baterie

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma baterie

Ještě dotaz. Když u jsme u těch baterek. Vy co máte Vartu, máte karburátor nebo vstřikování?
13. bře 2015 17:32 #31

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Ivo pro téma baterie

Doporučuji všem tyto baterie,měl jsem ji v dakaru 650,mám ji v F800GS,mladej ji má v KLR650,kamoš v BMW R1100S a všichni max spokojeni,je to AGM,funkční v jakékoli poloze ,snáší hluboké vybití,má 4vývody ,univerzální velikosti +adaptery pro širokou řadu tipů motorek a myslím i rozumná cena
www.nastartujes.cz/cs/7-motorky-vodni-a-...skutry-10ah-20ah?p=2
Poslední změna: 13. bře 2015 19:39 uživatelem Ivo.
13. bře 2015 19:36 #32

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma baterie

Ivo napsal: Doporučuji všem tyto baterie,měl jsem ji v dakaru 650,mám ji v F800GS,mladej ji má v KLR650,kamoš v BMW R1100S a všichni max spokojeni,je to AGM,funkční v jakékoli poloze ,snáší hluboké vybití,má 4vývody ,univerzální velikosti +adaptery pro širokou řadu tipů motorek a myslím i rozumná cena
www.nastartujes.cz/cs/7-motorky-vodni-a-...skutry-10ah-20ah?p=2


Máš na mysli tuto : www.otos.cz/motobaterie/motobatt-mbtz10s-12v-8-6ah-190a/
Akorát mi nesedí na www stránkách údaj o startovacím proudu (190A). Dle katalogu je (140A) :



Což mi příjde poněkud málo? Nevím, nedopátral jsem se kolik A je třeba pro pohodový start CBF.

PS: Za posledních několik dní jsem prošel všechny možné varianty a porovnal údaje uváděné na e-shopech s parametry z katalogů. Na shopech často uvádějí zavádějící informace.
Nakonec vzhledem k tomu, že předchozí objednávka YTZ10S nedopadla dobře, protože dodali TTZ10S (v jiné cenové relaci). Budu muset nákup opakovat a opět objednám YTZ10S YUASA .
:)
Poslední změna: 14. bře 2015 08:52 uživatelem Luhamoto.
13. bře 2015 21:25 #33

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma baterie

Mam strikacku
14. bře 2015 13:20 #34

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma baterie

standaCBF napsal: typ TTZ je sucha baterie s elektrolitem zvlast.
typ YTZ je jiz naplnena z vyroby

Jinak jsou naprosto stejne.


Tak ja mam tu YTZ a zasobnik s elektrolitem byl zvlast a nalival jsem ji v garazi
14. bře 2015 13:22 #35

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Ivo pro téma baterie

Luhamoto napsal:

Ivo napsal: Doporučuji všem tyto baterie,měl jsem ji v dakaru 650,mám ji v F800GS,mladej ji má v KLR650,kamoš v BMW R1100S a všichni max spokojeni,je to AGM,funkční v jakékoli poloze ,snáší hluboké vybití,má 4vývody ,univerzální velikosti +adaptery pro širokou řadu tipů motorek a myslím i rozumná cena
www.nastartujes.cz/cs/7-motorky-vodni-a-...skutry-10ah-20ah?p=2


Máš na mysli tuto : www.otos.cz/motobaterie/motobatt-mbtz10s-12v-8-6ah-190a/
Akorát mi nesedí na www stránkách údaj o startovacím proudu (190A). Dle katalogu je (140A) :



Což mi příjde poněkud málo? Nevím, nedopátral jsem se kolik A je třeba pro pohodový start CBF.

PS: Za posledních několik dní jsem prošel všechny možné varianty a porovnal údaje uváděné na e-shopech s parametry z katalogů. Na shopech často uvádějí zavádějící informace.
Nakonec vzhledem k tomu, že předchozí objednávka YTZ10S nedopadla dobře, protože dodali TTZ10S (v jiné cenové relaci). Budu muset nákup opakovat a opět objednám YTZ10S YUASA .
:)


Tak jestli má Motobatt větší start.proud (což uvádějí v popisu) tak tím líp ne? :)
14. bře 2015 17:19 #36

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 388
  • Obdržená poděkování 47

Odpověděl Kevvin pro téma baterie

Bohužel je to naopak ... místo 190A má jen 140A
CBF 600 S 2008
14. bře 2015 17:31 #37

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 918
  • Obdržená poděkování 97

Odpověděl boco818 pro téma baterie

boco818 napsal: Vie niekto vysvetlit aky je rozdiel medzi orignal Yuasa YTZ10S a Toplite Yuasa YTZ10S? Teda samozrejme okrem ceny.


Vcera som sa na vystave Motosalom v Bratislave pytal pana z Micronix (predavaju original Yuasa) aky je rozdiel

Povedal mi ze sa jedna o licencnu vyrobu, cize ina firma aj ina fabrika. Co sa kvality a vydrze tyka, vravel ze nema konkretne informacie. Povedal mi ze velmi zavisi od kvality pouziteho olova v baterke, cize neoriginaly mozu vydrzat menej. Zivotnost original Yuasy je podla vyrobcu 5 rokov co moja prave ma... tak mam aj ja dilemu ci nevymenit preventivne...

odkaz CZ SK

v ramci vystavy maju teraz v micronix-e zlavu 10%. (SK), netusim ci je to dobra cena, nepozeral som inde
14. bře 2015 19:56 #38

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64

Odpověděl Luhamoto pro téma baterie

Vcera som sa na vystave Motosalom v Bratislave pytal pana z Micronix (predavaju original Yuasa) aky je rozdiel

Povedal mi ze sa jedna o licencnu vyrobu, cize ina firma aj ina fabrika. Co sa kvality a vydrze tyka, vravel ze nema konkretne informacie. Povedal mi ze velmi zavisi od kvality pouziteho olova v baterke, cize neoriginaly mozu vydrzat menej. Zivotnost original Yuasy je podla vyrobcu 5 rokov co moja prave ma... tak mam aj ja dilemu ci nevymenit preventivne...

odkaz CZ SK

v ramci vystavy maju teraz v micronix-e zlavu 10%. (SK), netusim ci je to dobra cena, nepozeral som inde[/quote]

Boco já jsem se díval, že asi vezmu zde, je tam lepší cena.
www.battery-import.cz/motobaterie-yuasa-...a-ytz10s--12v-8-6ah/
14. bře 2015 20:06 #39

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma baterie

Hele mě něco podobného říkali už před časem že originál baterka vydrží nejdéle na VT750C2 mi vydržela 8let ovšem dnes už bych byl opatrný nezapomeňte na to že v dnešní globální době i origo díly jedou z číny a kvalita je podřízená kvantitou dnes bych už prostě kvalitu nečekal nikde a člověk s tím u těchto dílů musí počitat. Možná bude nejlepší opravdu koupit nějaký speciál za raketu a pak máš možná jistotu... nebo si kapacitu baterky hlídat a prostě ji měnit častěji....
Honda CBF 1000 RS:)
14. bře 2015 21:22 #40

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.632 sekund