Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zahrievanie motora cbf 600

Zahrievanie motora cbf 600 07. říj 2018 21:15 #1

  • cruelbody
  • Avatar uživatele cruelbody
  • Offline
  • Senior CBF
  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 4
  • Karma: 0
Caute

Povedzte nejake skusenosti....ked pridete domov po poriadnom vyjazde ked ste motorke poriadne stupali na krk....nechate ju pobezat na volnobehu a az potom vypnete? Ja mam taky zvyk z auta aby sa turbo ochladilo...moto samozrejme turbo nema ale aj tak nechavam trosku pobezat na volnobehu....avsak zachvilu sa zapne ventilator akoby sa moto na volnobehu zahrievalo...pockam kym sa ventilator vypne a motor vypnem az po tom....ako to robite vy?
valer
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahrievanie motora cbf 600 08. říj 2018 00:50 #2

  • boco818
  • Avatar uživatele boco818
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 890
  • Obdržená poděkování 89
  • Karma: 8
JinT to tu určite rád vysvetlí, má na to svoj postup. Jindro? ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahrievanie motora cbf 600 08. říj 2018 07:19 #3

  • Luhamoto
  • Avatar uživatele Luhamoto
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 897
  • Obdržená poděkování 62
  • Karma: 8
Pokud nejsi na okruhu a motorku skutečně nedržíš v otáčkách, kdy dáš třeba pauzu mezi jízdami, připadá mi to zbytečné. Při běžném ježdění je vždy nějaký ten čas na dochlazení při jízdě. Při vrčení na místě není chladič dostatečně pod náporem vzduchu, tak může nastat opačná situace, že se naopak hřeje. Zahřátý olej na 90 °C motor nepoškodí, bude chládnout současně se zahřátými částmi motoru. U turba ty teploty dosahují mnohem vyšších teplot až cca 850°C.
Poslední úprava: 08. říj 2018 14:16 od Luhamoto.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahrievanie motora cbf 600 08. říj 2018 07:49 #4

  • JinT
  • Avatar uživatele JinT
  • Offline
  • Rainman
  • Příspěvky: 2514
  • Obdržená poděkování 327
  • Karma: 14
Ano děkuji za vyzvání... je fakt, že jsme na to už vedli diskuzi :woohoo: :woohoo: :woohoo: mě to osobně u CBF vadilo předtím VT750 fungovala dokonce i tak jako auto i když jsi zastavil a stopnul motor ventilátor se v některých případech i řeknu do minuty když už jsem odcházel od motorky zapnul a vyfoukal... tam je fakt byla i žebra na motoru...

Chápu to co napsal Luha… ale já jsem žil v tom že v situaci kdy zejména po městě.. ani bych neřekl, že dostane napít ale chce se chladit... (na okruhu jsem si nikdy nevšiml, že bych přijel se zapnutým ventilátorem....) tak já ji nechám vyfoukat tak, že motor chcipnu na bočák a nevypnu klíček... tím se dotočí a já pak zapalko vypnu stejně vždy parkuji s rychlostí a bočákem…(centrál už jsem letos sundal :woohoo: ) tím se dochladí... bohužel musím souhlasit s Marty11 ten totiž řekl a má pravdu, že už nejde asi čerpadlo v motoru a tedy voda by šla jen sama o sobě tak jak je taplá nahoru studená dolu... nevím jestli to tedy něčemu pomáhá ale cyklus ventilátoru nezastavím a trochu dofoukám na svody a vychladím chladič... zatím mě to nic negativního nepřineslo baterku mám v dobré kondici a jezdím často... takže tak... :whistle:
Honda CBF 1000 RS:)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Rishor
Moderátoři: Pacous, Damon
Vygenerováno za 1.032 sekund