Prekruzkovanie a vymena tesneni - zly benzin?

  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Ahojte,

chcem sa podelit o neprijemnu skusenost s mojou v podstate zanovnou CBF600 Skou. Pri cca 30 000 tisicoch kilometrov dovtedy bez ziadnych problemov sa mi stalo, ze som ju nemohol nastartovat.

Z predpokladaneho banalneho problemu (elektrina, starter...) sa vyklulo prekruzkovanie piestov a vymena tesneni na hlavach valcov. Dokopy sranda za 610 eur a mesiac bez motorky. Servisaci, aj vsetci, co tuto zahadu nejako riesili sa zhodli na tom, ze pricinou moze byt iba zly benzin.

Netankujem na podradnych pumpach, stalo sa mi to po navrate z dovolenky v Chorvatsku, pricom naposledy som tankoval v Slovinsku (tusim na OMV).

Som teraz znacne paranoidny pri tankovani. Co ak sa mi to stane znova? (najlepsie niekede daleko od domu :))
Ma niekto podobnu skusenost? Existuje este ina pricina?
Dakujem.
20. říj 2011 16:58 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 8
Mal si tú motorku celý čas ? Aký olej si do nej používal ? Ako často si ho menil ?
V akom stave boli krúžky po výmene ? Máš ich ešte ?

Kde si si nechal nastaviť ventily po 24 tis km ?

Ja mám na mašine 38 tis km .. a absolútne bez problémov.
21. říj 2011 08:40 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Mam ju z druhej ruky, ale z velmi dobrej ruky (dal by som ruku do ohna. Jeden zo zakladatelov motoride.sk) :)

Kupil som ju pri 24 500 (cca) km, dovtedy tiez ziaden problem. Cize olej mi menili az teraz, ked to rozobrali aj to este nebolo treba.

V juni som s nou padol, ale nic vazne (nastastie), len oskrete plasty a vymena stupaciek (mam tam nastastie padaky). Po tomto pade neboli s nou nijake problemy, vsetko slapalo.

Pri navrate z tej dovolenky (v auguste), co som spominal, som po cca 500 km v kuse citil, ze motor pali z pravej strany. Takze to pripisujem tomu benzinu zo Slovinska. Vtedy sa tam asi udiali tie zmeny. Potom som s nou absolvoval este cca 60 km a ked som ju chcel o dva tyzdne nato nastartovat, nenaskocila. V servise zistili, ze motor nema ziadne tlaky a spravili, to co som pisal v prvom prispevku.

Kruzky nemam, ale vraj vnutri bolo tolko karbonu ako na motorke so 100tis kilometrami.

Motorka bola predtym servisovana vzdy len v Honda servisoch, ja som s nou v servise nebol (ak neratam tuto prihodu).
21. říj 2011 09:52 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 273
  • Obdržená poděkování 8
Pokiaľ je to tak ako píšeš, može to byť aj benzínom.

Otázka je aký si natankoval ... či fakt nekvalitný bordel...

Alebo niečo fajnové, čo nečistoty rozpustilo a zničilo krúžky, takže motor nemal potrebnú kompresiu..

Predpokladám že sa ti stalo niečo podobné ako tu ..

www.hondacbf.cz/forum/2-technicke-otazky...avidelny-chod-motoru
21. říj 2011 13:13 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Hej, tuto temu som si uz cital predtym. Praveze som tankoval na nejakej "znackovej" pumpe, s najvacsou pravdepodobnostou OMV ak ma pamat neklame.

Ostava dufat, ze nebudem mat zase smolu. Na podradnych pumpach zasadne netankujem.
21. říj 2011 13:26 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.553 sekund