Príprava na zimu

  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 1

Príprava na zimu vytvořil uživatel Rider

Ahojte, som začiatočník (Honda CBF 125) a mám pred sebou prvú zimu. Máte nejaké rady a tipy, konkrétne s touto motorkou alebo všeobecne ako čo najlepšie zakonzervovať? *Ak už je podobná téma na tomto fóre otvorená, môžem prejsť tam*
Díky: Rishor
19. říj 2018 11:31 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 272
  • Obdržená poděkování 11

Odpověděl Rishor pro téma Príprava na zimu

mal som (resp. este mam) cbf125 a uprimne poumyvat, skontrolovat, namazat retaz, prikryt a obcas dobit/obzivit baterku = myslim ze ine zimovanie som nikdy nerobil... :whistle:
CBF 600 SA 2004
19. říj 2018 16:08 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Príprava na zimu

Zdarec , po tom umytí bych to ještě projel aby se řádně odpařila voda z různých zákoutí , řetězu - ten namazat ( já jej máznu olejem ) a z brzdových kotoučů . Vzít to jakoukoli leštěnkou taky není na škodu .
Ale hlavně - bych vyjel (odčerpal ) tu srajdu z nádrže s názvem Natural 95 a nahradil to nějakým "nezařepkovaným " palivem . Já na zimu čerpám od Benziny Verva 100 ( u Shell je to Racing 100....atd ) - palivo nedegeneruje a následné jarní starty jsou lepší .

To jsou věci na které může mít fůra lidí fůru připomínek a různých ALE a TO JE ZBYTEČNÝ a dá se kolem toho donekonečna diskutovat ( viz motorkari.cz ) je to každýho věc .
Díky: Rishor
19. říj 2018 17:53 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Príprava na zimu

Co sa tyka paliva robim to iste.
A do starej 41 rocnej CB dam este aj Vif benzin.
Díky: Rishor
19. říj 2018 23:36 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20