naklon moto na ľavu stranu,100€ tomu kto to vyrieš

  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím vás všetkých
Keďže som už zúfalý,a nenašiel som odpovede resp. nepomohli rady ktoré som našiel na moje technické problémy s moto Honda CBF 600 NA ročnik 2008 skúsim ešte takúto možnosť .Najprv opíšem okolnosti.(sorry za dlhší text)
Pred dvoma rokmi som mal na moto nehodu (nedalo my prednosť auto, vbehol s bočnej cesty rovno pred koleso).Na moto ohnuté vidly a nejaké ďalšie veci .V rámci opravy vymenene komplet tlmiče, ložiska v krku riadenia a páčky drobnosti nič ďalšie čo ma súvis s riadením.Rok to šlo relatívne v pohode-jasne riadenie bolo trochu iné ale nič hrozné.Potom začala ťahať do pravej strany,musí byť človek naklonený na ľavú stranu až ide rovno keď sa vyrovnáte a alebo pustite riadidla okamžite idete do prava.Tak pokus o opravu výmena spodných okuliarov (boli hore ohnuté) to nepomohlo,dal som vyrovnať rám, opäť nič cez zimu výmena horných okuliarov znova ložiska v krku,riadidla znova nepomohlo, zamenil som vnútra tlmičov (pružiny atď.) aj samotné teleskopy nastavoval rôznu výšku a pruženie tlmičov stále nič, nastavoval som zadne koleso na každú stranu ,rôzne stopy a stále nič .Pocit s toho mate ako keď mate na bicykli skrížene riadenie, koleso a riadidla ako keby majú iný smer. Skúšal som aj krížiť riadenie moc to nejde skrížiť ,okuliare sa to snažia vyrovnať ale trochu to šlo na obidve strany ale zase nič,aj keď priložíte sklenenú platňu na teleskopy a vyrovnáte aby sklo alebo aj príložník pekne doliehal na všetkých rohoch znova to nepomôže.Ložiska v zadnej kyvke boli dobré,kyvka nemá žiadnu vôlu.Gumy vymenené vpredu 2x.
Už neviem čo mám skúsiť tak teda dávam tuto výzvu že ten kto my správne poradí tomu pošlem na účet 100€
Náhodou neviete o nejakom odborníkovi alebo servise s laserovou stolicou kde by sa to dalo znova premerať .Do 200 km od Čadce (Slovensko).Prednosť niečo v Česku.Ďakujem všetkým za radi.
30. čvn 2019 10:50 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
No ten laser má můj kamarád Halbich :sick: to byl sarkasmus v tomto případě po to co jsi udělal asi otázka zda ten laser neměl být první... Pokud jsi měnil i spodní brejle a sloupek řízení udělal jsi šavle tak podle mě opravdu jen ohnutý rám v krku nevím jak a kdo ti měl ten rám rovnat ale tím laserem se to dá změřit bez většího rozebrání takže pokud jsou tyto problémy je to asi dost na prd navíc každý pokus té musí stát hrozně peněz a pojistka ti to už 100% nekryje :blush: fakt každá rada drahá jel na tom i někdo další? Vozis kufr... A co když motorka začne zpomalovat z 80km na 45km co se děje pokud máš ruce mimo řidítek jen připravené zasáhnout a moto jede sama ... Můžete to znít blbě ale nemáš třeba pravou stupacku níž než levou? Myslím že ti to ovlivní boční stabilitu...
Honda CBF 1000 RS:)
06. čvc 2019 14:05 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
A věř že pokud ti tady někdo poradí tak na 99% to budeš muset přijet na sraz prochlastat než platit :woohoo: ale fakt podle ne jsi vypsal vše co ne napadlo že by se dalo spravovat a podle mě jsi do toho hrozně nasypal peněz a poslední myšlenka ložiska v krku je potreba fakt správně utáhnout jinak se na tom taky nedá jet postup nechám spíš na Keitha
Honda CBF 1000 RS:)
06. čvc 2019 14:08 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Išlo na moto viacej ľudí a každý mal s toho blbý pocit ako keby zkížene riadenie ,koleso a riadidlá iný smer-mimo osi a naklonení na ľavú stranu.Zo začiatku sa to snaží telo držať rovno ale neskôr už nechce človek byť napnutý ako struna a nakloní sa.Po pustení moto a vyrovnaní ide motorka okamžite do pravej strany.Je prakticky jedno aká rýchlosť.Rovnané to bolo u Romana s Kláštora pod Znievom, keď som tam bol znova u neho previezol sa a nechápal čo to robí že to bude nejaká volovina,lebo kolesá sú rovno.S kufrom je to viac poznať.Jasné minul som už všetky peniaze z poistky aj veľa navyše a každý vraví predaj kúp druhú ale mam ju príliš rad (tu motorku) aby som sa jej zbavil.Tak idem skúšať servisy.ST moto v Ostrave síce namerali na hrubo -zatiaľ bez lasera to isté čo aj ja teda 5mm posunuté na stranu ale ako jediný po krátkom prevezení im to nepripadalo nejaké zvlášť zle.Ložiska som uťahoval na moment ktorý tam ma byť podľa servisnej knižky a nebol som sám,predtým ich aj mechanik uťahoval.Stúpačky sa nedajú výškovo nastavovať ale je pravda že po nehode som musel na ľavej strane ju vymeniť bola zlomená za neorginálnu. Tak idem skúšať ďalej.Ale veľká záhada je že po oprave po nehode išla moto rok relatívne v pohode až potom sa začal náklon už si aj sám sebe hovorím či som si to nespôsobil sám keď som v zime ešte pred tým než sa to začalo nakláňať musel vyhodiť vrchné okuliare kvôli tomu aby som sa dostal k tachometru (výmena žiarovky).Ale okuliare som dal naspäť ako boli inak ich ani nedáte keďže skrutky na spodných okuliaroch a na kolese neboli povolené.Som s toho debil.
07. čvc 2019 10:44 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Hele určitě bych to neřešil nějakým vyhýbáním nebo přetahováním řízení počkej až se sem dostane Keith ... Jestli ho něco nenápadně co popisujes podle mě by mohla způsobit myslím po nehodě ohnutý držák stupačky že by byla jedna strana výš pak preneses na stranu víc síly a začneš zatáčet to je to co napadá mě krom... Špatně sjeté gumy a pretazeneho ložiska nevím zda jsi ložisko dotáhl když stala moto na kole nebo byla ve stojanu s odlehčeným předkem pak se na tom opravdu nedá jet ... Je otázka jak prováděl to rovnání a nevratilo se třeba na dírách jeho snažení do původního stavu po nehodě
Honda CBF 1000 RS:)
07. čvc 2019 11:50 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
Ahoj.

Těžko se reaguje,když jsme moto ani neviděli, ani se nesvezli. Možná by nám napověděly fotky z bouračky a po ní a její popis.
Osobně si myslím, že byl ohnutý rám a pokud byl rovnán, tak se vrátil zpět. Ve kterém místě a jak byl rám ohnutý? Nemluvil jsi o zadní kyvce. Tu jste prověřovali? Zkoušel jsi při usazování zadního kola měřit rovnoběžnost kol? v absolutní ( asi nemožném) extremu jste mohli zaměnit distance os kol, potom by kola neměly stejnou dráhu - _ , pak by moto mohla napadat na jednu stranu.
Jak rovnali rám? Byl kompletně sundaný, moto do šroubku demontovaná? Ložiska v kyvce jsou v pořádku?

Až pojedeš do Ostravy, tak se stav, jsme kousek od Zlína
chro chro
Poslední změna: 08. čvc 2019 09:28 uživatelem keith.
08. čvc 2019 07:04 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Jednu zadní kyvku mám :woohoo: otázka zda by seděla ...
Honda CBF 1000 RS:)
08. čvc 2019 20:06 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 13
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím
Do prílohy som dal 3 fotky z nehody a fotku rámu v akom stave som to zaniesol na rovnanie.
Rovnač to konkrétne nepovedal kde to rovnal,nahriate to bolo za krkom z pravej strany.Zaniesol som mu aj kyvku aj komplet predok okuliare-tlmiče.Povedal že to bolo v poriadku.Vymedzovacie krúžka na zadnom kole sú uplne rozdielne ale nie su zamenené.Keďže som mal dole kyvku pozeral som aj ložiska všetky ihličky boli na svojom mieste,kyvka nemala žiadnu vôlu do strán (vľavo-vpravo).Motorku som komplet rozobral ostal iba rám a motor viď. fotka pred rovnaním.Kontaktoval som aj servis pri Zline v Kvasicich že vraj maju laserovú stolicu ale mam zavolať až 10.7. boli na dovolenke,rozprával som sa s panom Zpevakom (otcom).Bola by to veľká náhoda ak ste to vy s toho servisu.Kde pri Zlíne sa mam zastaviť.Zatim ďakujem.







08. čvc 2019 20:19 #8

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
No osobně nechci někomu sahat do svědomí rozebral to hezky ale jaké byly údaje z měření před a po? Další věc je jak ohříval ten Al ram :blush: to snad byl jen vtip :( jednak by jsi musel vidět stopy po lakování a druhák Al není ocel musí se hlídat odpevneni to mě přijde jako hodně zvláštní .... Fakt by mě zajímaly ty hodnoty z měření protože mi z fotky nepřijde rám hnuty spíš to vidím na chladič vidlice přední kolo ale rám?? No nevím člověče sorry trochu mě to přijde že tě podojili otázka kolik tě to stalo ale když moto stejně nejede jak má... Keith je jen nadšenec servis nemá ale motorky prohlíží okem technologa broušení :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
08. čvc 2019 20:45 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Samotného by mě zajímalo jak toto zkonci jestli se to odhalí protože tohle uz je projekt možná větší jako moje stavba ... Ale co by mohlo zpusobit takové vlastnosti to nechápu ...
Honda CBF 1000 RS:)
08. čvc 2019 20:48 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.956 sekund