Teplé starty 1000CBF

• Obdržená poděkování 0

Teplé starty 1000CBF vytvořil uživatel Bulda

Zdravím všechny ,neřešili jste někdo problém s teplými starty?Jako by byla slabá baterka,ale baterka je nabitá, loni jsem ji měnil.Je to jako by byl vyběhanej startér,najeto cca 65 000km. Máte někdo zkušenost? Je to možný?-než to rozkuchám? U auta by to byly vyběhaný ložiska a kotva se opře o vinutí,ale s motorkou nemám zkušenost. Díky za rady.
21. bře 2020 20:29 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

• Obdržená poděkování 342

Odpověděl JinT pro téma Teplé starty 1000CBF

Čoveče nestraš já mám najeto na 2011 víc a teplé starty v pohodě... ty motorky musí vydržet podstatně víc.... podle mě ani Žil na šestce a to měla přes 100tis startér neměnil... to mi skoro přijde jako jiný problém vím, že Keith řešil čištění klapek a jak jsou zanesené... skoro bych se vydal tímto směrem společně se seřízením... ale nejsem mechanik...
Honda CBF 1000 RS:)
23. bře 2020 08:14 #2

• Obdržená poděkování 71

Odpověděl Malp pro téma Teplé starty 1000CBF

Zdarec. Prosímtě než se pustíš do "větších akcí" , tak zkus jít napřed od toho nejjednoduššího - nějaké kuchání čehokoli má čas . Nevím co až tak myslíš těmi "teplými starty " ,ale obecně bych vyloučil napřed to nejjednodušší.
Osobně bych šel cestou:
- kontrola spojů - ukostření . Taková banalita , avšak napětí 12V je na toto sakra háklivých. Zaoxidovaný spoj je převážná většina problémů. Šel bych cestou-kontakt na baterii a dál do místa kde je "tvrdé mínus" napojené (rám ,motor ,popř. právě startér) .Aj provizorně natažený " mínus" na startér nějakou nejlíp průměr 2,5 - 4 mm vodičem na řádně očištěný povrch motoru/startéru by ti mohl napovědět , jestli není problém tady

- baterka ( že je nová nic neznamená ) - jestli je možné ji změřit zátěžákem , popř. použít půjčenou jinou , zkusit při neúspěšném startování podpořit start. kabelama

!!! edit. - snad ještě doplnění - je to samozřejmé , ale pro pořádek