tím prvním jsem osobně neměl odvahu být sám, mám sebe i svou motorku rád natolik, že bez předchozí reference do toho nepůjdu. A to i přes to, že se uvádí přímá směsitelnost DOT 4 spolu s 5.1. Raději najít špičkovou DOT 4 s vysokým bodem varu, než koupit ještě lepší DOT 5.1, která je sice ještě o kousek lepší, ale s malým otazníkem k odolnosti těsnění.
Ve zkratce - taky zůstáváš u osvědčených 3 pruhů Adidas
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.