Hľadám dobrého a ochotného človeka
Hľadám dobrého a ochotného človeka vytvořil uživatel rempo
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Hľadám dobrého a ochotného človeka
Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl rempo pro téma Hľadám dobrého a ochotného človeka
Takže ale treba aj vylučovať možnosti chcel som aspoň skúsiť či by nebol niekto ochotný požičať vydly,kyvku.
Je to veru zúfali boj.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Hľadám dobrého a ochotného človeka
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl rempo pro téma Hľadám dobrého a ochotného človeka
Ale ako sa zahrejú gumy (stvrdne riadenie) a chyť-nete zlý asfalt (diery,zvlnený) tak po poskakovaní po asfalte,sa už po naklonený v zatáčkach nedokážem naspäť narovnať.Bijem sa s riadením,tahne to doprava ako keď mate skrížene riadidlá taký blbí pocit ako keby podstrelené kolesa z ľavej strany.A už to nedokážem vyrovnať stále sedim na pol prdele na sedačke lebo keď sadnem na celú plochu a snažím sa to vyrovnať tak riadidla idu doprava a stým cela motorka.Jazdím na nej 11 rokov tak hneď poznám keď je niečo zlé.
Servis my robil (čo sa týka motora-vôľa ventilov) chlapík ktorý robil oficiálne servis Hondy teraz robi servisaka Aprilla ,Moto Guzzi a vetky tie talianske skútre.On my povedal že to tahne do prava ale nie to nič strašne mal aj o dosť horšie ale to sa povozil na parkovisku ďalej nechcel že ja musím vedieť ako to chodilo a až teda idem kdesi na laserovku do Česka keď do toho toľko investujem.
Ostatný servis si robím sám,áno učil som sa za pochodu.
Klepanie riadidiel sa my dnes akosi podarilo odstrániť (uvoľnenie všetkých šrobov okrem vrchných okuliarov,stláčanie tlmičov,po-doťahovanie) Ešte som dnes vyhodil pravý brzdový strmeň či to nebrzdí viacej kotúč a preto ťaha do prava ale žiadna zmena,ale nemal som nejaký rovný asfalt skúsim to ešte raz aj druhu stranu.
Motor som nevyhadzoval z rámu dal sa do stolice spoločne teda rovnalo sa aj s motorom.
Tie protokoli som si mal veru ja pako zobrať.Ale tešil som sa poskladám,budem jazdiť no ale figu borovu.
V zime to mám vždy skoro cele rozobraté ostane len ram,motor+sanie,nadrž,kyvka tlmiče a vyfukova sústava,zbytok rozoberiem vyčistim namažem zakonzervujem.Prvé jazdy po zime boli ešte v pohode teda nič také že zle poskladané aj keď je všetko možne.Ak budu mať voľnejšie na tych laseroch skúsim ešte tam dať zmerať,medzitým som chcel skúsiť nájsť človeka ktorý by bol ochotný požičať vidly,kyvku.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Hľadám dobrého a ochotného človeka
Druhá věc je to měření a rovnání Al rámu no vzhledem k tomu, že nemáš ten protokol a popisoval jsi to rovnání on stříkal po rovnání rám? protože pokud by to rovnal jak píšeš teplem tak se barva spálí... navíc Al rám a tepelné rovnání je dost špatně není to ocel... skoro bych i věřil, že pokud se to podařilo a nepraskli svary tak se na dírách mohl rám vrátit zpět.. nevím nejsem odborník rovnač ale o Al slitinách vím dost... Skoro si říkám, že pokud to bylo takto tak měla jít motorka na totálku... bohužel kdyby jsi nebyl tak zapálený prodáš jí a další majitel ani nezjistí, že byla bouraná a bude nešťastný... proto myslím, že měla vypadnout z oběhu...
třetí věc co já vím, aby proběhlo měření a vše okolo správně musí se právě motor v rámu povolit... protože je jeho součástí a může tam po nárazu vznikat napětí které by se následně mohlo někde uvolnit .... proto když měří moto po bouračce aspoň co já jsem viděl tak uvolní motor a vyheverují ho... moto je na stojanech a začíná tukat body... nevím po pravdě zda mají něco jako na geopetrii od výrobce tolerance míst kde se měří... nebo se porovnává levá a pravá strana...
čtvrtá věc... to co popisuješ za mě nemůže dělat brzda protože brzdí jedno kolo není to auto... ale mohly by to dělat přední teleskopy... určitě bych nepovoloval ložisko to je špatně a možná bych se zaměřil na sloupek řízení ten totiž umí udělat velkou paseku a v krku se umí ohnout prasknout atd... je spojený se spodníma brejlema... tam bych se zaměřil já... vidlice sloupek ložiska vše udělat tak jak se má... rozhodně dát kuželíky a pak samozřejmě to laser změření... ale podle mě pojišťovny to stojí 17tis.. se všemy servisními úkony budeš klidne 20-30tis... pokud si to nebudeš dělat sám... a jsi bohužel ekonomicky asi mimo... ovšem pokud si nechceš koupit moje UPD teleskopy a udělat z toho pořádný stroj s velkou dospělo vidlicí a velkými kotouči... ale to je taky dost drahé
Pokud zjistíš že je rám KO tak jsi se vrátil na začatek ale zároveň jsi ve slepé uličce... nezávidím a uvidíš zda se najde nějaký tester na přední teleskopy... moje má Keith a jeho ještě lajdák neopravil... takže o nikom kdo má volný trubky nevím
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl boco818 pro téma Hľadám dobrého a ochotného človeka
CBFiek ktoré sú aspoň tak dobré ako tvoja pred nehodou je dosť
Chápem prečo to chceš riešiť ale fakt to nemá zmysel.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Malp pro téma Hľadám dobrého a ochotného človeka
boco818 napsal: Rempo, na zaklade toho co som si tu precital, dslej by som to neriešil toto ke bezodna jama kde budes hadzat peniaze a vysledok bude s vysokou pravdepodobnosťou zlý resp riešenie je v nedohľadne. Radšej predaj moto na diely alebo v celku a kup si inú
CBFiek ktoré sú aspoň tak dobré ako tvoja pred nehodou je dosť
Chápem prečo to chceš riešiť ale fakt to nemá zmysel.
Myslím , že jsi to vystihnul přesně .
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Hľadám dobrého a ochotného človeka
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.