baterie

Více
24. srp 2011 21:27 #1 od petr 69
baterie vytvořil uživatel petr 69
Přátelé,dnes mě odešla baterie.První majitel tam měl snad polskou,a já bych tam chtěl něco normálního.Prosím o radu jakou cbf 600 n rv 2006 Děkuji Petr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. srp 2011 06:58 #2 od Gastan
Odpověděl Gastan pro téma baterie
batérie majú zatiaľ všetky cbf rovnaké ..

www.hondacbf.cz/forum/2-technicke-otazky...bny-material-na-cbf-

desiaty príspevok ..

odporúčam yuasu.. mám ju od roku 2004 a až na jediný problém ( raz nechcela chytiť).. funguje úplne perfektne ..

vtedy ked zahaprovala som si kúpil ešte jednu ako rezervu .. a tak sa mi krásne už tretí rok váľa na poličke ..

ak ju chceš kúpiť dobre a lacno ..
tak skús micronix.cz,
ak ti to nesúri hádam by som aj nejakú zľavu vedel vybaviť .. t.j. tak v priebehu troch týždňov. napr.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
25. srp 2011 19:01 #3 od Mefisto
Odpověděl Mefisto pro téma baterie
No jestli se jen vali a je nalita, tak ji vyhod :)

Brno - CBF 1000A 2009

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. srp 2011 08:09 #4 od Gastan
Odpověděl Gastan pro téma baterie
Nemaj boja..

šetko je tak ako má byť .. baterka suchá a kyselinka vedla v originál balení ..

a nemá zmysel ju ani vyhodiť prípadne odpredať .. stála ma 42 euro ..

teraz stojí nová 54 v micronixe, (1310 kč)

možno by som vedel znova tú zľavu vybaviť, ako som spomínal

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
26. srp 2011 21:14 #5 od petr 69
Odpověděl petr 69 pro téma baterie
Problém vyřešen,dnes jsem dal novou baterku VARTU,tak snad bude pokoj.Gastan díky za pomoc Petr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
08. bře 2015 15:20 - 08. bře 2015 17:21 #6 od Luhamoto
Odpověděl Luhamoto pro téma baterie
Tak opráším téma motocyklová baterie. Dnešním dnem, kdy mi dosloužila originální baterie, nastal čas výměny.
A jelikož se tu téma baterie už řešilo před několika lety, docela by mě zajímaly vaše dosavadní zkušenosti.
Někdo kupoval Vartu YTZ10S-BS, někdo Toplite YTZ10S. Můžete napsat dosavadní zkušenosti? Jak dlouho ji máte, počet najetých km, startování atd....
Zajímalo by mě např. výdrž baterie a zda byl poznat menší startovací proud u Varty, kde je 150A naproti 190A u Yuasa.

PS: Baterii jsem si říkal, že na jaře vyměním. A už to přišlo. Minulý týden po nabití brnkla motorka na první start a dnes už jsem ji musel pustit z kopce, abych dojel domů. Každopádně už vím, že pokud motorka nebude chtít chytnout na první brnknutí, nebo bude vyžadovat trochu přidat plyn, budu již připraven na výměnu. To píši jen proto, aby když bude mít někdo podobné příznaky a chystal se např. na dovolenou, aby včas zvážil novou baterii. :)
PS2: Vydržela mi 7 let (cca 25000 km).

Případně napište i nějaký tip s odkazem na dobrou cenu, pokud víte. :)
Poslední změna: 08. bře 2015 17:21 uživatelem Luhamoto.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2015 10:08 #7 od standaCBF
Odpověděl standaCBF pro téma baterie
ja mam tu vartu, rozhodl jsem se hlavne kvuli cene, i kdyby vydrzela daleko mene nez original (taky jsem ji mel cca 7 let kazdodenniho jezdeni vlastne naprosto bez nabijeni). Za cenu pod tisicovku se vyplato poridit klidne dve. Prijde sucha s elektrolitem ve specialnim obalu, takze ji clovek muze mit doma klidne nekolik let propravenou. Pak jen dolije, necha "odpocinout" 1/2 az hodinku a muze namontovat a jet (kdyz se takhle nalije tak je zhruba v kapacite 75-80%

Prijde mi ze ma lehce vetsi samovybijeni nez original, ale to se tezko porovnava, clovek nema stejne intervaly kdy ma odstavenou motorku, takze je to spise o pocitu.
Na nastartovani nebyl nikdy problem ani na cbf500, ani na cbf1000, ted na ni budu jezdit 3 sezonu a nemel jsem problem a to se k ni chovam naprosto hnusne (nedobijim, pres zimu ji ani nevyndam a necham ji klidne vybit skoro do nuly,....)

Koupil jsem ji tady:

www.cesky-obchodak.eu/elektro-telefony/e...-12V-8Ah-motobaterie
Díky: Luhamoto

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2015 10:27 #8 od elektrikarCZE
Odpověděl elektrikarCZE pro téma baterie
Letos budu kupovat Vartu - nejspíš odsud: www.battery-import.cz/motobaterie/motoba...ytz10s-bs--8ah--12v/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2015 15:12 #9 od Luhamoto
Odpověděl Luhamoto pro téma baterie

standaCBF napsal: ja mam tu vartu, rozhodl jsem se hlavne kvuli cene, i kdyby vydrzela daleko mene nez original (taky jsem ji mel cca 7 let kazdodenniho jezdeni vlastne naprosto bez nabijeni). Za cenu pod tisicovku se vyplato poridit klidne dve. Prijde sucha s elektrolitem ve specialnim obalu, takze ji clovek muze mit doma klidne nekolik let propravenou. Pak jen dolije, necha "odpocinout" 1/2 az hodinku a muze namontovat a jet (kdyz se takhle nalije tak je zhruba v kapacite 75-80%

Prijde mi ze ma lehce vetsi samovybijeni nez original, ale to se tezko porovnava, clovek nema stejne intervaly kdy ma odstavenou motorku, takze je to spise o pocitu.
Na nastartovani nebyl nikdy problem ani na cbf500, ani na cbf1000, ted na ni budu jezdit 3 sezonu a nemel jsem problem a to se k ni chovam naprosto hnusne (nedobijim, pres zimu ji ani nevyndam a necham ji klidne vybit skoro do nuly,....)

Koupil jsem ji tady:

www.cesky-obchodak.eu/elektro-telefony/e...-12V-8Ah-motobaterie


Díky za recenzi. S tou baterkou jsem docela na vážkách, protože s Vartami v autech mám velmi dobré zkušenosti. Menší kapacita o 0,6Ah mě moc netrápí nemám moc spotřebičů na moto.
Startovací proud 150A oproti 190A u Yuasy to je to proč trochu váhám. Na druhou stranu cena, momentálně mám dost výdajů a o to větší je to pro mě PLUS. Dokonce se začínám přiklánět k té Vartě, chtěl bych ji vyzkoušet pro zkušenost do budoucna. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
09. bře 2015 19:02 #10 od Malp
Odpověděl Malp pro téma baterie
[quote="Luhamoto" post
Startovací proud 150A oproti 190A u Yuasy to je to proč trochu váhám.
:)[/quote]

Člověče , já bych taky docela váhal .Nevím no. Ono být někde daleko v trapu nějaký ten tisíc km od chaloupky a kvůli ušetřeným několika stovkám si zadělat na problém se startem .
Najde se někdo , kdo by tuto otázku ZODPOVĚDNĚ posoudil ???
Díky: Luhamoto

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon