Honda CBF 1000 (SC64) cinkanie, klepanie v motore

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87
Skusal si aj vymacknut spojku, aby si odstranil tuto oblast mozneho problemu?
Honda CBF1000FA
Díky: majo
14. zář 2018 13:19 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Mě to po odlehčení motoru nedělá snad je to výfuk ve středu odjíždí na Brno takže nemá nárok :whistle:
Honda CBF 1000 RS:)
Díky: majo
14. zář 2018 21:41 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Vrátil som sa po dvoch týždňoch jazdenia v Nórku. Nabehal som 8.000 km a motor klepe stále rovnako. Aspoň, že sa to zatiaľ nezhoršuje. Na výkon to nemá vplyv takže to asi prestanem riešiť. Ten zvuk nejde z výfuku ale priamo z motora.
Pred týmto modelom čo mám teraz z roku 2010 som mal starší model CBF 1000 z roku 2007, ktorý mal nabehaných 52.000 km a nič v ňom neklepalo ani necinkalo. Na nej mi odišiel stator alternátora takže s tým už mám skúsenosti. Výfukové zvody mi už ponúkal aj Ernest ale zatiaľ tam nechám pôvodné. Sú ešte v celkom dobrom stave a poruchu mi ich výmena neodstráni.
Hondu som navštívil ako prvé riešenie. Ich odpoveď bola „Nechajte to tu. My to rozoberieme a potom sa uvidí.“ Skontrolovali by reťaz a rozvody a začali by meniť diely jeden po druhom. Myslím, že by som sa nedoplatil a poruchu by aj tak neodstránili. Ale možno im krivdím. Zatiaľ to budem sledovať a potom sa rozhodnem čo s tým ďalej.
20. zář 2018 10:04 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Stlačenie spojky nemá na cinkanie vplyv robí to stále. To som skúšal ako prvú vec.
20. zář 2018 10:18 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
Osobně budu měnit pružiny spojky ( prodlouží to život lamel ) a přebrousím sekance od lamel v koši.

Myslím, že to bude napínákem rozvodového řetězu.

Ani servis to nebude schopný na 100% identifikovat, může to být sloučenina pazvuků. Drž se servisních intervalů a minimalizuješ negativní vjemy
chro chro
Díky: majo
20. zář 2018 10:41 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Bol by som rád ak by to bolo len napínakom reťaze ale skúšali sme ho mechanicky dotláčať a cinkalo to stále. Motorka má momentálne nabehaných 55.000 km a spojka zaberá dosť pri konci až keď je páčka už skoro pustená.
20. zář 2018 13:17 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
na motorkách preventivně měníme spojkové pružiny, většinou jsou kratší ( unavené) o 3mm. spojka má tendenci klouzat a vysekávají se drážky do koše. Pružiny jsou otázka cca 300 kc, většinou vracíme víko na tmel, jinak na těsnění ( cca 200 kč ), moto lépe zabírá, neprokluzuje a v koši lamely tolik nezvoní. oprava cca 1000 kč a nic jí nezkazíš

lamely spojky LUKAS cca 1600 kč
chro chro
Díky: Rishor, majo
Poslední změna: 20. zář 2018 13:33 uživatelem keith.
20. zář 2018 13:29 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
Aktuálně mám rozdělanou svoji moto ( CBF 1000 FA 2010 ) kvůli výměně pružin spojkového koše. Nějak se mi nezdá axiální vůle koše, tak jsem jej sundal. Naměřená vůle je 0,7 mm, ale zdá se, že je takto zvolená Hondou. Všechny vložky koše jsou rozměrově v tolerancích, přesto vyměním jehličkové ložisko spojkového koše ( Koš má mírnou vůli ( šajdá) a příští demontáž nejdřív ve 100 000km. Cena ložiska cca 400 kč ) Zarazil mě řetěz, náhon mazacího čerpadla, který je poměrně volný. Pokud bych hledal zdroj hluku, pak by to mohl být právě on. Osobně měnit nebudu.
Zvažuju změnu oleje. Aktuálně jezdím na Shell Advance 10W40, vcelku spokojenost, ale zdá se mi, že nedomazává. Uvažuju o olejích Bel Ray, který jsou nám doporučovány. Myslím, že oleje mají na hluku podstatný díl. Olej měním jednou ročně bez ohledu na nájezd ( předepsané 10 000km. najedu cca 7000km)
chro chro
Díky: majo
24. zář 2018 07:02 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Priamo v motore sú len dve reťaze. Rozvodová a náhon olejového čerpadla. Moje prvé podozrenie pri cinkaní padlo hneď na obe. Rozvodová dostáva zabrať hlavne pri prudkej akcelerácii a potom pri brzdení motorom. Zvykne sa vyťahať. Motor potom nedrží otáčky a reťaz môže cinkať. V mojom prípade je zatiaľ v poriadku. Reťaz olejového čerpadla by nemala byť namáhaná, cinkať by ale teoreticky mohla. Problém je, že sa to nedá nijako overiť iba ju vymeniť a potom sa uvidí či to prestane alebo nie. Zatiaľ som ju nemenil.
Čo sa týka oleja tiež používam Shell Advance 10W40, ale rozmýšľam, že prejdem na originál Honda 10W30, ktorý odporúča výrobca. S tým Shell olejom som bol doterz spokojný. Koľko nalejem toľko aj vypustím. Zatiaľ mi nežerie „ani kvapku“ oleja a to už má motor 55.000 km. Predošlý model čo som mal s motorom SC58 mi začal žrať olej už od 35.000 km. Najprv 1dcl potom 2dcl na 8.000 km a čím ďalej tým viac. Tam som dával olej Motul. Olej mením každých 6.000 - 8.000 km.
24. zář 2018 09:51 #19

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 1
Myslím, že mám s mojí CBF podobný problém, také slyším nějaké divné cinkání, mám najeto cca 52 tisíc, po rozvodech, ale je to stále to stejné.
Už cca ve 42tisících jsem tu příčinu hledal, ale našel jsme jen né úplně dobře uložený chladič, který ja nahoře na silentu a když do toho chladiče klepu, tak celkem vibruje a vydává zvuky, které v té rychlosti by mohly tomu odpovídat.
Nicméně, dál jsme to nijak neřešil, jen by mě zajímalo, jestli ti ten chladič dělá to stejný...

Jose Chrostal.
Jose Chrostal
Díky: majo
Poslední změna: 07. říj 2018 21:03 uživatelem jose.chrostal.
07. říj 2018 21:02 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.598 sekund