Naladova motorka, nizky vykon bez duvodu

  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj lidi, jestli to tu nekde je, tak me prosim presmerujte, ja nic podobneho nenasel. Motorku mam rok, moje po dlouhe dobe dalsi motorka a prvni takhle vetsi. Vsiml jsem si toho uz vloni, jel jsem na projizdku, krasna rovinka predemnou a motorka nebyla schopna jet vic jak 140-150kmh...plyn nadoraz. Fajn rikam si, je to jeste asi nezahraty...neresil jsem. Letos jsem si toho ale vsiml uz vicekrat a naposledy vcera ... ani po 50km nebyla schopna jet tak jak by mela. Kdyz uz jsem ji vytocil az k omezovaci, tak neprisel takovy ten kopanec, co prichazi okolo 9tis/ot ... mel jsem pocit, ze jen rvala a nejela. Tak jsem na jedne hezke dlouhe rovince zalehl, dal plyn na doraz a s vytocenenou petkou jsem se dostal az na 190kmh...sestku jsem tam ani nedaval, nemelo to cenu. Co me ovsem prekvapilo, po cca hodinouve pauze se otocim, jedu domu a motorka jak vymenena...200kmh nebyl problem, na sestku krasny zaber s citelnym narustem okolo 9tis...tak nevim, je cca 2000km po velkem servisu, olej, ventily atd...najeto pry 50tkm, ale kdo vi. Kazdopadne kdyz nejede, pripadam si jak na fichtlu, pak ji rupne v kouli a zase jede jak si predstavuju...nejaky napad, nebo je to normalni ? Diky moc .... CBF 600 rv 2004 jeste dodam
Poslední změna: 19. kvě 2019 10:28 uživatelem kropaczech.
19. kvě 2019 10:27 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Hele určitě by se dalo řešit nějaké větší čištění... palivového systému.... atd... ale co co popisuješ sorry já osobně bych u šestky přičetl cestě proti kopci nebo proti větru... ten rozdíl okolo 190km/hod myslím...
to že ti nechtěla jet okolo 150km/hod je divné, ale ten druhý případ... je potřeba si uvědomit, že moto jede na pětku v podstatě jako na šestku stejně... šetka není zpřevodovaná aby jela víc... jen aby v podstatě snížila otáčky... já to v podstatě tak u litra mám. (já znám jedno místo na dálnici které vypadá jako rovinka ale je to sakra táhlej kopec...)

k prvnímu problému by se tady měl asi ozvat někdo chytřejší … dalo by se to odbrzdit... jestli třeba nemáš laďák a paradoxně jsi neztratil koně... ta ztráta koňů může být úsměvná ale já jsem jednu sezonu řešil výkon... respektive neřešil a když přijela moto na brzdu tak dávala 66kw místo 72kw v serii… prostě se koně někde ztratili...byly to hodnoty ze zadního kola a motorka byla už před tím odbržděná a lehce upravená na 81kw... takže to bylo zvláštní.

Co můžeš udělat sám natankovat vyšší octany a vyčistit filtr a dál to sledovat nebo zajet na brzdu a potvrdit si kolik vlastně máš na zadním kole... otázka zda před tím neudělat menší servis nevím jestli to atd.. bylo čištění a seřízení přívodu paliva.
Honda CBF 1000 RS:)
20. kvě 2019 07:05 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87
Robilo to aj pred servisom? Kamarat kupoval trebars u moto Zubor novu NC, po prvej garancke zacala moto zle tahat a zrat. Isiel to riesit a ukazalo sa ze fesaci v servise stelovali ventily na teplom motore. Po spravnom postupe nastavenia islo vsetko ako ma... Tak ci nemas aj ty podobny problem a neposrali nieco v servise
Honda CBF1000FA
20. kvě 2019 08:27 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
Ahoj.

Možností vidím víc,ale nejspíš je to "sloučenina" všeho.
Můj postup:
1. Vyčištění karburátorů a klapek a jejich synchronizace
2. vyčištění nádrže a filtru kohoutu
3. výměna svíček
4.kontrola kabelů zapalování a fajek
5. výměna vzduchového filtru
Ventily by podle mě nedělali proměnlivý výkon.
chro chro
20. kvě 2019 14:27 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
všechno toto bych udělal ale stejně bych řešil větší objem protože je možné , že vliv silného větru tyto servisní zákroky nevyřeší :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
21. kvě 2019 07:51 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
ahoj a diky moc za reakce, ani jsem necekal, ze nekdo napise na tak obecny a dost mozna relativni problem, ktery mozna ani neni problemem :-)
Moto davam mistnimu servisu, kde mi seridili ventily vcetne nekterych novych podlozek, karburatory jsou serizene cca 2000km km nazpet, je tam novy vzduchovy filtr, svicky maji cca 4tis km, ted nedavno mi davali i nove savle od vidlice coz teda samozrejme s vykonem nijak nesouvisi. Tankuju spis premiovy benzin, rozhodne neberu to nejlevnejsi na pumpe v "blizkem JZD" :-)
Co necham jeste ted behem par dni udelat je sesazeni airboxu, ktery je jakoby zkrouceny a takova ta prasklina, co se objevuje u priruby privodu vzduchu do karburatoru je vetsi nez byla az nedavno ona priruba uplne spadla ze sani ... pak to nejelo skoro vubec...takze se asi zamerim tam.
Uvidim, jestli se to nejak projevi...prijde mi, jako kdyby bylo zapotrebi ten motor parkrat vytocit az do omezovace a pak se chytne a jede zase jak ma. A ano, vim, ze mam skoro dva metry, takze muj celni odpor neni nejmensi a taky nevazim uplne malo, ale stejne, proste jednou jede jak z praku a jindy to jen huci a netahne a max 150...ne ze bych chtel litat porad na plnej plyn, ale nejvic je ten ubytek vykonu znat pri predjizdeni...uvidime ... a ano, pokukuju po necem silnejsim...snad casem :-) Pekny den vsem
21. kvě 2019 08:44 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
hele ten vzduch by mohl být téma i to, že se někdy na díře skočí a pokud to nesedí správně... přijeď na sraz a můžete porovnat s Eifelem ten má dva metry podstivé :woohoo: a stejnou moto... určitě jestli jsou až takové rozdíly jestli to nechce jet ani 150 tak je potřeba něco pořešit... já ztratil v podstatě 15kw a nepoznal jsem to... jen jsem víc topil :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
21. kvě 2019 10:21 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
zteřelý příruby jsou reálný problém. 4ks cca 1400 kč
chro chro
22. kvě 2019 12:34 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Ako píše Keith a JinT, tesnosť prirub je absolútne kľúčová, toto musíš riešiť ako prvú vec.
22. kvě 2019 16:12 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 81
  • Obdržená poděkování 6
Měl jsem podobný problém ještě na XJR. Tam to nakonec byla kombinace dvou závad. První byla popraskané příruby. Oblepil jsem americkou páskou na zkoušku a výrazné zlepšení. Pak vyměnil za nové (cena byla 2500,-/kus - zlatá Honda :-) ) A druhý problém byl vadný senzor TPS - kontrola polohy škrtící klapky. On tedy nebyl vadný, ale byl vakl na konektoru na řídící jednotce. Takže chvíli jelo, chvíli nejelo, někdy i chcíplo. Prostříkal jsem to kontaktolem a bylo vyřešeno. Od té doby byl klid.
22. kvě 2019 16:50 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.534 sekund