Měření komprese - CBF 1000 (rv. 2008)

Více
06. led 2018 20:06 #1 od Fret
Ahoj, snažím se na Hondě CBF 1000 (rv.2008) změřit kompresi, ale asi něco dělám blbě.
Nutno říct, že nemám pocit, že by to jelo špatně, prostě normálka, chytala OK. Ale když jen tak pro kontrolu teď (protože zima je dlouhá) měřím kompresi, na prvním válci mám 35 PSI (ideálně má být 159 PSI), a ostatní tři válce NULA!
Pár poznatků k tomu:
1) měřím na studeném motoru, ale to snad nemůže dělat úplnou nulu.
2) Kompresiometr je snad ok - ověřeno kompresorem, že ukazoval cca. stejný tlak jako kompresor
3) Všechny svíčky vyndané, benzin odpojen, zkoušeno s otevřeným i uzavřeným plynem
4) Blbě zašroubovanej kompresiometr do válce? Zkoušel jsem použít i jen gumový nástavec co se přitlačí a výsledky na všech válcích stejné

Tak proč to nejsem schopnej naměřit?!? Hledal jsem na zahraničních i CZ forech, ale bez úspěchu. Díky za každou radu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2018 20:52 #2 od Hodys
Viděl jsem to jen u aut měřit a fungovalo to s tím přitlačením gumového nástavce celkem v pohodě , údaje odpovídaly... Divný

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
06. led 2018 21:29 #3 od Mefisto
To se takhle na dalku da tezko urcit kde je chyba

Brno - CBF 1000A 2009

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. led 2018 14:17 #4 od Fret
Vykašlal jsem se na měření komprese, smontoval to, zkusil nastartovat a... krám za...nej nenaskočil :-)
Tak teď postupuju dle Hondích manuálů. Jedním z důvodů samo může být i ta komprese, ale aby na 1. válci byl jen velmi malá a na 2.3.4. žádná je asi kravina, když to na podzim ještě vrčelo. Dám vědět až na něco přijdu a pak už se v tom přestanu konečně hrabat, asi :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17. led 2018 18:14 #5 od Hodys

Fret napsal: Vykašlal jsem se na měření komprese, smontoval to, zkusil nastartovat a... krám za...nej nenaskočil :-)
Tak teď postupuju dle Hondích manuálů. Jedním z důvodů samo může být i ta komprese, ale aby na 1. válci byl jen velmi malá a na 2.3.4. žádná je asi kravina, když to na podzim ještě vrčelo. Dám vědět až na něco přijdu a pak už se v tom přestanu konečně hrabat, asi :-)


určitě je blbost aby byla komprese na 3 válcích nula

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon