CBF 1000 plave

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave

Hele ten Hornet CB1000r je dobrá volba otázka zní, kde sebrat vidlice... Když vidlice tak komplet s brzdama....
Ovšem plavání to vyřeší jen čístečně pokud nebudeš mít dobře nastavený zadek.... Musí to spolu hrát... nicméně mělo by to výrazně pomoci protože tuhý předek je základ a mezi námi tlumič z CB1000r mám taky a je v podstatě uplně stejný naopak bych řekl že má jen jinou pružinu(podle mě měkkčí... ale to je jen můj pocit nezkoušel jsem ho ale myslím, že je to lehčí moto)...Takže by to pro začátek mělo stačit je to o tom, že ty motorky překládáme proto jsem ve finále změnil i zadek a dal silnější pružinu...
Ovšem zpět k vidlím... většinou jsou bouchnutý právě na vidlice... takže to je problém navíc si myslím, že nejsou stejně plně nastavitelný takže to je jen tužší konstrukce vidlice a podle mě by to stejně chtělo výměnu pružin, aby to na těžší CBF stačilo... Ovšem to už je to poslední. Pokud seženeš komplet předek budeš mít jednodušší práci já jsem dělal vše včetně brejlí a sloupku řízení. Jo a poslední věc jestli máš ABS tak musíš sehnat předek s ABS a pak by to snad mohlo fungovat já to měl jednodušší ABS nemám.... :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
12. zář 2016 06:53 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave

Dopadneš takhle
Honda CBF 1000 RS:)
12. zář 2016 06:55 #12

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave

Luhamoto napsal:

jerry72 napsal: A ještě mě napadlo,jestli by nešly přehodit vidle z novějšího horneta (upside down) na cbf? Nezkoušel to tady někdo?

Co se týká technických změn na motocyklu nejvíce ti poradí asi JinT.
Sám za sebe bych ti poradil případnou změnu pneu dle jízdního stylu.


To bude asi základ. V druhé řadě bych zapracoval na sobě, protože tam se skrývá největší progres!!! V třetí řadě bych šel teprve cestou změn na motocyklu.
Co se týká pneumatik, já teď mám Qualifiery a jsem spokojen. Celkově na mě udělaly dobrý dojem především v lepší ovladatelnosti motorky.

PS: Ohledně vlnění nejsem žádný střelec a nad 130 běžně nejezdím, ale v okrese tu máme něco čemu se říká ,, jak říká Roman Kresta - uskákaný asfalt". Je to vozovka, co je propadlá i o několik cm a když do toho vjedeš tak to celkem odskakuje. A nejlepší na takovém povrchu je uvolnit se a zbytečně na ni negativně netlačit a nekřečovat se.

No asi teda oslovím JinT a probereme techniku,co by se dalo změnit a jestli by to pomohlo :)
Pneu bych chtěl dát pirelli angel gt, četl jsem, že je to dobrý kompromis mezi přilnavostí a nájezdem. Nemá někdo zkušenost?
A asi teda změním jízdní styl...do pomala :) ale stejně si myslím, že když se to začalo vlnit, bude to dělat i v nižších rychlostech, třeba kolem stovky na nerovnostech :(
12. zář 2016 16:49 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave

JinT napsal: Hele ten Hornet CB1000r je dobrá volba otázka zní, kde sebrat vidlice... Když vidlice tak komplet s brzdama....
Ovšem plavání to vyřeší jen čístečně pokud nebudeš mít dobře nastavený zadek.... Musí to spolu hrát... nicméně mělo by to výrazně pomoci protože tuhý předek je základ a mezi námi tlumič z CB1000r mám taky a je v podstatě uplně stejný naopak bych řekl že má jen jinou pružinu(podle mě měkkčí... ale to je jen můj pocit nezkoušel jsem ho ale myslím, že je to lehčí moto)...Takže by to pro začátek mělo stačit je to o tom, že ty motorky překládáme proto jsem ve finále změnil i zadek a dal silnější pružinu...
Ovšem zpět k vidlím... většinou jsou bouchnutý právě na vidlice... takže to je problém navíc si myslím, že nejsou stejně plně nastavitelný takže to je jen tužší konstrukce vidlice a podle mě by to stejně chtělo výměnu pružin, aby to na těžší CBF stačilo... Ovšem to už je to poslední. Pokud seženeš komplet předek budeš mít jednodušší práci já jsem dělal vše včetně brejlí a sloupku řízení. Jo a poslední věc jestli máš ABS tak musíš sehnat předek s ABS a pak by to snad mohlo fungovat já to měl jednodušší ABS nemám.... :woohoo:

No podle fotky jsi to překopal slušně !!! Ty tam máš i kyvku z cb1000r ?!? To jsi to vzal od základu teda, pěkná práce ;)
A vidle s brzdama taky z cb-čka? Já myslel, jestli by tam nepasovaly vidle z šestkovýho horneta?
A jak se ti změnily jízdní vlastnosti? Mělo by to být mnohem lepší než před úpravou, ne?
12. zář 2016 17:08 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave

Ahoj podle mě ano třeba Marty11 z toho nadšený nebyl motorka je vyšší takže si neškrtám všude... a to mu podle mě nevyhovovalo stejně jako tvrdší nastavení... je to o zvyku na Sosnové jsem se držel i za závodní motorkou než jsem si uvědomil, že jedu v tričku....

Vidlice jsou KTM Superduke mají zatížitelnost 180kg/Hondě CBF 1000f ta má 160kg... brzdy jsou 320mm čtyřlístek Brembo radiální pumpa a pancéřky opět KTM kotouče jsou dělaný na střed kola Honda.

Když koukáš po vidlicích musíš vybrat dárce který má tvrdší než CBF to hornet 600 určitě nebude je to lehčí motorka navíc ta volba z CB1000r je lepší protože mají motorky stejný rám...(vím to mám z CB1000r zadní kyvku)
Určitě bych nešel do něčeho jen kvůli výměně takže pokud by technika neměla být lepší nedělal bych to... já jsem ještě pro letošek dal progresivní pružiny do předku a podložku pod zadní tlumič tam jsem udělal chybu ve výpočtu když jsem objednával tlumič a řekl jsem že chci o 20% tužší ale protože byl tlumič z CB1000r(CBF už nepodporovali) tak mi vzali 20% z CB1000r a tím jsem asi jen o malý kousek tužší než originál takže jsem jel dovolenou na Max utažený... teď jsem jel zase tak na jednu třetinu takže podložka je moc velká :( no je to laborace...asi bude muset ven protože když jedu sám musím mít tlumič uplně volný jinak je to rodeo rád bych se dostal tak lehce nad střed v jednom a do 3/4 naložený... nevím zda se to povede... Ovšem jak jsi asi už pochopil tohle je na dlouhou debatu :woohoo: :woohoo: a pokud nemáš za zády šikovnou dílnu a zdroj náhradních dílů po pravdě nasypeš hodně peněz než budeš spokojený... někdo tady psal proč nekoupit jinou moto.. ale nám zrovna CBF vyhovuje na ty naše cesty posaz prostor... je to zatím tak akorát... neříkám, že mi neschází výkon, ale to se ještě dožene :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
13. zář 2016 06:27 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave

Tak koukám, že jsi do přestavby docela nasypal a odladit to asi není nic jednoduchýho :(
Jsi teda borec, že jsi se do toho pustil ;)
Každopádně díky za cenné informace ;)
To já asi takhle radikální nebudu, vyměním ložiska v krku řízení plus přezuju gumy a uvidím. Když to pomůže, budu spokojenej, a když ne, nebudu tolik tlačit na pilu. :)
Anebo koupím CB1000R :side:
13. zář 2016 20:11 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave

JAsný udělej ložiska a gumy a koukni se jak máš utažený přední vidlice pak už to bude jen o jízdním stylu...
Ani CB1000r nemá plně nastavitelný podvozek ale má pevný přední vidlice... ikdyž si myslím, že na jedné se nastavuje odskok a na druhé útlum aby se ušetřilo... ale třeba se pletu. Každopádně Hornet je úplně jiná motorka o hodně radikálnější...
Honda CBF 1000 RS:)
14. zář 2016 12:18 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma CBF 1000 plave

JinT: Ja zas naopak progresivni co tam byly vyhodil a dal tam normalni OHLINS.
Zadek jsem si nechal udelat pruzinu podle me vahy+ batuzku a kufru. Ted kdyz jedu tak je to skoro jak po kolejich :P
Casem dam asi ty kuzelikova loziska, zatim jen na zkousku, problem s tim nemam
14. zář 2016 18:21 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 20
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave

JinT napsal: JAsný udělej ložiska a gumy a koukni se jak máš utažený přední vidlice pak už to bude jen o jízdním stylu...
Ani CB1000r nemá plně nastavitelný podvozek ale má pevný přední vidlice... ikdyž si myslím, že na jedné se nastavuje odskok a na druhé útlum aby se ušetřilo... ale třeba se pletu. Každopádně Hornet je úplně jiná motorka o hodně radikálnější...

No uvidím,vyměním co se dá, projedu to a rozhodnu se,jestli mi to bude stačit ;) u prodejce hondy mám předběžně domluvený zapůjčení cb1000r, takže po svezení se definitivně rozhodnu :)
15. zář 2016 19:39 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave

No CB1000r je opravdu trochu jiná káva jiný posez a hlavně pokud jezdíš ve dvou vezmi sebou i tu svojí co ti poví na to sedlo Hornete :woohoo: :woohoo: myslím, že to tuším... Proto jsem začal stavět CBF protože na cesty pokud chci cestovně silniční motorku nic moc lepšího v této cenové kategorii není.... Ikdyž mnohdy bych opravdu bral pořádný dělo ale skoro bych šel do fázera nebo do MT09 nebo něčeho opravdu ostrého to ani Hornet není...
Honda CBF 1000 RS:)
16. zář 2016 09:41 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.562 sekund