baterie
Malpe oni okolo mlží ale je to fakt prostě jak jsem psal už před časem člověk musí být tvrdý a vědět co chce... naférovku říct, že víš podle VIN že na to máš nárok a pak se teprve snaží já jsem vyměnil i servis... oni to měli mít v interní poště ale některé servisy asi tuhle poštu moc nečtou... nebo že by jim šlo těch 12tis do kapsy?
Tenhle problém mají všechny litry CB, CBR i CBF tak buďte v klidu
Tenhle problém mají všechny litry CB, CBR i CBF tak buďte v klidu
Honda CBF 1000 RS:)
22. čvn 2015 20:10
#71
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Teplomer vody, by mel urcite smysl, tak jsem aspon misto zatky soupl teplomer oleje.
Voltmetr jsem dal www.ebay.com/itm/261736939034?_trksid=p2...e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ten altik odchazi jen u Fka nebo i u starsich?
Voltmetr jsem dal www.ebay.com/itm/261736939034?_trksid=p2...e=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Ten altik odchazi jen u Fka nebo i u starsich?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Ahoj
Já si osobně myslím že stator odchází novějším modelům, ale pokud ti odejde na starší určitě bych reklamaci zkusil spousta dílů se mohla prolnout do různých RV ale všem určitě odejde regulátor dřív nebo později...
Osobně jsem uvažoval o jiném typu, ale zatím jsem nevybral... Důvod proč odejde regulátor je to, že tam máme všichni vyhřívané hefty, přídavná světla
Já si osobně myslím že stator odchází novějším modelům, ale pokud ti odejde na starší určitě bych reklamaci zkusil spousta dílů se mohla prolnout do různých RV ale všem určitě odejde regulátor dřív nebo později...
Osobně jsem uvažoval o jiném typu, ale zatím jsem nevybral... Důvod proč odejde regulátor je to, že tam máme všichni vyhřívané hefty, přídavná světla
Honda CBF 1000 RS:)
23. čvn 2015 07:44
#73
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Stator odchadza na vsetkych CBF1000, typ SC58 (starsi typ) a aj SC64 (novsi typ).
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Ještě tak "ošéfovat " náhradní regulátor - to by bylo něco.V případě nouze už by se rychlý posel po Evropě snad našel a výměna je ajne mouche .
24. čvn 2015 19:07
#75
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vcera som mal debatu s panom z Yuasa na vystave EICMA ohladom baterii YTZ10S a TTZ10S, zaujimal ma aky je presne medzi nimi rozdiel.
Uz davnejsie som tu pisal ze YTZ je WC (Wet Charged), cize naliata, aktivovana a nabita priamo vo fabrike. TTZ sa dodava sucha a musi sa pred pouzitim naliat a nabit (co nemusi byt spravene rovnako kvalitne ako vo fabrike). Na druhej strane sa nespravnym skladovanim YTZ u predajcu (treba ju kazde 3-4 mesiace nabit) moze znizit jej zivotnost. Toto pri TTZ odpada.
Najpodstatnejsi rozdiel je ale v polohe v akej mozu byt instalovane a pouzivane.
Chcelo by to zmerat uhol naklonenia, ale predpokladam ze TTZ bude v CBF1000F na hrane pouzitenosti.
Ja asi pojdem do originalu, cize YTZ10S
Uz davnejsie som tu pisal ze YTZ je WC (Wet Charged), cize naliata, aktivovana a nabita priamo vo fabrike. TTZ sa dodava sucha a musi sa pred pouzitim naliat a nabit (co nemusi byt spravene rovnako kvalitne ako vo fabrike). Na druhej strane sa nespravnym skladovanim YTZ u predajcu (treba ju kazde 3-4 mesiace nabit) moze znizit jej zivotnost. Toto pri TTZ odpada.
Najpodstatnejsi rozdiel je ale v polohe v akej mozu byt instalovane a pouzivane.
Chcelo by to zmerat uhol naklonenia, ale predpokladam ze TTZ bude v CBF1000F na hrane pouzitenosti.
Ja asi pojdem do originalu, cize YTZ10S
22. lis 2015 20:19
#76
Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Člověče Boco pěkný rozbor baterek díky za obohacení vědomostí tohle jsem nevěděl
28. lis 2015 00:55
#77
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Me by zajimalo o jakych bateriich mluvis? O olovenych?
Dnes se v motorkach pouzivaji bud gelove, ktere jsou jiz z vyroby nachystane, nebo AGM, ktere si nalijes ty doma nebo ti to udelaj v servise. Hmota ktera je v baterce dava ji i naze (absorbed glass mat)
Tyto jdou pouzit jakekoliv poloze, ty AGM maji vetsi startovaci proud nez GELove.
Dnes se v motorkach pouzivaji bud gelove, ktere jsou jiz z vyroby nachystane, nebo AGM, ktere si nalijes ty doma nebo ti to udelaj v servise. Hmota ktera je v baterce dava ji i naze (absorbed glass mat)
Tyto jdou pouzit jakekoliv poloze, ty AGM maji vetsi startovaci proud nez GELove.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Kupujem TTZ a aktivujem si ju sám a viem že ju mám čerstvú.........YTZ naplnená ,aktivovaná výrobcom je drahšia ,neviem či má lepšiu životnosť ale odrádza ma od nej tá doba skladnosti čím sa dostane po užívatela.
05. pro 2015 09:10
#79
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- elektrikarCZE
- Offline
- VIP EXPERT
- Příspěvky: 279
- Obdržená poděkování 20
Odpověděl elektrikarCZE pro téma baterie
Dnes vám napíši moji zkušenost s Vartou YTZ10S-BS, kterou jsem kupoval koncem března tohoto roku (necelých 9 měsíců). Poslední měsíc a půl byla baterie ve sklepě (>15°C) - před uskladněním plně nabitá. Dnes jsem chtěl nastartovat, a zjistil jsem, že je baterie kaput. V lednu ji půjdu reklamovat. Takže z této zkušenosti už VARTĚ nevěřím a příště půjdu do YUASA YTZ10S.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 1.139 sekund