Teplé starty 1000CBF

  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0

Teplé starty 1000CBF vytvořil uživatel Bulda

Zdravím všechny ,neřešili jste někdo problém s teplými starty?Jako by byla slabá baterka,ale baterka je nabitá, loni jsem ji měnil.Je to jako by byl vyběhanej startér,najeto cca 65 000km. Máte někdo zkušenost? Je to možný?-než to rozkuchám? U auta by to byly vyběhaný ložiska a kotva se opře o vinutí,ale s motorkou nemám zkušenost. Díky za rady.
21. bře 2020 20:29 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2683
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 342

Odpověděl JinT pro téma Teplé starty 1000CBF

Čoveče nestraš já mám najeto na 2011 víc a teplé starty v pohodě... ty motorky musí vydržet podstatně víc.... podle mě ani Žil na šestce a to měla přes 100tis startér neměnil... to mi skoro přijde jako jiný problém vím, že Keith řešil čištění klapek a jak jsou zanesené... skoro bych se vydal tímto směrem společně se seřízením... ale nejsem mechanik...
Honda CBF 1000 RS:)
23. bře 2020 08:14 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1000
  • Karma: 7
  • Obdržená poděkování 71

Odpověděl Malp pro téma Teplé starty 1000CBF

Zdarec. Prosímtě než se pustíš do "větších akcí" , tak zkus jít napřed od toho nejjednoduššího - nějaké kuchání čehokoli má čas . Nevím co až tak myslíš těmi "teplými starty " ,ale obecně bych vyloučil napřed to nejjednodušší.
Osobně bych šel cestou:
- kontrola spojů - ukostření . Taková banalita , avšak napětí 12V je na toto sakra háklivých. Zaoxidovaný spoj je převážná většina problémů. Šel bych cestou-kontakt na baterii a dál do místa kde je "tvrdé mínus" napojené (rám ,motor ,popř. právě startér) .Aj provizorně natažený " mínus" na startér nějakou nejlíp průměr 2,5 - 4 mm vodičem na řádně očištěný povrch motoru/startéru by ti mohl napovědět , jestli není problém tady

- baterka ( že je nová nic neznamená ) - jestli je možné ji změřit zátěžákem , popř. použít půjčenou jinou , zkusit při neúspěšném startování podpořit start. kabelama

!!! edit. - snad ještě doplnění - je to samozřejmé , ale pro pořádek
- to samé co s " mínusem" udělat na "plusu" = kontrola spoje na baterii a na nejslabším článku na cestě , což je startovací relé (povolit spoj,hodit oko popř. líznout nejjemnějším šmirglem ,kontaktol , spojit a postupovat dál .
Poslední změna: 23. bře 2020 13:33 uživatelem Malp. Důvod: doplnění info.
23. bře 2020 09:14 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2683
  • Karma: 15
  • Obdržená poděkování 342

Odpověděl JinT pro téma Teplé starty 1000CBF

ty kabely nebo nějaká startovací baterka určitě dobrý nápad vyloučilo by to dost věcí...
Honda CBF 1000 RS:)
23. bře 2020 10:03 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 921
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma Teplé starty 1000CBF

Startér si myslím, že to nebude. Kdyby byl blbý startér, blbne i při studeném startu. (pokud nejde divný zvuk). Já bych v první řadě zkusil dát nové palivo. Pak kontrola baterky, kontrola svíček - podívat se, jak jsou opálené. To napoví o směsi, jestli tam není problém. Případně zkusit natočit na jinou baterku, třeba vyndat z auta. PS: Je slyšet čerpadlo před startem?
23. bře 2020 11:09 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.740 sekund