oprava předních blinkrů po ohnutí do zadu

  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, všem co někdy spadla motorka, nebo jako Já, když jsem údajně koupil nespadlou motorku, ale proč ty přední blinkry jsou ohnuté dozadu a nesedí mi v gumových patkách.
Pozor dá se to opravit a to takto: nejdřív je potřeba rozdělat lampu, třemi šroubky na šroubovák vymontovat parabolu, protože za ní ve světle jsou konektory k blinkrům, teď je potřeba podle kabliku najít ten správný konektor, ten rozdělat a uvolnit, poté odšroubovat blinkr od kovového držáku na motorce, potom v ruce rozdělat sklíčko blinkru, nemusíte vytahovat žárovku z objímky, ale je třeba rozdělat dva šroubky vedle žárovky, aby nám šla vytáhnout žárovka s objímkou i kabelem úplně ven, otočíme blinkr v ruce, tam kde z něj vzcházel kablik je schovaný šroubek, je hluboko a není moc vidět, ten když se rozdělá odendáme gumovou patku, tu otočíme a podíváme se do ní od strany blinkru, kde je vidět kovový rámeček, ten stačí opatrně slabým šroubováčkem vydloubnout a jestli blinkry byly dozadu tak je určitě ohnutý oprava spočívá v tom srovnat tento rámeček ba i nepatrně předehnout na druhou stranu a zasunout spět, pozor zkontrolujte zevnitř gumu, aby ji ten rámeček uvnitř neohrnul, i to srovnáme šroubováčkem, no a už jen zas vše smontovat, pokusím se přidat i nějaké foto
07. zář 2017 11:21 #1

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
No tak to klobouk dolu super návod mě to tak neštve, že mi ta potvora nesedí ale možná zauvažuji a pustím se do toho dobrý nápad... je pravda, že když to opravím tak mi spadne velmi brzo :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
07. zář 2017 14:00 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98
Šikula pěkná práce...A ještě krásně vyleštit sklíčka blinkrů poškozená pádem , a bude to zase jako nové,jde to parádně ....větší škrábance vzít jemným smirkem v pořadí 800 1000 1200 a 2000 hrubosti pod vodou , podle poškození můžeš začít i jen tou 1200 ale vždy skončit 2000 i 2500 , a pak lestičkou a pastou na lesteni vyleštit do vysokého lesku nebo při mírném poškození jen vyleštit...kdyby někdo potřeboval tahle práce mě moc baví , rád poradím nebo vyladím :-) Pravda je že po odbroušení poškozené vrstvy už budou sklíčka trošku náchylnější , nebudou mít ochranný lak ale pokud jsou poškrábané tak stejně už jsou špatně viditelné... někdo je nechává znovu lakovat nebo po čase přeleští :-)

Dávám jsem fotku sklíček z roku 1958 po vyladění :-)

Poslední změna: 11. zář 2017 14:15 uživatelem Hodys.
11. zář 2017 13:39 #3

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.606 sekund