Dobrý den,
poprosím všechny o link kde je detailně popsána funkce HISS, popřípadě odkaz na manuál v češtině, anglicky neumím.
V odkazech ke stažení ani ve vláknech jsem popis nenašel ani zde a ani na motorkářích a google hází málo relevantní odpovědi. Dík za seriozní odpovědi.
Hiss je imobilizer v manuálu je jen popsané jak změnit blikání a že třeba do systímu lze nakodovat jen 4 klíče... pro vytvoření klíče potřebuješ jeden originál a ten malý Al plech co je na klíčích... víc se asi nedočteš v klíči je obvod který si musí motorka načíst. když vzpomenu okopíruji ti manuál ale je tam myslím, jedna stránka popsaná asi tak jak jsem to teď udělal.
Proč ho řešíš?
No jde o to, že u budíků jsou dvě tlačítka. Předpokládám, že levé souvisí s počítadly ujeté vzdálenost. Při stisknutí pravého se rozblikala kontrolka HISS. Po dalším stisknutí přestala blikat. Moto jsem kupoval od dovozce a o nějakém HISS jsem neměl ani potuchy. Kontrolka nesvítila a když začala blikat po tom co jsem stiskl tlačítko, čučel jsem jak puk. V podstatě mi jde o tok ak se nastavují hodiny, nulují ujeté vzdálenosti a eventuelně aktivuje a deaktivuje HISS. Proto jsem pátral po manuálu v češtině.
Aha takže ti nejde o HISS ale o manuál.... ta kontrolka se dá jen nastavovat jak bliká ale s HISS nic nenastavuješ je to jen imobilizer..podle mě. Pokud chceš manuál podle mě jsou tady i ke stažení jen je lepší do popisku naspat na jakou motorku ho hledáš aby si tě každý nemusel rozkliknout.
tak manuál tu samozřejmě je nevím zda se podaří odkaz nahrát to že je v Anj…. ti přeci nevadí Ctrl-c Ctrl-v a google translator pokud jsi aspoň trochu technicky zdatný tak malé překladatelské přešlapy vyřešíš a určitě najdeš jak nastavit hodiny... www.hondacbf.cz/images/stories/Honda-CBF/CBF600SN-2008.pdf
Jinak tuhle motorku měl Keith tak mu můžeš napsat SZ ale podle mě to dáš v klidu přes ten translator… aby ti někdo okopíroval celý manuál to bude asi práce pro vraha... jinak určitě se dá sehnat na partsdepotu nebo u Hondy jako na koupení těžko říci kolik bude stát. já mám jen CB1000r
Díky všem za ochotu. Samozřejmě umím pracovat s překladačem, taktéž jsem projel stažené manuály na motorkářích i tady. Vzhledem k tomu, že mám 08 N tak mi přišel relevantní pouze service manual. Tam jsem se dozvěděl úplně vše o řešení problému s HISS. Třeba nahrátí klíče, výměna všech komponent atd. Ale furt nevím jak se aktivuje, dektivuje HISS, a jak se nastavují hodiny. Co se nastavení hodin týče u modelu 04 N se ve skenu uživatelského manuálu nezmiňují o hodinách vůbec, jako kdyby tam nebyly. Proto poprosím někoho, aby mi poslal odkaz na uživatelský manuál. modelu 08, nebo vysvětlil funkci těch dvou ovládacích tlačítek modelu CBF 600 N r.v 08 a mladší.
Cista spekulace... podle me se HISS aktivuje vzdycky, kdyz vypnes motor. Proste imobilizer. Jen mam pocit, ze jde nejak nastavit, jestli ta dioda blika nebo neblika.
Hodiny se, teda na litru, nastavovaly tak, ze se zmacklo jedno z tech tlacitek, tim zacaly hodiny blikat, tim samym tlacitkem se menil cas a pak si to uz nepamatuju, ale mam pocit, ze se to nastavovaci tlacitko kratce/rychle stisklo a prestalo to blikat a bylo hotovo.
...ale je to uz nejakej patek, co jsem to delal....
Praha - CB 1300 SA (2008) CBF 1000 ABS (2006) www.vanisti.cz
LubaX napsal: No jde o to, že u budíků jsou dvě tlačítka. Předpokládám, že levé souvisí s počítadly ujeté vzdálenost. Při stisknutí pravého se rozblikala kontrolka HISS. Po dalším stisknutí přestala blikat. Moto jsem kupoval od dovozce a o nějakém HISS jsem neměl ani potuchy. Kontrolka nesvítila a když začala blikat po tom co jsem stiskl tlačítko, čučel jsem jak puk. V podstatě mi jde o tok ak se nastavují hodiny, nulují ujeté vzdálenosti a eventuelně aktivuje a deaktivuje HISS. Proto jsem pátral po manuálu v češtině.
Rekl bych ze tim tlacitkem jsi zapnul jen funkci, ze ti buda cca 24hodin blikat kontrolka, jako fikce alarmu. Nic vic bych od toho necekal