Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Jak na repasi brzd

Jak na repasi brzd 03. říj 2017 11:59 #1

  • Ales
  • Avatar uživatele Ales
  • Offline
  • Senior CBF
  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ahoj pánové, mám pocit, že mi přidrhují přední kotouče více než je zdrávo, tak si říkám, že je přes zimu rozhodím (brzdiče, ne koutouče :) ). A teď dotazy - co se na nich mění? Občas vidím nějaké sady na netu, dáte mi nějaký konkrétní odkaz?

Zadní brzda - jak vám brzdí? Mě spíš ne, ani ji vlastně nepoužívám. Je to normální (že tak málo brzdí) nebo je to na repas pumpy? Pokud ano - jen na to nějaká sada?

Pancéřovky - když v tom budu, uvažuju o výměně. Má to u našich strojů význam? S brzdným účinkem předku jsem spokojenej. Uvažoval jsem o tom, dokonce to objednal u PP tuning, a chtěl jsem seriové provedení. Hroznej problém, nakonec to skončilo na tom, že chtěli poslat origo aby to podle nich udělali. Což jsem v sezoně pochopitelně nechtěl. Tak bych vzal i jejich "race" provedení tj na předku dvě hadice, ale nedokázali říct, jakou k tomu mají uchytku, abych tu druhou uchytil na pravé straně. Máte případně tip, kde objednat?
CBF 1000 r.v. 2006
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jak na repasi brzd 03. říj 2017 15:38 #2

  • Mefisto
  • Avatar uživatele Mefisto
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 845
  • Obdržená poděkování 19
  • Karma: 4
Taky jsem to zvazoval, ale s ABS chteji poslat komplet hadice a podle nich to udelaj
Brno - CBF 1000A 2009
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jak na repasi brzd 03. říj 2017 16:37 #3

  • Ales
  • Avatar uživatele Ales
  • Offline
  • Senior CBF
  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Já nemám ani ABS a stejně si s tím takto nevěděli rady. Ale nejsem si jistý, zda je to vůbec potřeba.
CBF 1000 r.v. 2006
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jak na repasi brzd 03. říj 2017 21:54 #4

  • Malp
  • Avatar uživatele Malp
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 989
  • Obdržená poděkování 70
  • Karma: 7
www.partsdepot.cz
www.wemoto.cz/

Najdi si podle mašiny a r.v. co tě zajímá. Já jsem dělal brzdy na jaře. Vyhodit brzdiče , následně pístky .Vše vyčistit dát nové gumičky ,složit . Vyměnit brzdovku a řádně odvzdušnit .
Zadní brzda je taková tupější , ale to neva - na přibržďování naložené mašiny obzvlášť v Alpských kopcích - popř krizovce atd. svou práci odvádí dobře . Mě lehce váznul pístek , tak opět to samé co na čumáku - vyhodit ,vyčistit , nové gumičky ,brzdovku , odvzdušnit a je zase lala .

Jo a jinak "sada " se rozumí na každý pístek 2 gumičky
Poslední úprava: 03. říj 2017 21:58 od Malp.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Ales

Jak na repasi brzd 03. říj 2017 22:54 #5

  • Hodys
  • Avatar uživatele Hodys
  • Offline
  • Grafoman
  • Příspěvky: 1653
  • Obdržená poděkování 93
  • Karma: 8
Malp napsal:
....... Zadní brzda je taková tupější , ale to neva - na přibržďování naložené mašiny obzvlášť v Alpských kopcích - popř krizovce atd. svou práci odvádí dobře....

Taky mám ten samý pocit,používám zadní brzdu hodně (brzdím oběma vždycky a v zatáčkách , když je potřeba přibržďuji hlavně zadní),nejsem moc dobrý řidič , a často zazmatkuji, a tak mi vlastně vyhovuje,že má takový nevýrazný nástup , a nehrozí nějak výrazně brutální zablokování zadního kola,hodně mi zadní brzda pomáhá v zatáčkách , když se bojím víc naklopit a nezvládám to , a hrozí vyjetí do protisměru , tak mi pomáhá udržet se na svojí straně nezáludným přibržďováním , a tím , že je jak píšeš tupější , tak se z těch krizovek dostávám bez smyku a podobně :-)
Poslední úprava: 03. říj 2017 23:04 od Hodys.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jak na repasi brzd 04. říj 2017 08:25 #6

  • Ales
  • Avatar uživatele Ales
  • Offline
  • Senior CBF
  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Chlapi, neřešme kdo jak a kde brzdíte, je to fakt jedno. Mě to zajímá technicky - OK, zadní brzda je tupá, jestli je ta moje v pérdeli (pane hrábě) samozřejmě nikdo nepozná, pokud se to neporovná. Ale jinak - já bych si jí klidně odmontoval. A předchozí majitel ji využíval, první co jsem měnil byly zadní desky, a vydržej mi navěky. ;)
CBF 1000 r.v. 2006
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jak na repasi brzd 04. říj 2017 16:28 #7

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2596
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Hele odmontovat není dobrý nápad :evil: (ikdyž brzda je nepřítel rychlosti) spíš se jí nauč používat :woohoo: ale nebudeme ti psát jak když nechceš :woohoo: zajeď na motoškolu... ona ostrá být nemůže v noze není cit... ale když jí sešlápneš tak plhem zadku musí jít... otázka zda to poznáš, protože motorku zas tak dobře nezpomalí jako předek(ikdyž pluhuje)...Ale určitě je dobré jí umět použít má svůj význam a měla by makat... na předku pancéřové hadice mám na zadku mám jen větší kotouč a dvoupístek... hadici jsem nechal normální...
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jak na repasi brzd 04. říj 2017 17:39 #8

  • Ales
  • Avatar uživatele Ales
  • Offline
  • Senior CBF
  • Příspěvky: 58
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
To víš že jí neodmontuju :) Při nouzovým brždění potřeba je. Bloknul jsem jí jen jednou, na štěrku. A brzdím s ní při zastavování kde není pevná plocha, různé krajnice a tak, kde je riziko sklouznutí předku. Takže ne že bych jí opravdu sundal. Ale při standardní jízdě ji skutečně nepotřebuju, to co popisuje kolega Hodys je pro mě dost divočina.

Poznal jsi na předku ty pancíře?
CBF 1000 r.v. 2006
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jak na repasi brzd 05. říj 2017 10:11 #9

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2596
  • Obdržená poděkování 338
  • Karma: 15
Hele já nemůžu moc radit poznal.... ale já mám teď vepředu 320mm dva kotouče 4pístky brzdy(každý pístek má svou destičku) a krom pancéřovek je tam radiální brzda...

Navíc ti řeknu ještě jednu důležitější chvilku, kdy si vzpomeneš na zadní brzdu v prudkém kopci s naloženou motorkou tě přední brzda nezastaví myslím pokud zastavuješ směrem nahoru a chceš zustat stát a rozjedeš se dozadu(nebo na zem :woohoo: :woohoo: )... pokud nemáš duální brzdy... Třeba okolo Gardy jsou taková hezká místa ale i u nás se to občas vidí... je to hodně nepříjemná situace obzvlášť když si to neuvědomíš a zastavíš s oběma nohama na zemi a motorka se utrhne dozadu to je pak fofřík... vzpomenout si na zadní brzdu :woohoo: :woohoo: každý to chce ubrzdit nohama... :evil:

Pokud ti na štěrku zaflekuje bral bych to jako OK... ikdyž preventivní údržba asi ok... výměna brzdovky odvzdušnění... nastavení páky brzdy tak aby zabírala správně a nemačkal jsi si jí při jízdě... :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Jak na repasi brzd 05. říj 2017 20:26 #10

  • Malp
  • Avatar uživatele Malp
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 989
  • Obdržená poděkování 70
  • Karma: 7
Hodys napsal:
Malp napsal:
....... Zadní brzda je taková tupější , ale to neva - na přibržďování naložené mašiny obzvlášť v Alpských kopcích - popř krizovce atd. svou práci odvádí dobře....

Taky mám ten samý pocit,používám zadní brzdu hodně (brzdím oběma vždycky a v zatáčkách , když je potřeba přibržďuji hlavně zadní),nejsem moc dobrý řidič , a často zazmatkuji, a tak mi vlastně vyhovuje,že má takový nevýrazný nástup , a nehrozí nějak výrazně brutální zablokování zadního kola,hodně mi zadní brzda pomáhá v zatáčkách , když se bojím víc naklopit a nezvládám to , a hrozí vyjetí do protisměru , tak mi pomáhá udržet se na svojí straně nezáludným přibržďováním , a tím , že je jak píšeš tupější , tak se z těch krizovek dostávám bez smyku a podobně :-)

Jojo Hodýsku , já ti rozumím a používám ji ( samozřejmě automaticky ) občas podobně . Navíc se s ní lépe jezdí v plné náloži Alpské vracáky s převýšením ( o trhákách na Gardě nemluvě ), kdy je dvojka rychlá a jednička pomalá - ale k tomu se člověk časem propracuje sám .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Moderátoři: Pacous, Damon
Vygenerováno za 0.182 sekund