Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: Príprava na zimu

Príprava na zimu 19. říj 2018 11:31 #1

  • Rider
  • Avatar uživatele Rider
  • Offline
  • Nováček CBF
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ahojte, som začiatočník (Honda CBF 125) a mám pred sebou prvú zimu. Máte nejaké rady a tipy, konkrétne s touto motorkou alebo všeobecne ako čo najlepšie zakonzervovať? *Ak už je podobná téma na tomto fóre otvorená, môžem prejsť tam*
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Rishor

Príprava na zimu 19. říj 2018 16:08 #2

  • Rishor
  • Avatar uživatele Rishor
  • Offline
  • Zlatý CBF
  • Příspěvky: 272
  • Obdržená poděkování 11
  • Karma: 1
mal som (resp. este mam) cbf125 a uprimne poumyvat, skontrolovat, namazat retaz, prikryt a obcas dobit/obzivit baterku = myslim ze ine zimovanie som nikdy nerobil... :whistle:
CBF 600 SA 2004
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Príprava na zimu 19. říj 2018 17:53 #3

  • Malp
  • Avatar uživatele Malp
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 965
  • Obdržená poděkování 69
  • Karma: 7
Zdarec , po tom umytí bych to ještě projel aby se řádně odpařila voda z různých zákoutí , řetězu - ten namazat ( já jej máznu olejem ) a z brzdových kotoučů . Vzít to jakoukoli leštěnkou taky není na škodu .
Ale hlavně - bych vyjel (odčerpal ) tu srajdu z nádrže s názvem Natural 95 a nahradil to nějakým "nezařepkovaným " palivem . Já na zimu čerpám od Benziny Verva 100 ( u Shell je to Racing 100....atd ) - palivo nedegeneruje a následné jarní starty jsou lepší .

To jsou věci na které může mít fůra lidí fůru připomínek a různých ALE a TO JE ZBYTEČNÝ a dá se kolem toho donekonečna diskutovat ( viz motorkari.cz ) je to každýho věc .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Rishor

Príprava na zimu 19. říj 2018 23:36 #4

  • boco818
  • Avatar uživatele boco818
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 883
  • Obdržená poděkování 88
  • Karma: 8
Co sa tyka paliva robim to iste.
A do starej 41 rocnej CB dam este aj Vif benzin.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Rishor

Príprava na zimu 20. říj 2018 10:20 #5

  • Mefisto
  • Avatar uživatele Mefisto
  • on-line
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 814
  • Obdržená poděkování 19
  • Karma: 4
A nebo tam nalit stabilizator benzinu, teda te repky.
Brno - CBF 1000A 2009
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Príprava na zimu 20. říj 2018 10:45 #6

  • Luhamoto
  • Avatar uživatele Luhamoto
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 876
  • Obdržená poděkování 60
  • Karma: 8
Umýt, namazat řetěz, dám nabít baterku, s benzínem se nijak zvlášť nehraji. Natankuji plnou a dvakrát za zimu chvíli nechám proběhnout, pokud se nesvezu. A nikdy nebyl problém. Jinak obecně v benzínu je dost bordelu z nádrží, co mají čerpačky, takže moc nevěřím tomu, že i VIP benzín bude něco libového.
Foto při výměně palivového filtru u auta.
Fotka se automaticky otočila při vložení, omluvte tento drobný detail.
This image is hidden for guests.
Please log in or register to see it.


This image is hidden for guests.
Please log in or register to see it.
Poslední úprava: 20. říj 2018 10:47 od Luhamoto.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Díky: Rishor

Príprava na zimu 20. říj 2018 17:28 #7

  • Malp
  • Avatar uživatele Malp
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 965
  • Obdržená poděkování 69
  • Karma: 7
Luhamoto napsal:
..........................Jinak obecně v benzínu je dost bordelu z nádrží, co mají čerpačky, takže moc nevěřím tomu, že i VIP benzín bude něco libového. ..................

Nechce se mě to vypisovat znovu ,tak něco málo k tématu - k zamyšlení .

www.motorkari.cz/tema/?t=206925
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Príprava na zimu 20. říj 2018 18:05 #8

  • Luhamoto
  • Avatar uživatele Luhamoto
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 876
  • Obdržená poděkování 60
  • Karma: 8
Jsou to velmi jemné částečky takřka prachové. Pravdou máš v tom, že s jistotou původ jak se to dostanete až na filtr nevím. Může se mi to tam dostat ze stanice nebo i nějakou netěsností v nádrži. Každopádně ten bordel se do nádrže motorky nebo auta dostane což je fakt. A natankování VIP benzínu na zimu, nebo kdykoliv v sezóně tomu bordelu asi nezabrání.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Príprava na zimu 20. říj 2018 18:52 #9

  • Malp
  • Avatar uživatele Malp
  • Offline
  • Podporovatel
  • Příspěvky: 965
  • Obdržená poděkování 69
  • Karma: 7
Luhamoto napsal:
............................................................................. A natankování VIP benzínu na zimu, nebo kdykoliv v sezóně tomu bordelu asi nezabrání.

Ale pointa je jiná - oproti "klasickému Nat.95 " se ti z toho po pár měsících pokud s mašinou někdo nejezdí nestane polosrajda , což není žádné tajemství i " benzinové společnosti " to přiznávají .
Každý máme nějaké dlouhodobé zkušenosti , tak je zbytečný někomu vnucovat svůj názor - OPĚT je to každýho boj ! Prostě za mně Verva 100 a VIF je taky funkční .
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Príprava na zimu 20. říj 2018 18:59 #10

  • Luhamoto
  • Avatar uživatele Luhamoto
  • Offline
  • Platinový CBF
  • Příspěvky: 876
  • Obdržená poděkování 60
  • Karma: 8
Malpe postoj nikomu nevnucuji, jen to nevidím jak černobíle. Jak píšu drahé benzíny nedávám a startuji normálně. Kdybych tam viděl rozdíl, možná že budu příště na zimu tankovat něco jiného. Ale ten jsem osobně nepozoroval, nutno podotknout, že parkuji ve vytápěné garáži. Což třeba na množství kondenzované vody v nádrži může mít určitý vliv, oproti někomu, kdo třeba stojí venku. Nebo i ten benzín může venku dříve degradovat. Těžko říct.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Moderátoři: Pacous, Damon
Vygenerováno za 0.215 sekund