Kapalina z nádobky se neroztéká po motorce

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Dobrý den chci se zeptat měnil jsem chladící kapalinu původní vypustil na nejnižším místě na motorce. Po vypuštění jsem nalil novou do nádobky motorku ohřál ale motorka se akorát přehříva a nádobka je furt plná jako kdyby si motorka nic nevzala. Může být v háji termostat nebo spíše vodní pumpa ? A nebo jsem udělal blbost že jsem to Lil rovnou do nádobky a ne přes víčko na chladiči ? Předem děkuji za rady abych věděl na co kouknout 
a přijde mi že to nejde ani přes chladič protože nesepne vetrak
Poslední změna: 17. čvc 2022 11:14 uživatelem PoTaK.
17. čvc 2022 11:06 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Dodatek: teď po hodině a půl mordovani dvou skoro uvaření motorky najednou si to nasalo celou nádobku tak nevím kde byl problém může to být ten termostat že nesepnul když to bylo ohřáté ?
17. čvc 2022 11:38 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
Treba to nalievat cez viecko chladica. Nadobka je len na vyrovnanie tlaku. 
18. čvc 2022 23:35 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 38
  • Obdržená poděkování 1
Prečo sa do toho púšťaš keď o tom nemáš ani šajn...keby si si aspoň pozrel na youtube nejaký návod ako sa mení chladiaca kapalina. Teraz odborne. Vypustil si z celého chladiaceho okruhu vodu...chladiaci okruh je chladič a valce. Vypustil si dva litre a nalial si 2dcl do expanznej nádobky? Sedí ti táto rovnica? No nesedí. V celej motorke máš sucho, nie je tam žiadna chladiaca kvapalina...riskuješ, ak sa tak už nestalo že sa ti to prehreje a skrúti sa ti hlava alebo to zadrieš alebo prdne tesnenie pod hlavou. Proste totálku motora. Postup je nasledovný. Na spodu motora dolu na vodnej pumpe je vypúšťací šrób. Tam ti vytečie celá kvapalina. Z expanznej nádobky ju musíš vytiahnuť striekačkou. Následne všetko znova zašróbuješ. O možnosti preplachu hadicou a čistou vodou písať nebudem. Hore na chladiči v najvyššom bode je zátka chladiča s pružinou. Sem pomaly naleješ novú kvapalinu. Treba pomaly aby stihla pozatekať do všetkých útrob. Keď ju tam chrstneš rýchlo tak sa bude ťažšie odvzdušňovať. Keď už to máš doplna naštartuj moto pri otvorenom štupli...trocha brnkaním plynu povytáčaj moto ale tak 10-15sek...prípadné bublinky,vzduch sa ti dostanú na vrch....hladina ti trocha poklesne....vtedy ešte zasa pomaly dolej kvapalinu a môžeš to zavrieť. Následne dolej 2-3dcl novej aj do expanznej nádobky a hotovo. Takto to zavri...naštartuj znova a nechaj zohriať až do ventilatora alebo sa choď previesť...moto sa zohreje a systém sa úplne odvzdušní sám. Pri zohriatí nejaký objem vytlačí do expanzky a pri chladnutí si zasa z expanzky potiahne nazad...takto to počas jazdy má fungovať.
Toto je postup ale v tvojom prípade by som to radšej zveril do odborných rúk...chudák motorka a chudák budúci majiteľ...
Dnes už skôr kochač a rovinkový strelec...
30. čvc 2022 16:47 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.215 sekund