Olejová vana CBF 600S, r.v. 2004

  • Příspěvky: 27
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, chtěl bych se optat ohledně olejové vany (viz příloha) jestli to ještě má vůbec cenu opravovat a shánět někoho, kdo by mi to zavařil? Teče u výpustného šroubu. Trhlina dlouhá cca 5cm. Nová stojí pěknou dardu u Hondy. Nebo nenarazil někdo náhodou na nějakou na bazaru či v inzerátu. Předem děkuji za každou radu i nápad.
Poslední změna: 11. bře 2016 16:57 uživatelem Draggoun.
11. bře 2016 16:50 #1

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 669
  • Obdržená poděkování 11
Dovolím si malou radu z cizí zkušenosti. Pokud je vana ze stejného materiálu jako blok motoru, bude při sváření pěnit. Takže k ničemu. Spíš bych z venkovní strany vybrousil v té prasklině drážku, a zalil to takovým tím kovovým tmelem. To by mohlo držet, pokud to provedeš pořádně. A nebo je tu za odborníka JinT, věnuje se tomu profesionálně. Pošli mu SZ, určitě odpoví.
Odesláno z vlastní Nokie 3110 prostřednictvím mojí pravé ruky ;) Seru na Tapatalk :)
Poslední změna: 13. bře 2016 18:34 uživatelem tirak.cz.
13. bře 2016 18:30 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Olejová vana CBF 600S, r.v. 2004

Děkuji za reklamu :woohoo: pravděpodobně to půjde je to tak na 90% aby se to podařilo udělat těsné.
Tmel nepoužívat dřív než se to pokusíme svařit... protože pokud se to někdo pokusí opravit tmelem a pak příjde je v porech a musíme to odbrousit až bůh ví kam...

Také to vypadá, že máš chycený i výpušťák tzn... zavařit a vyřezat znovu závit. Takže ti řeknu chce to vidět.... Cena opravy by neměla přesáhnout 600kč+DPH. Včetně zkoušky těsnosti. A pro člena klubu bych to udělal jako strop ikdyby to bylo dražší :woohoo:

Takže pokud seženeš starší do 1000kč neopravoval bych a jestli né tak jdi do opravy.... Další možnost je koupit starší a nechat opravit pro případ nouze nikdy nevíš jaká bude situace na trhu s díly a zůstat stát jen kvůli vaně.... No uvidíš jako poslední poznámku bych uvedl jestli najdeš někoho poblíž a začne ti to svářet nepiš mi, že to nešlo a nebo, že by jsi mi to přivezl na opravu opravy to už bych cenu garantovat nemohl... né, že bych chtěl dělat naschvál ale oprava opravy je nejhorší...fakt
Honda CBF 1000 RS:)
14. bře 2016 08:21 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 27
  • Obdržená poděkování 0
Děkuji za nabídky oprav, ale u téhle vany by to ani snad nešlo. Je totálně popraskaná na několika místech. Podařilo se mi nakonec sehnat novou vanu za 1200,- i s poštou. Takže jsem vůbec neváhal a bral. Pro porovnání viz foto staré a nové vany. Takže pozor, kdo už si někdy škrtl spodkem o nějaký výmol na cestě.
Poslední změna: 19. bře 2016 20:17 uživatelem Draggoun.
19. bře 2016 20:10 #4

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Olejová vana CBF 600S, r.v. 2004

Hele tohle nemusí být prasklina musel by jsi napustit techničákem namazat dole křídou a pak by jsi viděl... z fotky se to poznat nedá ale odlitky tohle okolo nálitků dělají ta nová může být dělaná z trochu jiné slitiny a nemusí se to tak prokázat.(já bych na tom udělal kapilární zkoušku a věděl bych 100% co je opravdu relevantní)
ale jak říkam z fotky se to nepozná... jinak jak jsem ti říkal za tyhle peníze novou hned bych do toho šel... starou ale nevyhazuj jestli jezdíš tak že škrtáš spodkem třeba se ti bude ještě jednou hodit :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
21. bře 2016 20:13 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.434 sekund