Pneu na CBF 1000

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44

Pneu na CBF 1000 vytvořil uživatel Pacous

Pomalu se blíží okamžik, kdy budu muset měnit pneu. Na současných Michelin PilotRoad z výroby mám ujeto lehce přes 10.000km, což není špatné. A vybírám dobrý poměr cena/výkon...
Co jsem tak koukal, tak z pohledu moderních pneu vypadají asi nejvýhodněji Bridgestone BT023, u kterých se dostanu na necelých 6.000Kč. Výrazně levnější, ale konstrukčně o dost starší, jsou opět Michelin PilotRoad, které vyjdou na necelých 4.800Kč (PilotRoad 2 a PilotRoad 3 jsou cenově jinde).
To už mi přijde jako docela podstatný cenový rozdíl, navíc když přihlédnu k tomu, že jsem na nich byl schopen ujet přes 10.000km (a ještě tak 1.500km určitě dají) a jezdilo se na nich docela dobře...
Co si o tom myslíte vy? Je fakt takový propastný rozdíl mezi moderní gumou typu BT023 a trochu starší konstrukcí PilotRoadu?
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
14. čvn 2011 20:28 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl blažin pro téma Re: Pneu na CBF 1000

Ne neni a pokud je,tak to pozna jen profik ktery jezdi po okruhu,ale k tomu neni CBF primarne urcena,takze pro nas,co dame jednou za cas na silnici stupacku, jsou pneu typu Michelin PR1 max.vyhovujici.Uz jsem to nekde psal,ze kdybych nedostal zadni fungl novou PR2 k masine, tak jsem urcite koupil PR1,ktere se na Megamoto daji sehnat 4200kc za sadu a udelaji urcite dobrou sluzbu za ty prachy.
14. čvn 2011 20:48 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 8

Odpověděl Gastan pro téma Re: Pneu na CBF 1000

Toto je dilema asi hádam každého ..

Gumy sú to jediné čo ma na ceste drží .. takisto ako prilba chráni to najvzácnejšie čo na sebe mám ..

Na tvoju otázku odpoviem áno .. je to priepastný rozdiel mezdi novinkou roku 2011 ako je BT023,
a pilot roadom prvej generácie ...

Od jedného múdreho človeka, ktorý ma učil jazdiť som za dozvedel, a plne to podľa mňa platí

Na motorku do premávky vyberajte šport-turistické gumy a vždy ten najnovší model, aký ste schopný za primeraný finančný obnos zohnať ..

na základe tejto rady som si vyberal gumy ja ...
nad conti road attackom som neuvažoval pretože už boli dvojky dlho na trhu
nad pilot road som neuvažoval pretože už boli dvojky dlho na trhu

kupoval som ich v januári tohto roku sadu roadattack 2 za 4800 kč .. max spokojnosť ..

teraz by som si vyberal medzi Roadsmart od dunlopu, angel ST od pirelli,Z6 alebo Z8 Interact od metzeleru, Pilot 2 alebo 3 od michelinu, BT 021 a BR 023 od bridge, a roadattacky 2 od conti
všetko v cenách cca 5 500 Kč +-
takže by to bolo len o sympatiách ku značke ..
15. čvn 2011 09:03 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44

Odpověděl Pacous pro téma Re: Pneu na CBF 1000

Njn, asi je to fakt co člověk, to názor... Každopádně musím souhlasit s tím, že to je to jediné, co mě drží na silnici. Naštěstí nemusím kupovat dnes, tak to ve mně ještě dozraje. :-)
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
15. čvn 2011 09:49 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma Re: Pneu na CBF 1000

Já mám na cbf 600 S, Dunlop Roadsmart, zatím najeto asi 2000km.
Když jsem na Dunlopech jel poprvé po přezutí, bylo citelně poznat rozdíl o proti originál Brigestone. Brigestone mi vydržely cca 12000 km (60/40 jízda ve dvou).
Nové Dunlop dvousměsné sport-turistické, bych hodnotil jako jednoznačně lepší než originály Brigestone. Již při první jízdě bylo poznat lepší chování gumy při překlápění motorky. Měl jsem nedávno možnost je vyzkoušet na okruhu v Brně a v zátáčkách držely velice dobře. Ani při brždění z 200 km/hod. a nájezdu do zatáčky nebyl žádný problém a ani v zatáčce nebyl žádný náznak, že by se chtěla klouzat. Pocit při řízení byl jisty a nebyl žádný náznak toho, že bych musel kvůli gumě nějak ubrat na tempu. Zatím spokojenost.
15. čvn 2011 17:34 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl blažin pro téma Re: Pneu na CBF 1000

Jasne je to cerny zlato a drzi nas plocha mensi je nez je velikost dlane... jezdil jsem BT021 dvousmes a pokud mohu srovnat s PR2,tak jednoznacne Michelin.BTO23 nemohu hodnotit,protoze jsem je nejel a kolega je na bandita daval nedavno,takze ma malo km najeto.V testu Motorradu skoncili za PR2 a Angel ST,urcite to nebude spatna pneu.Michelin PR1 se obouvali v jiste dobe i na FZ1 Fazer a chovani masiny hodnotili jako velice dobre a jen pripomenu ze Fazer ma o 50koni vic jak CBF,je to fakt raketa a presto ty PR1 stihali.Jak nekdo psal je to o simpatiich ke znacce a ja osobne uz nic jineho nez Michelin na masinu nedam ;)
15. čvn 2011 18:08 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Ondrasan pro téma Re: Pneu na CBF 1000

Dneska jsem taky přezul a rozhodl jsem se pro Dunlop Roadsmart. Sice jsem o 6000 lehčí, ale věřím, že vyšší cena se mi vrátí jednak v životnosti a jednak v jistotě jízdy. Zatím jsem na nich jel jenom 20 km, ale oproti původním Metzelerům, které vepředu už skoro neměly vzorek a vzadu naopak jako bonus měly plošku :-) je to obrovský rozdíl. Zítra se mi snad podaří něco najet, tak uvidím, jak se chovají v zatáčkách.
Příbram - CBF 600SA
16. čvn 2011 19:19 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re: Pneu na CBF 1000

Zdar Borci.Ja mel na sve 1000ce od novoty Pilot Road,
ted mam PR2.Ja jsem toho nazoru,ze dobre a spatne
gumy pozna jen ten kdo ma sportovni srdce a v normalnim
provozu sice neco pozna,ale aby to rozhodovolo o
pripadne koupi to asi ne.S Pilotama jsem spokojeny a
nehodlam experimentovat ledaze bych si koupil vsechny
a postupne zjistoval,ktere mi sedi.Jak napsal Gastan-
gumy se neustale meni.A take si myslim,ze je rozdil
tyhle otazky resit pokud mas napr. CBR 600 a jezdis
s ni na okruhy popr. jezdis kolinko nez prerostla
CBF 1000.Ja se svez v utazenych zatackach na CBF 500
na gumach znacky Heidenau-ty nejlevnejsi,ktere byly
a byl PODSTATNE rychlejsi jak na svem litranku,
nebyl to dojem,potvrdilo mi to nekolik lidi.
19. čvn 2011 00:02 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 74
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl blažin pro téma Re: Pneu na CBF 1000

to konvajsr:Prosim te jen tak pro zajimavost,nepamatujes si kolik ti ty PR1 na te CBF1000 vydrzeli km?Ja mam na PR2 najeto 2500Km a pripada mi ze ubytek neni temer zadny :)
19. čvn 2011 07:19 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 450
  • Obdržená poděkování 9

Odpověděl konvajsr pro téma Re: Pneu na CBF 1000

Ahoj Blazine.Na PR1 jsem najel tezko uveritelnych
18.000km a to jsem mel asi jeste 2.5 mm vzorku ale jel
jsem do alp a bal se rakouskych cajtu.Nutno,ale
podotknout,ze jezdim pouze sam a s citem tj. max
do 6.tis ot/min a to pouze u predjizdeni.Jo a to jsem
menil pouze zadni,predni jsem menil ve 21.000km a mel
asi 2 mm vzorku.Ted mam Piloty 2 a ty ubyvaji rychleji
jen o chlup lepe sedi v zatackach,ale jen kdyz jedes
trochu vic zostra.
20. čvn 2011 23:00 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.648 sekund