Teplé starty 1000CBF

  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0

Teplé starty 1000CBF vytvořil uživatel Bulda

Zdravím všechny ,neřešili jste někdo problém s teplými starty?Jako by byla slabá baterka,ale baterka je nabitá, loni jsem ji měnil.Je to jako by byl vyběhanej startér,najeto cca 65 000km. Máte někdo zkušenost? Je to možný?-než to rozkuchám? U auta by to byly vyběhaný ložiska a kotva se opře o vinutí,ale s motorkou nemám zkušenost. Díky za rady.
21. bře 2020 20:29 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Teplé starty 1000CBF

Čoveče nestraš já mám najeto na 2011 víc a teplé starty v pohodě... ty motorky musí vydržet podstatně víc.... podle mě ani Žil na šestce a to měla přes 100tis startér neměnil... to mi skoro přijde jako jiný problém vím, že Keith řešil čištění klapek a jak jsou zanesené... skoro bych se vydal tímto směrem společně se seřízením... ale nejsem mechanik...
Honda CBF 1000 RS:)
23. bře 2020 08:14 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Teplé starty 1000CBF

Zdarec. Prosímtě než se pustíš do "větších akcí" , tak zkus jít napřed od toho nejjednoduššího - nějaké kuchání čehokoli má čas . Nevím co až tak myslíš těmi "teplými starty " ,ale obecně bych vyloučil napřed to nejjednodušší.
Osobně bych šel cestou:
- kontrola spojů - ukostření . Taková banalita , avšak napětí 12V je na toto sakra háklivých. Zaoxidovaný spoj je převážná většina problémů. Šel bych cestou-kontakt na baterii a dál do místa kde je "tvrdé mínus" napojené (rám ,motor ,popř. právě startér) .Aj provizorně natažený " mínus" na startér nějakou nejlíp průměr 2,5 - 4 mm vodičem na řádně očištěný povrch motoru/startéru by ti mohl napovědět , jestli není problém tady

- baterka ( že je nová nic neznamená ) - jestli je možné ji změřit zátěžákem , popř. použít půjčenou jinou , zkusit při neúspěšném startování podpořit start. kabelama

!!! edit. - snad ještě doplnění - je to samozřejmé , ale pro pořádek
- to samé co s " mínusem" udělat na "plusu" = kontrola spoje na baterii a na nejslabším článku na cestě , což je startovací relé (povolit spoj,hodit oko popř. líznout nejjemnějším šmirglem ,kontaktol , spojit a postupovat dál .
Poslední změna: 23. bře 2020 13:33 uživatelem Malp. Důvod: doplnění info.
23. bře 2020 09:14 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Teplé starty 1000CBF

ty kabely nebo nějaká startovací baterka určitě dobrý nápad vyloučilo by to dost věcí...
Honda CBF 1000 RS:)
23. bře 2020 10:03 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Teplé starty 1000CBF

Startér si myslím, že to nebude. Kdyby byl blbý startér, blbne i při studeném startu. (pokud nejde divný zvuk). Já bych v první řadě zkusil dát nové palivo. Pak kontrola baterky, kontrola svíček - podívat se, jak jsou opálené. To napoví o směsi, jestli tam není problém. Případně zkusit natočit na jinou baterku, třeba vyndat z auta. PS: Je slyšet čerpadlo před startem?
23. bře 2020 11:09 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 63
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl MartinCBF pro téma Teplé starty 1000CBF

Mohol by byť dokonca aj problém v snímači teploty, napr. chladiacej kvapaliny. Za studena možno ukazuje lepšie ale za tepla môže hádzať bludy a keď tieto bludy spracováva riadiaca jednotka, tak sa môže stať že teplému motoru predpisuje nesprávnu zmes. Ešte som sa tu nikde nedočítal v čom je vlastne problém? Dlho točí štartér kým moto chytí? V tom prípade by to mohlo byť zlou zmesou, blbý predstih všetko vinou nejakého snímača. Ak už moto chytí, tak sa pridajú zasa iné snímač (napr. Lambda sonda) a tie už tiež ďalej upravujú zmes aby všetko bolo OK. Len priamo pri štarte sa zloženie zmesi riadi tými údajmi, ktoré sú okamžite k dispozícii (teploty, tlaky a pod)...údaje od Lambda sondy začínajú vplývať na zmes až po krátkom čase, keď okolo nej začnú prúdiť spaliny. Alebo štartér má za tepla problém vôbec riadne pretočiť motor? Za studena OK, za tepla nevládze? Nie je problém s dobýjaním? Po jazde že by bola baterka unavená a ďalší štart jej robí problém? Keď moto vychladne, bez toho aby si niečo robil tak studená štartuje bez problémov? Skús lepšie definovať v čom spočíva problém teplého štartu.
Dnes už skôr kochač a rovinkový strelec...
Poslední změna: 15. dub 2020 19:06 uživatelem MartinCBF.
15. dub 2020 18:55 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Bulda pro téma Teplé starty 1000CBF

Přirovnal bych to k vybité baterce, jakoby šel motor ztuha,byla vybitá baterka ,nebo vyběhaný startér.Startér má problém s motorem otočit,přitom indikace baterky je zelená. Už jsem startovat i v červeném poli a studená chytla.Motor běží v poho,má výkon,pravidelný chod-krom těch teplých startů.Musím se dokopat k tomu,projít instalaci, jestli někde není přechodový odpor.Kontakty na baterce nebo na startéru.Zkontrolovat, očistit, dotáhnout.Bohužel momentálně pokud nejsem v práci,nebo nevytvářím hodnoty pro rodinu tak přes problémy raději sednu na motku a courám a čistím si hlavu.
15. dub 2020 20:15 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 63
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl MartinCBF pro téma Teplé starty 1000CBF

To čistenie hlavy a myšlienok z práce, to dobre poznám...Každopádne tvoj problém je špecifický. Je tam niečo čo pri zahriatom motore zvyšuje či už elektrický alebo mechanický odpor štartéru. Keby tam bol niekde slabý elektrický spoj na kabeláži, pri štartovaní by sa to v tomto mieste nadmerne ohrievalo, mohla by sa tam aj taviť izolácia alebo by tam bolo iskrenie a štartovacie relé by ti dalo na javo. Cvakalo by. Nie je cítiť žiadny smrad? Ešte by stálo za to pri štarte zmerať aký je pokles napätia na baterke počas štartu. Odberový prúd domácim multimetrom nedáš ale pokles napätia by sa možno dal zachytiť. Pri studenom ti to možno klesne na 10V ale pri tom teplom motore, kde asi aj štart trvá o nejaké stotiny sekundy dlhšie by si možno zaznamenal väčší pokles napätia. Potom ma už len napadá, že pri zohriatom štartéry sa aj materiály v ňom teplom roztiahnu a teda napr. oska rotora vo svojom uložení ide ztuha. Ale to by muselo byť riadne pnutie aby sa to až takto prejavilo.
U mňa normálne za tepla chytá nedočkavo už len keď pohladkám tlačidlo štartéra...po týždni stánia dajmetomu na dve otáčky hriadela chytí...za tepla na brnk na pol otáčky.
Dnes už skôr kochač a rovinkový strelec...
15. dub 2020 21:31 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma Teplé starty 1000CBF

Bulda napsal: Přirovnal bych to k vybité baterce, jakoby šel motor ztuha,byla vybitá baterka ,nebo vyběhaný startér.Startér má problém s motorem otočit,přitom indikace baterky je zelená. Už jsem startovat i v červeném poli a studená chytla.Motor běží v poho,má výkon,pravidelný chod-krom těch teplých startů.Musím se dokopat k tomu,projít instalaci, jestli někde není přechodový odpor.Kontakty na baterce nebo na startéru.Zkontrolovat, očistit, dotáhnout.Bohužel momentálně pokud nejsem v práci,nebo nevytvářím hodnoty pro rodinu tak přes problémy raději sednu na motku a courám a čistím si hlavu.




aka je to moto? 1 alebo 2 vyfuk?
1 vyfuk (CBF1000F 2010-> ) startuje horsie vseobecne, dlhsie toci ale naskoci.
Tipoval by som podla popisu (ak je baterka OK), konektory, uzemnenie alebo startovacie rele. Pozri si schemu v dielenskom manuale a kontrola krok po kroku (rozpoj a skontroluj kazdy konektor, hladaj koroziu atd)
v prilohe schema startovacieho okruhu na 2 vyfuk ako priklad
Poslední změna: 17. dub 2020 01:30 uživatelem boco818.
17. dub 2020 01:26 #9

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 42
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Vikrs pro téma Teplé starty 1000CBF

Je to normální jev, že teplý start cbf1000, po nějaké chvílí je na pár vteřin takový jako rozházený volnoběh ale srovná se pěkně plynule pochvili. Běží na všechny valce, ale jakoby pobafavá ( nevim jak to popsat)?
22. čvc 2020 09:28 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.766 sekund