Jak na repasi brzd
Jak na repasi brzd vytvořil uživatel Ales
Zadní brzda - jak vám brzdí? Mě spíš ne, ani ji vlastně nepoužívám. Je to normální (že tak málo brzdí) nebo je to na repas pumpy? Pokud ano - jen na to nějaká sada?
Pancéřovky - když v tom budu, uvažuju o výměně. Má to u našich strojů význam? S brzdným účinkem předku jsem spokojenej. Uvažoval jsem o tom, dokonce to objednal u PP tuning, a chtěl jsem seriové provedení. Hroznej problém, nakonec to skončilo na tom, že chtěli poslat origo aby to podle nich udělali. Což jsem v sezoně pochopitelně nechtěl. Tak bych vzal i jejich "race" provedení tj na předku dvě hadice, ale nedokázali říct, jakou k tomu mají uchytku, abych tu druhou uchytil na pravé straně. Máte případně tip, kde objednat?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Jak na repasi brzd
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Ales pro téma Jak na repasi brzd
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Jak na repasi brzd
www.wemoto.cz/
Najdi si podle mašiny a r.v. co tě zajímá. Já jsem dělal brzdy na jaře. Vyhodit brzdiče , následně pístky .Vše vyčistit dát nové gumičky ,složit . Vyměnit brzdovku a řádně odvzdušnit .
Zadní brzda je taková tupější , ale to neva - na přibržďování naložené mašiny obzvlášť v Alpských kopcích - popř krizovce atd. svou práci odvádí dobře . Mě lehce váznul pístek , tak opět to samé co na čumáku - vyhodit ,vyčistit , nové gumičky ,brzdovku , odvzdušnit a je zase lala .
Jo a jinak "sada " se rozumí na každý pístek 2 gumičky
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Hodys pro téma Jak na repasi brzd
Malp napsal: ....... Zadní brzda je taková tupější , ale to neva - na přibržďování naložené mašiny obzvlášť v Alpských kopcích - popř krizovce atd. svou práci odvádí dobře....
Taky mám ten samý pocit,používám zadní brzdu hodně (brzdím oběma vždycky a v zatáčkách , když je potřeba přibržďuji hlavně zadní),nejsem moc dobrý řidič , a často zazmatkuji, a tak mi vlastně vyhovuje,že má takový nevýrazný nástup , a nehrozí nějak výrazně brutální zablokování zadního kola,hodně mi zadní brzda pomáhá v zatáčkách , když se bojím víc naklopit a nezvládám to , a hrozí vyjetí do protisměru , tak mi pomáhá udržet se na svojí straně nezáludným přibržďováním , a tím , že je jak píšeš tupější , tak se z těch krizovek dostávám bez smyku a podobně
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Ales pro téma Jak na repasi brzd
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Jak na repasi brzd
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Ales pro téma Jak na repasi brzd
Poznal jsi na předku ty pancíře?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Jak na repasi brzd
Navíc ti řeknu ještě jednu důležitější chvilku, kdy si vzpomeneš na zadní brzdu v prudkém kopci s naloženou motorkou tě přední brzda nezastaví myslím pokud zastavuješ směrem nahoru a chceš zustat stát a rozjedeš se dozadu(nebo na zem )... pokud nemáš duální brzdy... Třeba okolo Gardy jsou taková hezká místa ale i u nás se to občas vidí... je to hodně nepříjemná situace obzvlášť když si to neuvědomíš a zastavíš s oběma nohama na zemi a motorka se utrhne dozadu to je pak fofřík... vzpomenout si na zadní brzdu každý to chce ubrzdit nohama...
Pokud ti na štěrku zaflekuje bral bych to jako OK... ikdyž preventivní údržba asi ok... výměna brzdovky odvzdušnění... nastavení páky brzdy tak aby zabírala správně a nemačkal jsi si jí při jízdě...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Jak na repasi brzd
Hodys napsal:
Malp napsal: ....... Zadní brzda je taková tupější , ale to neva - na přibržďování naložené mašiny obzvlášť v Alpských kopcích - popř krizovce atd. svou práci odvádí dobře....
Taky mám ten samý pocit,používám zadní brzdu hodně (brzdím oběma vždycky a v zatáčkách , když je potřeba přibržďuji hlavně zadní),nejsem moc dobrý řidič , a často zazmatkuji, a tak mi vlastně vyhovuje,že má takový nevýrazný nástup , a nehrozí nějak výrazně brutální zablokování zadního kola,hodně mi zadní brzda pomáhá v zatáčkách , když se bojím víc naklopit a nezvládám to , a hrozí vyjetí do protisměru , tak mi pomáhá udržet se na svojí straně nezáludným přibržďováním , a tím , že je jak píšeš tupější , tak se z těch krizovek dostávám bez smyku a podobně
Jojo Hodýsku , já ti rozumím a používám ji ( samozřejmě automaticky ) občas podobně . Navíc se s ní lépe jezdí v plné náloži Alpské vracáky s převýšením ( o trhákách na Gardě nemluvě ), kdy je dvojka rychlá a jednička pomalá - ale k tomu se člověk časem propracuje sám .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.