CBF 1000 plave
CBF 1000 plave vytvořil uživatel jerry72
mám problém se svojí CBF 1000. Zhruba ve 150 km/h mi v táhlé zatáčce motorka začala plavat.To vlnění mi připomíná jízdu na staré Jawě 350 (634),je to pravidelné vlnění zadku jako do boku, ne pohupování nahoru dolu.jezdím většinou ve dvou (90+60kg) a s prázdným topcasem.dělá to víc,když jedu sólo.
Nevíte někdo,čím to může být?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma CBF 1000 plave
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma CBF 1000 plave
jerry72 napsal: Tak díky za radu ve dvoustovce už to nedělá,jo ? :-D:-D
Neber to tak vážně .Koukám ,že máš litříka 08 ,tak nemám srovnání jestli je tam trochu něco jinak , ale u mé 2010 model 2011 se to chová stejně . Prostě jsem to vzal jako fakt . Teď jsem byl pár dní venku (3 kufry + válec se spaním atd.) a zkoušel jsem trochu "přitvrdit " zadek , ale že by jó to bylo znatelně jinačí to ne .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave
Nepomůže tomu třeba výměna ložisek v krku řízení za kuželíková+výměna obou pneu, jak jsem tady na fóru četl? Bude to dělat i potom?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave
Pokud tomu tak není hrozí že se začne předozadně vlnit.
Rada zní přitvrdit zadek (podle mě by to mohlo pomoci) i předek... bohužel nic víc neuděláš nemůžeš nastavit ani utlum ani odskok...
Já jsem začal motorku přestavovat proto, že když jsem se honil s BMW naložený v dvou po německé dálnici jsem v zatáčce dostal takovou vlnu ve 180km/hod, že jsem řekl a dost....
Jinak ložisko a nové gumy pomůžou ale u vysoké rychlosti budou hrát roli spíš gumy... ložisko je cejtit spíš v nižší rychlosti...
Ovšem nastavení podvozku není ani u sofistikokvaných strojů jednoduché a pokud ho budeš mít pro danou silnici nastavený špatně také zažiješ nepříjemné chvilky podvozek univerzálně nastavit nejde... to ti řekne každý. Chyba je to, že se na jízdu málo připravujeme a podvozek nikdo neřeší... ruku na srdce nastavuješ přední i zadní tlumič pokud jedeš sám, když jedeš ve dvou a když jedeš sám naložený, když jedeš ve dvou naložený...? A to můžeš nastavit jen pružinu a teď si vezmi, že by jsi měl nastavovat i utlum a odskok předku a zadku a to nejen s ohledem na naložení ale i kvalitu cesty... Nevím jestli jsme ti poradil ale to asi myslel Malp že to nemáš tak prožívat... jde o to, že na jiné silnici by ti to asi při stejné rychlosti neudělalo... prostě musíš jezdit s rozmyslem nejedeš na CBR ale zase můžeš jen do Itálie za 5litrů/100km
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave
Tak jako je mi jasný,že cbf nebude tak pevná a jistá jako SS,ale spíš mě překvapilo,že to po koupi nedělalo a teď to začalo dělat
Hodně si teda slibuju od přezutí na nové gumy,doufám,že se to o dost zlepší. A ještě mi občas v zatáčce v pomalý rychlosti cca 60 ustřelí zadní kolo,nikde žádnej prach nebo olej? Tak to připisuju tomu ložisku v krku řízení ? Prostě to nedělalo a po dvou sezónách se to takhle zhoršilo
No uvidím,přes zimu vyměním co se dá a budu doufat,že to pomůže
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma CBF 1000 plave
Co se týká technických změn na motocyklu nejvíce ti poradí asi JinT.jerry72 napsal: A ještě mě napadlo,jestli by nešly přehodit vidle z novějšího horneta (upside down) na cbf? Nezkoušel to tady někdo?
Sám za sebe bych ti poradil případnou změnu pneu dle jízdního stylu.
To bude asi základ. V druhé řadě bych zapracoval na sobě, protože tam se skrývá největší progres!!! V třetí řadě bych šel teprve cestou změn na motocyklu.
Co se týká pneumatik, já teď mám Qualifiery a jsem spokojen. Celkově na mě udělaly dobrý dojem především v lepší ovladatelnosti motorky.
PS: Ohledně vlnění nejsem žádný střelec a nad 130 běžně nejezdím, ale v okrese tu máme něco čemu se říká ,, jak říká Roman Kresta - uskákaný asfalt". Je to vozovka, co je propadlá i o několik cm a když do toho vjedeš tak to celkem odskakuje. A nejlepší na takovém povrchu je uvolnit se a zbytečně na ni negativně netlačit a nekřečovat se.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl boco818 pro téma CBF 1000 plave
jerry72 napsal: A ještě mě napadlo,jestli by nešly přehodit vidle z novějšího horneta (upside down) na cbf? Nezkoušel to tady někdo?
Toto sa da, ale je tam viac suvisiacich veci - brzdy atd.
V kazdom pripade najvacsi expert na tieto upravy je JinT, jeho moto specialna edicia a urcite ti rad poradi
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.