Demontáž boční části kapotáže

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Nezkoušel jste někdo odmontovat boční část kapotáže na CBF 1000? Potřeboval bych trošku poštelovat světla (svítí hrozně nahoru), ale po odšroubování 3 šroubů to je ještě nějak zacvaklé, a to jsem se bál, abych neulomil. :-)
...no v nejhroším otevřu opět servisní manuál, ale zkušenost je zkušenost ;-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
24. srp 2010 08:22 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0
Zdravim sem tu novej ;) Bocni plasty sem uz mel dole,povoli se ty tri sroubky a unad chladicem je jeste kolicek ktery se musi vytahnout a potom to slo skoro samo :)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
28. srp 2010 08:23 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
tak to bude ten kolicek. Sroubky jsem mel pryc, ale nechtelo se tomu. Diky za radu - vyzkousim. :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
28. srp 2010 09:34 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0
A na postelovani svetel nepotrebujes sundavat bocni plasty.ja se tam dostal od spoda pekne na ten stelovaci sroubek ;)

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
28. srp 2010 10:12 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Jako fakt? Vsude, kde jsem cet o stelovani svetel (napr. servisni manual), tak psali o tom, ze je nutne zacit kapotazi. Nu zkusim to samo nejdriv bez toho sundavani. Dam vedet, jak moc jsem byl uspesny. :-) dik za radu!
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
28. srp 2010 14:15 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Nojo! Je to skutečně tak. Ke štelovacím šroubkům se dá dostat docela dobře zespodu i bez odmontování boční kapotáže. Díky moc za radu, takhle to byla pohodička. Příště tolik nežrat servisní manuál... :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
22. zář 2010 09:35 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0
presne tak ;)
Drnci vam take predni plasty kolem 2,5- 3 otacek ???

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
25. zář 2010 07:57 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Drnci. Cca 2700ot. Zjistil jsem, ze je to leva cast plastu. Bocni plast ma malou mezirku smerem k vrchnimu plastu jakoby palubky. Bude stacit bezi ne dat kousicek gumy. Doufam... :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
25. zář 2010 14:55 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 0
super vyzkousim ale letos uz asi nevyjedu,pocasi asi prad nebude :(

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

1000A-Ivancice
26. zář 2010 09:42 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, mě to drnčí taky ale už jsem si nato zvykl nevnímám to.On to bude asi jeden z mála negativ né-li jediný který se na hondě projeví v urcitých otáčkách vyjma s tím spojených vybrací ale domnívám se že vybrace v určitém spektru otáček má snad každá motorka. :)
01. led 2011 19:01 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.609 sekund