Honda CBF600s turbulence huceni kolem přilby

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj všem. Potřeboval bych poradit. Na motorce CBF600s když jsem ji koupil tak byl daný neoriginál přední plastový štít. Když na ni jedu kolem 80 km/ h a výš nejvíce už přes 100 km/h se projevuje docela dost silne hučení a turbulence kolem přilby. Přilbu mám schuberth s1 pro ( což by měla být jedna z nejtižších přileb ) zkoušel jsem i SHOEI XR1000 a ještě horší. Už nevím co vyzkoušet. Beru to že sedím normálně neschovám se za plexi, ale zvuk je hodně silný a je to takové bubnování do uší. Zkoušel jsem tam dát i originál plexi štít a je to to trošku jiný, je tam větší nápor na tělo od vzduchu , kolem ramen , ale s přilbou taky špatný. Nechápu co by mohlo být špatně. VLožím sem i foto zepředu co jsem teď vyfotil s originál štítem. Díky moc za každou radu. Lukáš

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

Poslední změna: 04. říj 2011 14:43 uživatelem lukkkas123.
04. říj 2011 13:49 #1

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
Druhá fotka = tato je s originál štítem. FOtky ( obě ) jsem nahrál do galerie v mém profilu.
Poslední změna: 04. říj 2011 14:48 uživatelem lukkkas123.
04. říj 2011 14:43 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Nemám teda 600, ale 1000, nicméně tenhle zvuk pozoruju taky. Dle mého názoru je to dané tím, že turbulence za plexi jdou přímo na helmu a to pak dělá tenhle hluk. Zhoršuje to i spolujezdec.
Mně pomohlo "více se vystrčit nad plexi" - to znamená dát sedlo do prostřední výšky a plexi do nižší polohy. Sice na mě víc fouká, ale helma (Schuberth C3) je tichá, takže v pohodě.
Zkusil bych tedy origo plexi do nižší polohy a pokud to nepomůže, tak dát výš sedlo. Turbulence půjdou na hrudník - na ramena a přilbu už půjde "učesaný" vzduch. Varianta B je použít to vysoké plexi a zkusit se "schovat" za něj - tedy dát ho do nejvyšší polohy a sedlo nejníže. Ale na to bych nesázel, že se to povede.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
04. říj 2011 14:55 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
A nebo plexi vic narovnat a pustit proud vzduchu nad hlavu, coz jsem udelal ja a je to tez lepsi
04. říj 2011 15:06 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 0
Musím říct, že mě to v přilbě hučí taky docela dost, ale už jsem si tak nějak zvykl. Teď mám namísto původního plexi nasazený vyšší z Varadera, který má úplně stejný úchyty, ale výrazný zlepšení nepozoruji, je to asi dáno tím, že je hodně skloněný, za vzpřímenějším by to asi bylo lepší. Mefisto, jakým způsobem jsi ho narovnal, vložil jsi pod ty horní uchycení nějaký podložky?
Příbram - CBF 600SA
04. říj 2011 15:24 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj a ty máš originál štít na mašině a akorát víc vzpřímený ? Teď tam mám právě originál a dal jsem ho myslím na nejvyšší možnou pozici, ale dost nic moc. Dobrý je to akorát když si za něj lehnu a úplně schovám. Jediný co jsem ještě zjistil je, že když položím ruku na jakoby dlaní na oči tak se to o hodně zlepší..myslím že to opravdu je štítem a tím jak zlomí vzduch. Chtělo by to vidět v nějakém větrném tunelu jak se jednotlivé štíty chovají. Jet 130 km/h po dálníci je skoro za trest, rád bych to nějak vyřešil ( samo špunty do uší by to vyřešily ) ale nechápu že i s helmou Schuberth S1 pro je to hrůza. :( :(
04. říj 2011 17:37 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Mám pocit, že na nějakém webu, kde prodávali MRA Vario screen (také to plexi s malým samostatným štítkem), tak tam měli právě ukázaný průběh turbulencí v animaci. A z toho plynulo, že cílem je "uhlazenej" vzduch kolem přilby.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
04. říj 2011 17:47 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
teď jen najít kde to bylo....docela by mě zajímala nějaká výška a průběh toho zlomu větru
04. říj 2011 17:54 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Obrázky jak proudí vzduch kolem motorky najdeš i zde. Klik
Poslední změna: 04. říj 2011 19:54 uživatelem Luhamoto.
04. říj 2011 19:49 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 52
  • Obdržená poděkování 0
04. říj 2011 19:51 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.911 sekund