Hľadám dobrého a ochotného človeka

Více
02. srp 2019 21:11 #1 od rempo
Hľadám dobrého a ochotného človeka ktorý by bol ochotný my pomôcť a to požičaním predných tlmičov,prípadne aj kyvky na cca hodinku musím nájsť chybu na moto a už musím nejak vylúčiť možnosti.Už som tu písal je to problém s náklonom motorky na ľavú stranu resp. akokeby zlé držanie rovnováhy pocit "zlomenej " motorky.A keby sa našiel ešte taky ktorý by bol ochotný požičať samotný rám tak tomu by som snáď bozkal ruky nohy cely deň.Ide o moto Honda CBF 600 NA ročník 2008.Vyrábali sa 2008-2012 verzia S tak isto pasuje.Ideálne tak do 200km od Čadce (Slovensko) ale samozrejme nevadilo by aj viacej km človek je schopný pre to čo ma rád neuveriteľné veci. Ram je ten istý ako aj na Hornete 2007-2012.Ďakujem všetkým ktorý budú ochotný pomôcť.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. srp 2019 08:42 - 03. srp 2019 08:43 #2 od Luhamoto
Nechci být skeptik, ale pochybuji, že si někdo nechá vykostit motorku a vyndat rám. To není práce na počkání. Spíše bych se zaměřil na hledání příčiny. I kdyby pak motorka s druhým rámem jela OK, k čemu ti to bude? Půjdeš a koupíš si nový rám? Nějak nerozumím tomu, jak tím chceš opravit motorku. Vidle se dají sundat a nechat změřit mimo motorku. Většina strojírenských firem, disponuje kontrolou a dnes mají různé digitální pomocníky, kterými to proměříš ve 3D.

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Poslední změna: 03. srp 2019 08:43 uživatelem Luhamoto.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
03. srp 2019 22:09 #3 od rempo
Vidly som už mal toľkokrát dole že už to neviem ani spočítať.Včera som už dokonca dal pôvodne vidly po búračke teda všetko okrem teleskopov tie su ohnuté,trošičku sa vyrovnal náklon,ale riadidlá vypadajú že su pre zmenu zas na opačnú stranu teda viac v pravo oproti smeru jazdy (predtým opačne v ľavo) .Aj som pre-pumpoval tlmiče s uvoľnenou matkou ale sa to nevyrovnalo a navyše začali kmitať riadidlá pri 60-70 km.Kuželikova ložiska som s krku musel vyhodiť a dať pôvodne kuličkové lebo moto bola neovládateľná (plávala opisovala osmičku).Teraz je sezóna tak zmeranie na laserovej stolice najskôr až o mesiac my odkázali ,ďalší až po sezone.A pritom rám sa rovnal a manik čo to robí už nejaké tie roky to sám nechápe čo to robí.Podvozkové časti som už všetky menil (spodné-vrchné okuliare,ložiska v kolesách,vidly boli komplet nové po búračke máju cca 2 roky).Ostali my ložiska v kyvke tie budú na buducí týždeň.
Takže ale treba aj vylučovať možnosti chcel som aspoň skúsiť či by nebol niekto ochotný požičať vydly,kyvku.
Je to veru zúfali boj.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
04. srp 2019 20:49 #4 od JinT
Já jsem se tě na to už ptal ale když byla motorka rozhozená musel člověk co tam rovnal změřit před a po rovnání ... Nechápu jednu věc chceš komplet znovu rozkuchat moto ale po pravdě já bych to řešil jako luhamoto osobně jsem bohužel 3D co by moto zmerilo nekoupil protože jsme na něj neměl místo... Ale věřím že by se dalo něco nejit pak sehnat stojany předek zadek a najít osu a začít měřit podle mě není cesta moto rozhodit znovu složit a testovat co ti takový test přinese zjistíš že je to špatně s ohromnou investici a pak stejně nebudeš mít nový rám na výměnu... Navíc mě se to podar nějak nechce zda opravdu ... Je to fakt záhada co popisujes proč by měly kuzelikova ložiska fungovat hůř než kuličky atd... Kdo ti dělá servis nebo se na moto učíš sám? Já bych možná našel zadní vidlici ale to na co se chystáte opravdu nedává smysl navíc reálně zadní vidlice proč by měla mít vliv ta rana na fotce zdeformovaly chladič nepřijde mi to tak hrozně ale to by odhalila tabulka naměřených hodnot od rovnace rovnání jsi zaplatil takže na merovej protokol máš nárok jaké byly hodnoty od osy? Skoro mě trochu napadá zda se nestalo něco pro skládání posunutí motoru přehození podložek v rámu ale to jsou jen spekulace zkus naskenovat o kolik se rovnalo ale nejdi do dalšího rozebírání to nedává smysl jednak se nesvezes a druhák je to fakt pakárna a hrozí další chyby a to z me strany věř mi už něco znamená když někoho odrazují od rozebírání moto... Já ji měl už asi 5x fakt rozhozenou ale ani jednou jako ty...

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
05. srp 2019 22:31 #5 od rempo
Dnes som bol znova za rovnačom,reku pozrieme papiere ktoré my ukazoval teda hodnoty pred rovnaným a po,no ale papiere nezakladá do nejakého šanónu po vytlačení a ukazaní "klientovi" ich vyhadzuje,všetky námery rámov ktoré mal dával do notebooku a ten sa mu pokazil tak nič nemál.Čo som vyčítal keď som bol po rám tak krk bol ohnutý na ľavú stranu o 2 stupne a stopa skrátená o 5mm.Ale rok po nehode to šlo relatívne dobre žiadny náklon to je ta záhada.Trošku to zjednoduším zo začiatku pokým sa nezahrejú gumy tak človek nie je nejak moc naklonení ten kto sedí na tom prvýkrát to skoro ani nepozná (z piatich to hneď spoznali traja zbili dvaja až keď som im povedal čo to robí)
Ale ako sa zahrejú gumy (stvrdne riadenie) a chyť-nete zlý asfalt (diery,zvlnený) tak po poskakovaní po asfalte,sa už po naklonený v zatáčkach nedokážem naspäť narovnať.Bijem sa s riadením,tahne to doprava ako keď mate skrížene riadidlá taký blbí pocit ako keby podstrelené kolesa z ľavej strany.A už to nedokážem vyrovnať stále sedim na pol prdele na sedačke lebo keď sadnem na celú plochu a snažím sa to vyrovnať tak riadidla idu doprava a stým cela motorka.Jazdím na nej 11 rokov tak hneď poznám keď je niečo zlé.
Servis my robil (čo sa týka motora-vôľa ventilov) chlapík ktorý robil oficiálne servis Hondy teraz robi servisaka Aprilla ,Moto Guzzi a vetky tie talianske skútre.On my povedal že to tahne do prava ale nie to nič strašne mal aj o dosť horšie ale to sa povozil na parkovisku ďalej nechcel že ja musím vedieť ako to chodilo a až teda idem kdesi na laserovku do Česka keď do toho toľko investujem.
Ostatný servis si robím sám,áno učil som sa za pochodu.
Klepanie riadidiel sa my dnes akosi podarilo odstrániť (uvoľnenie všetkých šrobov okrem vrchných okuliarov,stláčanie tlmičov,po-doťahovanie) Ešte som dnes vyhodil pravý brzdový strmeň či to nebrzdí viacej kotúč a preto ťaha do prava ale žiadna zmena,ale nemal som nejaký rovný asfalt skúsim to ešte raz aj druhu stranu.
Motor som nevyhadzoval z rámu dal sa do stolice spoločne teda rovnalo sa aj s motorom.
Tie protokoli som si mal veru ja pako zobrať.Ale tešil som sa poskladám,budem jazdiť no ale figu borovu.
V zime to mám vždy skoro cele rozobraté ostane len ram,motor+sanie,nadrž,kyvka tlmiče a vyfukova sústava,zbytok rozoberiem vyčistim namažem zakonzervujem.Prvé jazdy po zime boli ešte v pohode teda nič také že zle poskladané aj keď je všetko možne.Ak budu mať voľnejšie na tych laseroch skúsim ešte tam dať zmerať,medzitým som chcel skúsiť nájsť človeka ktorý by bol ochotný požičať vidly,kyvku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. srp 2019 09:27 #6 od JinT
Hele já bych asi kyvku našel mohl bych ti jí nechat ale víš jak ty budeš víc opravovat než jezdit a mám obavu zda tam není jeden velký problém.... to ten servis a rozebírání a skládání motorky... Vím o čem mluvím samotnému se mi to už stalo a servisák(řekněme profík nebo člověk se zkušeností nemá šanci odhalit zásah nebo špatný postup pokud by on tak nikdy nepostupoval... a to se může stát něco povolíš zapomeneš utáhnout atd.... )

Druhá věc je to měření a rovnání Al rámu no vzhledem k tomu, že nemáš ten protokol a popisoval jsi to rovnání on stříkal po rovnání rám? protože pokud by to rovnal jak píšeš teplem tak se barva spálí... navíc Al rám a tepelné rovnání je dost špatně není to ocel... skoro bych i věřil, že pokud se to podařilo a nepraskli svary tak se na dírách mohl rám vrátit zpět.. nevím nejsem odborník rovnač ale o Al slitinách vím dost... Skoro si říkám, že pokud to bylo takto tak měla jít motorka na totálku... bohužel kdyby jsi nebyl tak zapálený prodáš jí a další majitel ani nezjistí, že byla bouraná a bude nešťastný... proto myslím, že měla vypadnout z oběhu...

třetí věc co já vím, aby proběhlo měření a vše okolo správně musí se právě motor v rámu povolit... protože je jeho součástí a může tam po nárazu vznikat napětí které by se následně mohlo někde uvolnit .... proto když měří moto po bouračce aspoň co já jsem viděl tak uvolní motor a vyheverují ho... moto je na stojanech a začíná tukat body... nevím po pravdě zda mají něco jako na geopetrii od výrobce tolerance míst kde se měří... nebo se porovnává levá a pravá strana...

čtvrtá věc... to co popisuješ za mě nemůže dělat brzda protože brzdí jedno kolo není to auto... ale mohly by to dělat přední teleskopy... určitě bych nepovoloval ložisko to je špatně a možná bych se zaměřil na sloupek řízení ten totiž umí udělat velkou paseku a v krku se umí ohnout prasknout atd... je spojený se spodníma brejlema... tam bych se zaměřil já... vidlice sloupek ložiska vše udělat tak jak se má... rozhodně dát kuželíky a pak samozřejmě to laser změření... ale podle mě pojišťovny to stojí 17tis.. se všemy servisními úkony budeš klidne 20-30tis... pokud si to nebudeš dělat sám... a jsi bohužel ekonomicky asi mimo... ovšem pokud si nechceš koupit moje UPD teleskopy a udělat z toho pořádný stroj s velkou dospělo vidlicí a velkými kotouči... ale to je taky dost drahé :evil:

Pokud zjistíš že je rám KO tak jsi se vrátil na začatek ale zároveň jsi ve slepé uličce... nezávidím a uvidíš zda se najde nějaký tester na přední teleskopy... moje má Keith a jeho ještě lajdák neopravil... takže o nikom kdo má volný trubky nevím

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. srp 2019 12:12 #7 od keith
:evil:

chro chro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. srp 2019 15:03 #8 od boco818
Rempo, na zaklade toho co som si tu precital, dslej by som to neriešil toto ke bezodna jama kde budes hadzat peniaze a vysledok bude s vysokou pravdepodobnosťou zlý resp riešenie je v nedohľadne. Radšej predaj moto na diely alebo v celku a kup si inú
CBFiek ktoré sú aspoň tak dobré ako tvoja pred nehodou je dosť

Chápem prečo to chceš riešiť ale fakt to nemá zmysel.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
07. srp 2019 20:30 #9 od Malp

boco818 napsal: Rempo, na zaklade toho co som si tu precital, dslej by som to neriešil toto ke bezodna jama kde budes hadzat peniaze a vysledok bude s vysokou pravdepodobnosťou zlý resp riešenie je v nedohľadne. Radšej predaj moto na diely alebo v celku a kup si inú
CBFiek ktoré sú aspoň tak dobré ako tvoja pred nehodou je dosť

Chápem prečo to chceš riešiť ale fakt to nemá zmysel.




Myslím , že jsi to vystihnul přesně .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. srp 2019 18:46 #10 od JinT
Je tu další rovina celého problému měl by dojet a nechat nás přijet jak významný problém ve finále je stejně tak by se měl ideálně svézt na našich strojích po pravdě věřím že když sedne na každou z našich jeden člověk žádná nepojede stejne kazda v různém stavu rozkladu a řidiči si většinou zvyknou na daný stav CBF nikdy nebude precizní motocykl co bude cítit špendlík na cestě prostě technika na ni taková není na druhou stranu ikdyz by technika byla málo kdo během 300km výletu třikrát prenastavi podvozek aby byl ideálně nastavený k povrchu :evil: ... Navíc mám trochu pocit že majitel je extrémní precizní řekněme nimral (a to myslím v dobrém a s respektem ) a prostě se v tom rád stoura... A pak je asi vše ok... Otázka zda změna stylu jízdy a zlepšování stylu by třeba přeneslo onen problém trochu jinam...

Honda CBF 1000 RS:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon