baterie

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma baterie

Koukal jsem , že na motorkářích je článek ,sice to neni u Hondy CBF ,ale u Hondy CB 500 , kde odešel regulator , a je tam alternativa stránkách na jiny nez origo . Tak třeba tam bude i na tu tvojí . Posílám odkaz
www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&...Wd5195rj4CUxA_ZZ-GDg

www.elesys.cz/cs/regulatory-dobijeni/?mt=3



V tom článku jsou tři nebo čtyři odkazy Tak snad něco vybereš držím palce
Poslední změna: 03. led 2016 22:32 uživatelem Hodys.
03. led 2016 22:25 #91

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma baterie

Ještě jsem našel jeden tady
Měl by být přímo na CBF
www.google.cz/url?sa=t&source=web&rct=j&...zM88GfzGqLob02yc4xDg
Poslední změna: 03. led 2016 22:40 uživatelem Hodys.
03. led 2016 22:35 #92

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma baterie

Poslední změna: 03. led 2016 22:40 uživatelem Hodys.
03. led 2016 22:38 #93

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma baterie

Pokusím se zítra zeptat mechanika jestli má nějaké zkušenosti s těmi alternativními regulátory a kterou značku by popřípadě doporučil a napíšu ti sem nebo mi můžeš zavolat na mobil
03. led 2016 22:41 #94

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma baterie

Ahoj
moje troška do mlýna (potřebuji zase trochu utéct Hodysoj s příspěvky)
Než jsem zjistit přes přítele Ernesta, že mám možnost reklamovat chtěl jsem si nechat převinout... ovšem docela mě od toho odradili... kvalita je také pochybná a kamarád má zkušenost že jel převinout třikrát... sice dostal na akt záruku ale na výměnu oleje a servis už ne... Myslím, že zrovna u toho není moc dobré experimentovat... ovšem bývá pravidlo, že pokud se to dělá doma mělo by to být kvalitní ovšem v tomto případně ani silnější drát nebo počet závitů se moc měnit nemůže protože na to prostě není místo...

Jinak Elektrikáři moje znalosti elektriky zkočili už u sulfidace ale co je jisté ten stator lze proměřít jednoduše a určtě i regulátor dobíjení na ten bych v tomto případě vsadil já může se stát, že spíš přebíjí než opak...
Honda CBF 1000 RS:)
04. led 2016 15:10 #95

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma baterie

Ahoj,
omlouvám se za mojí dlouhodobou neúčast zde na fóru.
Před pár dny jsem dostal po 29 dnech vyjádření z reklamace. Bohužel mi reklamaci neuznali - tak jsem je požádal o dodání vybíjecí křivky. Bohužel jsou to vidět takové anomálie, na které se pravděpodobně nevztahuje záruka - během tohoto týdne si to ještě ověřím. V případě dobrého (i celkově zasulfátovaného) VRLA akumulátoru by modrá křivka měla být rovná bez nějakých skoků (rozdíl by byl pouze v čase vybití). Zde je bohužel vidět zasulfátování asi 2 nebo více článků. Dale je tam vidět celkové rozbalancování jednotlivých článků.

Až zjistím další informace dám vědět.

Dnes jsem měřil dobíjení, u kterého jsem nezjistil žádné anomálie -> zdá se být v pořádku. Ale na čem jsem se zarazil bylo startování. Místo motocyklové baterie jsem použil autobaterii (v autě). Bohužel se mi to přes ni nepodařilo nastartovat (startér neměl dostatečnou energii). Když se auto chvíli tůrovalo :) tak motorka šla nastartovat, ale blbě. Bohužel mi zítra začíná letní semestr, tak nebudu mít asi čas rozebírat motorku :/. Po koupi nové baterky to zkusím znova změřit. V případě stejných problémů budu hledat problém ve startéru, relé nebo přívodních kabelech od baterie k startéru. Změřený startovací proudy byly kolem 130A.
07. úno 2016 12:21 #96

Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma baterie

když si startoval motorku přes kabely z baterky z auta jaké jsi použil kabely? často totiž v práci takhle startujeme a hodně záleží na průřezu kabelů některé kabely nepřenesou dostatek energie mají slabý průřez třeba je to tím


Tomu by odpovídalo to že jsi musel auto tůrovat
Poslední změna: 08. úno 2016 13:32 uživatelem Hodys.
08. úno 2016 13:31 #97

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 279
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl elektrikarCZE pro téma baterie

Ahoj,
průřez startovacích kabelů byl o hodně větší než průřez vodičů od baterie k relé a startéru. Minulou a předminulou zimu jsem motocykl připojoval k baterii vodičem o průřezu pouze 2,5mm2 :laugh: , a problem jsem neměl. Až bude trochu času tak zkusím změřit vše podrobněji.

Martin
Poslední změna: 08. úno 2016 14:52 uživatelem elektrikarCZE.
08. úno 2016 13:41 #98

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98

Odpověděl Hodys pro téma baterie

Jj :) držím pěstičky ať je Tvá pěkná HONDA zase v pohodě
09. úno 2016 00:25 #99

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma baterie

No Marťas , kurňa , s baterkou moc nestraš - já ji mám od loňska taky odtud co ty , tak doufám ,že to nebyla nějaká vojebávka série.!
10. úno 2016 19:21 #100

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.973 sekund