Original Honda Top case (45L) na CBF1000F

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Na mojej moto mam origo top case Honda (45L) a zistil som ze ked je nasadeny na moto pocas jazdy hrkoce. Je to preto, lebo po nasadeni na platnu ma volu - hybe sa par mm ale dost na to by vydaval tento neprijemny hluk...
Mate tiez taku skusenost, alebo mi tam chyba nejake "tesnenie" co by vymedzilo volu?
15. bře 2011 12:14 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Byvaj tam vymezovaci dorazy
Poslední změna: 15. bře 2011 20:19 uživatelem Mefisto.
15. bře 2011 20:18 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97
Tak som to nakoniec vyriesil, problem bol medzi platnou a ramom, gumenne podlozky sa casom (original Honda - menej ako 1 rok!) vytlacili - vystrihol som z bicyklovej duse a pridal ku kaydej skrutke po 1 kuse -> uz sa nic nehybe a nehrkoce! :laugh:
21. bře 2011 22:28 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Taky mám ten kufr. Může se volně pohybovat do stran asi o 2 cm (tedy i s plošinkou). V Hondě mi vysvětlili, že je to úmyslně. Aby mohl padat do zatáček.
25. dub 2011 22:55 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 185
  • Obdržená poděkování 2
Franta napsal:

V Hondě mi vysvětlili, že je to úmyslně. Aby mohl padat do zatáček.


:laugh: :laugh: :laugh: To fakt?
LUBO.... CBF600SA 2009 "BlackPearl"
26. dub 2011 14:44 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Kurna,to jsou veci.To by mohly davat i na boky
kufru i sidlery co se pouzivaji na kolena u kombinez
at muzes v zatacce zalehnout co to de cheche.
26. dub 2011 18:39 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Declen napsal:

Franta napsal:

V Hondě mi vysvětlili, že je to úmyslně. Aby mohl padat do zatáček.


:laugh: :laugh: :laugh: To fakt?

No fakt. Já to chtěl nejdřív taky dotahovat, ale nejde to, jsou tam vymezovací vložky. A vůbec, celá ta konstrukce působí tak, že jsem jim to padání do zatáček uvěřil. Nakonec, kufr je vysoko nad těžištěm, takže to vypadá celkem logicky.
26. dub 2011 19:27 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Franta napsal:

Taky mám ten kufr. Může se volně pohybovat do stran asi o 2 cm (tedy i s plošinkou). V Hondě mi vysvětlili, že je to úmyslně. Aby mohl padat do zatáček.


Opatrně na ty vůle :huh:
Mohlo by se stát, že ti kufr z plotny odstartuje.

Stalo se tak na mojí fungl nové CBF1000F, kufr, plotna, držák montovaný u prodejce, a po prvních 500km se rozhodl že půjde na výlet.

Naštěstí si vybral dobu kdy nejel nikdo protisměrem. Mírně zvlněná silnice v obci, takže žádná rychlost a milej kufírek hop, rána, a už se kulil po asfaltu... Zastavil jsem, lidi ze zahrad koukali co to tam je za "magora", sebral jsem kufr, klapnul ho zpátky a jel.

Potom byla dlouhá reklamačka než to v Hondě uznali. A popadalo to už více lidem :S
26. dub 2011 19:56 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 276
  • Obdržená poděkování 0
jj, osobně myslím, že kufry mají bejt fest upevněný. Takové to pružné upevnění možná funguje na německých nebo japonských silnicích. Ale na českou motokrosovou trať - tedy silnice v CZ to asi nebude ono :silly:
26. dub 2011 20:12 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9
Tak to by me opravdu vazne zajimalo kde udelali
soudruzi v Japonsku chybu.Ted mluvim o kufrech neee
o Fukusime.
26. dub 2011 20:22 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.524 sekund