oprava předních blinkrů po ohnutí do zadu

Více
07. zář 2017 11:21 #1 od jaromir_t
Ahoj, všem co někdy spadla motorka, nebo jako Já, když jsem údajně koupil nespadlou motorku, ale proč ty přední blinkry jsou ohnuté dozadu a nesedí mi v gumových patkách.
Pozor dá se to opravit a to takto: nejdřív je potřeba rozdělat lampu, třemi šroubky na šroubovák vymontovat parabolu, protože za ní ve světle jsou konektory k blinkrům, teď je potřeba podle kabliku najít ten správný konektor, ten rozdělat a uvolnit, poté odšroubovat blinkr od kovového držáku na motorce, potom v ruce rozdělat sklíčko blinkru, nemusíte vytahovat žárovku z objímky, ale je třeba rozdělat dva šroubky vedle žárovky, aby nám šla vytáhnout žárovka s objímkou i kabelem úplně ven, otočíme blinkr v ruce, tam kde z něj vzcházel kablik je schovaný šroubek, je hluboko a není moc vidět, ten když se rozdělá odendáme gumovou patku, tu otočíme a podíváme se do ní od strany blinkru, kde je vidět kovový rámeček, ten stačí opatrně slabým šroubováčkem vydloubnout a jestli blinkry byly dozadu tak je určitě ohnutý oprava spočívá v tom srovnat tento rámeček ba i nepatrně předehnout na druhou stranu a zasunout spět, pozor zkontrolujte zevnitř gumu, aby ji ten rámeček uvnitř neohrnul, i to srovnáme šroubováčkem, no a už jen zas vše smontovat, pokusím se přidat i nějaké foto

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. zář 2017 14:00 #2 od JinT
No tak to klobouk dolu super návod mě to tak neštve, že mi ta potvora nesedí ale možná zauvažuji a pustím se do toho dobrý nápad... je pravda, že když to opravím tak mi spadne velmi brzo :woohoo:

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
11. zář 2017 13:39 - 11. zář 2017 14:15 #3 od Hodys
Šikula pěkná práce...A ještě krásně vyleštit sklíčka blinkrů poškozená pádem , a bude to zase jako nové,jde to parádně ....větší škrábance vzít jemným smirkem v pořadí 800 1000 1200 a 2000 hrubosti pod vodou , podle poškození můžeš začít i jen tou 1200 ale vždy skončit 2000 i 2500 , a pak lestičkou a pastou na lesteni vyleštit do vysokého lesku nebo při mírném poškození jen vyleštit...kdyby někdo potřeboval tahle práce mě moc baví , rád poradím nebo vyladím :-) Pravda je že po odbroušení poškozené vrstvy už budou sklíčka trošku náchylnější , nebudou mít ochranný lak ale pokud jsou poškrábané tak stejně už jsou špatně viditelné... někdo je nechává znovu lakovat nebo po čase přeleští :-)

Dávám jsem fotku sklíček z roku 1958 po vyladění :-)

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Poslední změna: 11. zář 2017 14:15 uživatelem Hodys.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon