NÁVOD - Výměna chladící kapaliny - str. 3

  • Příspěvky: 1659
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl Hodys pro téma Re: Výměna chladící kapaliny

mě tam mechoš nalil neředěnou chladící kapalinu do aut tak nevím
06. led 2013 22:19 #31

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1659
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl Hodys pro téma Re: Výměna chladící kapaliny

v příručce k motorce teď čtu:
Výrobce vybavuje motocykl roztokem 50/50 nemrznoucí kapaliny a destilované vody.Tento chladící roztok je určen pro většinu provozních teplot a poskytuje dobrou ochranu proti korozi.Vyšší koncentrace nemrznoucí kapaliny ve směsi snižuje výkon chladícího systému a je doporučována pouze když je potřebné zvýšit ochranu proti zamrznutí.Koncentrace nižší než 40/60 (40%nemrznoucí kapaliny)nebude poskytovat řádnou ochranu proti korozi..V mrazivém období kontrolujte chladící systém často a v případě potřeby použijte vyšší koncentrace nemrznoucí směsi až do max 60% nemrznoucí kapaliny

TAK JAK TAK KOUKÁM TO ŽE MI TAM MECHOŠ DAL NEMRZKU DO AUT NEŘEDĚNOU NEBUDE VÝHRA TAK JSEM Z TOHO TROCHU JELEN :)
Poslední změna: 06. led 2013 22:54 uživatelem Hodys.
06. led 2013 22:53 #32

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1659
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl Hodys pro téma Re: Výměna chladící kapaliny

TADY ZASE PÍŠE NA MOTORKÁŘÍCH KLUK ŽE TAM DÁVÁ JEN TOHLE www.motozem.cz/motorkarske-obleceni/esho...tul-Inugel-expert-1L
06. led 2013 23:03 #33

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 939
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Výměna chladící kapaliny

Hodys napsal:

v příručce k motorce teď čtu:
Výrobce vybavuje motocykl roztokem 50/50 nemrznoucí kapaliny a destilované vody.Tento chladící roztok je určen pro většinu provozních teplot a poskytuje dobrou ochranu proti korozi.Vyšší koncentrace nemrznoucí kapaliny ve směsi snižuje výkon chladícího systému a je doporučována pouze když je potřebné zvýšit ochranu proti zamrznutí.Koncentrace nižší než 40/60 (40%nemrznoucí kapaliny)nebude poskytovat řádnou ochranu proti korozi..V mrazivém období kontrolujte chladící systém často a v případě potřeby použijte vyšší koncentrace nemrznoucí směsi až do max 60% nemrznoucí kapaliny

TAK JAK TAK KOUKÁM TO ŽE MI TAM MECHOŠ DAL NEMRZKU DO AUT NEŘEDĚNOU NEBUDE VÝHRA TAK JSEM Z TOHO TROCHU JELEN :)


Záleží co ti tam dal. Některé jsou už naředěné i pro auta. Např. Chladící kapalina Sheron - Antifreeze G48 (do -30°C)
07. led 2013 15:31 #34

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1659
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl Hodys pro téma Re: Výměna chladící kapaliny

Luhamoto napsal:

Hodys napsal:

v příručce k motorce teď čtu:
Výrobce vybavuje motocykl roztokem 50/50 nemrznoucí kapaliny a destilované vody.Tento chladící roztok je určen pro většinu provozních teplot a poskytuje dobrou ochranu proti korozi.Vyšší koncentrace nemrznoucí kapaliny ve směsi snižuje výkon chladícího systému a je doporučována pouze když je potřebné zvýšit ochranu proti zamrznutí.Koncentrace nižší než 40/60 (40%nemrznoucí kapaliny)nebude poskytovat řádnou ochranu proti korozi..V mrazivém období kontrolujte chladící systém často a v případě potřeby použijte vyšší koncentrace nemrznoucí směsi až do max 60% nemrznoucí kapaliny

TAK JAK TAK KOUKÁM TO ŽE MI TAM MECHOŠ DAL NEMRZKU DO AUT NEŘEDĚNOU NEBUDE VÝHRA TAK JSEM Z TOHO TROCHU JELEN :)


Záleží co ti tam dal. Některé jsou už naředěné i pro auta. Např. Chladící kapalina Sheron - Antifreeze G48 (do -30°C)


DÍKY
MRKNU NA TO A PŘEMĚŘÍM HUSTOTU KDYŽTAK VYMĚNÍM ZA MOTOCYKLOVÝ MOTUL TEN JE DO -30 A JE ŘIDŠÍ NEŽ AUTOMOBILOVÁ KAPALINA ...DÍKY MOC ZA INFO
07. led 2013 23:38 #35

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 45
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl zbrnda pro téma Re: NÁVOD - Výměna chladící kapaliny - str. 3

Tak jsem nakonec koupil chladičku od Motulu,inugel expert,je modrá (to je vidět u mě na nádobce)a už se neředí. Chci se ale zeptat ,četl jsem různé dotazy různých motorek kde a jak odvzdušnit je na CBFku 1000 taky něco podobného? Děkuji za každou radu. :)

Hodys

Motul Inugel Expert

Detailný popis
Motul Inugel Expert je celoročné chladiaca kvapalina s nemrznúcimi účinkami do -30 ° C pre dlhodobé použitie. Vlastnosti: Kvapalina je bez riedenia okamžite pripravená na použitie. Je určená pre chladiace okruhy auto aj motocyklových motorov s úzkymi kanálmi. Schopná svoju kapalností rýchleho pohybu v systéme zaistiť účinné chladenie a ochranu motora. Má vyšší bod varu, neobsahuje nitráty a amíny, má modrú farbu. Špecifikácia: ASTM D 3306 / D 4985, BS6580, ANFOR NFR 15-601 SAE J 1034, DAIMLER-CRYSLER, MB 325 A, CHRYSLER MS 7170, BMW N 600 69,0 VW G 11 MAN 324 NF, PORSCHE 611 ... Balenie: 1 liter
Poslední změna: 09. úno 2013 10:39 uživatelem zbrnda.
09. úno 2013 10:34 #36

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 3

Odpověděl Pepe pro téma Re: NÁVOD - Výměna chladící kapaliny - str. 3

Postup ako som popísal nič viac.Zatváracie víčko nalievacieho hrdla funguje ako dvojventil(pretlakový aj spetný) a tadial sa drobné bublinky ktoré uviaznu v systéme dostanú von.
09. úno 2013 18:02 #37

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 33
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Mytakes pro téma NÁVOD - Výměna chladící kapaliny - str. 3

Taky jsem dával naší Velvanu-Fridex G48; vypouštěl jsem to normálně výp. šroubkem na pumpě, trochu zbytku vymačkal z trubek u pumpy. Vzhledem k tomu, že není radno míchat kapaliny od různých výrobců, ev. i výrobky, byť jsou všechny použité G11-viz. příručky; tak jsem to udělal takto: vypustil, I. propláchl vodou na místě, II. nalil 2. a udělal kratší projížďku(-na nákup), II. nalil 3. a propláchl na místě, 4. nalil chladící kapalinu po hrdlo.
Odvzdušnění systému pak takto: (dle serv. manuálu CBF500)
při sundané nádrži-náhr. zásobník paliva (inj. stříkačka,...)
1. Zařaďte převodovku na neutrál. Nastartujte motor a nechte ho běžet na volnoběh po dobu 2 - 3 minut.
2. Vytočte motor třikrát až čtyřikrát pro odvzdušnění systému. (při přidání hladina kap. znatelně klesne, až "do" trubek, takže potřebné vytočení lze snadno vypozorovat)
3. Vypněte motor a přidejte chladicí kapalinu až po hrdlo.
4. Nainstalujte uzávěr. Odstraňte víčko rezervní nádrže, naplňte rezervní nádrž po horní rysku a nainstalujte uzávěr nádrže.
30. říj 2015 12:11 #38

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl dany01 pro téma NÁVOD - Výměna chladící kapaliny - str. 3

Zdravím, prosím o radu - rad by som vymenil chladiacu kvapalinu na CBF 600 SA 2010 a na chladiči som nenašiel otvor- hrdlo , kade by som nalieval novú kvapalinu.....
Na stranách neje, jedine že by bol v strede pod nádržou.
04. srp 2016 20:46 #39

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 939
  • Karma: 8
  • Obdržená poděkování 62

Odpověděl Luhamoto pro téma NÁVOD - Výměna chladící kapaliny - str. 3

dany01 napsal: Zdravím, prosím o radu - rad by som vymenil chladiacu kvapalinu na CBF 600 SA 2010 a na chladiči som nenašiel otvor- hrdlo , kade by som nalieval novú kvapalinu.....
Na stranách neje, jedine že by bol v strede pod nádržou.

Musíš sundat boční plasty zvednout nádrž a dostaneš se na víčko.

04. srp 2016 21:28 #40

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.281 sekund