CBF 1000 plave
Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave
Ovšem plavání to vyřeší jen čístečně pokud nebudeš mít dobře nastavený zadek.... Musí to spolu hrát... nicméně mělo by to výrazně pomoci protože tuhý předek je základ a mezi námi tlumič z CB1000r mám taky a je v podstatě uplně stejný naopak bych řekl že má jen jinou pružinu(podle mě měkkčí... ale to je jen můj pocit nezkoušel jsem ho ale myslím, že je to lehčí moto)...Takže by to pro začátek mělo stačit je to o tom, že ty motorky překládáme proto jsem ve finále změnil i zadek a dal silnější pružinu...
Ovšem zpět k vidlím... většinou jsou bouchnutý právě na vidlice... takže to je problém navíc si myslím, že nejsou stejně plně nastavitelný takže to je jen tužší konstrukce vidlice a podle mě by to stejně chtělo výměnu pružin, aby to na těžší CBF stačilo... Ovšem to už je to poslední. Pokud seženeš komplet předek budeš mít jednodušší práci já jsem dělal vše včetně brejlí a sloupku řízení. Jo a poslední věc jestli máš ABS tak musíš sehnat předek s ABS a pak by to snad mohlo fungovat já to měl jednodušší ABS nemám....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave
No asi teda oslovím JinT a probereme techniku,co by se dalo změnit a jestli by to pomohloLuhamoto napsal:
Co se týká technických změn na motocyklu nejvíce ti poradí asi JinT.jerry72 napsal: A ještě mě napadlo,jestli by nešly přehodit vidle z novějšího horneta (upside down) na cbf? Nezkoušel to tady někdo?
Sám za sebe bych ti poradil případnou změnu pneu dle jízdního stylu.
To bude asi základ. V druhé řadě bych zapracoval na sobě, protože tam se skrývá největší progres!!! V třetí řadě bych šel teprve cestou změn na motocyklu.
Co se týká pneumatik, já teď mám Qualifiery a jsem spokojen. Celkově na mě udělaly dobrý dojem především v lepší ovladatelnosti motorky.
PS: Ohledně vlnění nejsem žádný střelec a nad 130 běžně nejezdím, ale v okrese tu máme něco čemu se říká ,, jak říká Roman Kresta - uskákaný asfalt". Je to vozovka, co je propadlá i o několik cm a když do toho vjedeš tak to celkem odskakuje. A nejlepší na takovém povrchu je uvolnit se a zbytečně na ni negativně netlačit a nekřečovat se.
Pneu bych chtěl dát pirelli angel gt, četl jsem, že je to dobrý kompromis mezi přilnavostí a nájezdem. Nemá někdo zkušenost?
A asi teda změním jízdní styl...do pomala ale stejně si myslím, že když se to začalo vlnit, bude to dělat i v nižších rychlostech, třeba kolem stovky na nerovnostech
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave
No podle fotky jsi to překopal slušně !!! Ty tam máš i kyvku z cb1000r ?!? To jsi to vzal od základu teda, pěkná práceJinT napsal: Hele ten Hornet CB1000r je dobrá volba otázka zní, kde sebrat vidlice... Když vidlice tak komplet s brzdama....
Ovšem plavání to vyřeší jen čístečně pokud nebudeš mít dobře nastavený zadek.... Musí to spolu hrát... nicméně mělo by to výrazně pomoci protože tuhý předek je základ a mezi námi tlumič z CB1000r mám taky a je v podstatě uplně stejný naopak bych řekl že má jen jinou pružinu(podle mě měkkčí... ale to je jen můj pocit nezkoušel jsem ho ale myslím, že je to lehčí moto)...Takže by to pro začátek mělo stačit je to o tom, že ty motorky překládáme proto jsem ve finále změnil i zadek a dal silnější pružinu...
Ovšem zpět k vidlím... většinou jsou bouchnutý právě na vidlice... takže to je problém navíc si myslím, že nejsou stejně plně nastavitelný takže to je jen tužší konstrukce vidlice a podle mě by to stejně chtělo výměnu pružin, aby to na těžší CBF stačilo... Ovšem to už je to poslední. Pokud seženeš komplet předek budeš mít jednodušší práci já jsem dělal vše včetně brejlí a sloupku řízení. Jo a poslední věc jestli máš ABS tak musíš sehnat předek s ABS a pak by to snad mohlo fungovat já to měl jednodušší ABS nemám....
A vidle s brzdama taky z cb-čka? Já myslel, jestli by tam nepasovaly vidle z šestkovýho horneta?
A jak se ti změnily jízdní vlastnosti? Mělo by to být mnohem lepší než před úpravou, ne?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave
Vidlice jsou KTM Superduke mají zatížitelnost 180kg/Hondě CBF 1000f ta má 160kg... brzdy jsou 320mm čtyřlístek Brembo radiální pumpa a pancéřky opět KTM kotouče jsou dělaný na střed kola Honda.
Když koukáš po vidlicích musíš vybrat dárce který má tvrdší než CBF to hornet 600 určitě nebude je to lehčí motorka navíc ta volba z CB1000r je lepší protože mají motorky stejný rám...(vím to mám z CB1000r zadní kyvku)
Určitě bych nešel do něčeho jen kvůli výměně takže pokud by technika neměla být lepší nedělal bych to... já jsem ještě pro letošek dal progresivní pružiny do předku a podložku pod zadní tlumič tam jsem udělal chybu ve výpočtu když jsem objednával tlumič a řekl jsem že chci o 20% tužší ale protože byl tlumič z CB1000r(CBF už nepodporovali) tak mi vzali 20% z CB1000r a tím jsem asi jen o malý kousek tužší než originál takže jsem jel dovolenou na Max utažený... teď jsem jel zase tak na jednu třetinu takže podložka je moc velká no je to laborace...asi bude muset ven protože když jedu sám musím mít tlumič uplně volný jinak je to rodeo rád bych se dostal tak lehce nad střed v jednom a do 3/4 naložený... nevím zda se to povede... Ovšem jak jsi asi už pochopil tohle je na dlouhou debatu a pokud nemáš za zády šikovnou dílnu a zdroj náhradních dílů po pravdě nasypeš hodně peněz než budeš spokojený... někdo tady psal proč nekoupit jinou moto.. ale nám zrovna CBF vyhovuje na ty naše cesty posaz prostor... je to zatím tak akorát... neříkám, že mi neschází výkon, ale to se ještě dožene
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave
Jsi teda borec, že jsi se do toho pustil
Každopádně díky za cenné informace
To já asi takhle radikální nebudu, vyměním ložiska v krku řízení plus přezuju gumy a uvidím. Když to pomůže, budu spokojenej, a když ne, nebudu tolik tlačit na pilu.
Anebo koupím CB1000R
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave
Ani CB1000r nemá plně nastavitelný podvozek ale má pevný přední vidlice... ikdyž si myslím, že na jedné se nastavuje odskok a na druhé útlum aby se ušetřilo... ale třeba se pletu. Každopádně Hornet je úplně jiná motorka o hodně radikálnější...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma CBF 1000 plave
Zadek jsem si nechal udelat pruzinu podle me vahy+ batuzku a kufru. Ted kdyz jedu tak je to skoro jak po kolejich
Casem dam asi ty kuzelikova loziska, zatim jen na zkousku, problem s tim nemam
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl jerry72 pro téma CBF 1000 plave
No uvidím,vyměním co se dá, projedu to a rozhodnu se,jestli mi to bude stačit u prodejce hondy mám předběžně domluvený zapůjčení cb1000r, takže po svezení se definitivně rozhodnuJinT napsal: JAsný udělej ložiska a gumy a koukni se jak máš utažený přední vidlice pak už to bude jen o jízdním stylu...
Ani CB1000r nemá plně nastavitelný podvozek ale má pevný přední vidlice... ikdyž si myslím, že na jedné se nastavuje odskok a na druhé útlum aby se ušetřilo... ale třeba se pletu. Každopádně Hornet je úplně jiná motorka o hodně radikálnější...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma CBF 1000 plave
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.