Brzdy
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-Ešte raz treba spraviť rozborku,na strmeni bez platničiek skús chod valčekov,rukou zatlač-brzdou opatrne vytlač ak je všetko OK zlož to naspeť,ak máš prítlačné pliešky pozor na správnu polohu.
-Odvzdušni brzdu-napumpuj páčkou a drž ju stlačenú,povol odvzdušnovák,kapalina musí vystreknúť ak nie nemáš tlak v systéme,treba rozobrať pumpu na páčke a vymeniť dve gumičky ak vystrekla je to OK,odvzdušni,dolej kapalinu a na mieste odskúšaj zabrzdi,povol,zatoč koleso atď,atď...a musí ísť,držím palce cestovatelka.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
2. Máš to špatně odvzdušněné. Kapalina je nestlačitelná oproti vzduchu. Takže pokud zmáčkneš brzdu a jde lehce a přitom ti kapalina nikde neuniká a brzda nebrzdí, tak tam máš vzduch!
A teď co s tím. Rozebrat a postupuj podle foto návodu klik
Nakonec až to budeš mít hotové tak začni s odvzdušněním. Co se týká odvzdušnění postupuj jak psal Pepe. Jen bych k tomu dodal, že ten šroubek musíš dotáhnout dřív než páčka dojede na konec své dráhy a v nádržce musí být stále tekutina! Jinak tam naopak vzduch můžeš nasát! Postup je tu na fóru zde
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
skusala som nahodit znova stare brzdove platnicky a koleso sa tocilo a ked som zabrzdila tak to brzdilo, odvzdusnovala som to uz asi tak 4x takze zavzdusnene by to by nemalo. tie nove platnicky su uplne na kotuci takze ked zmacknem brzdu uz piesty nemaju kde zatlacit dalej tu platnicku a tak piest vpodstate odtlaca strmen od platnicky ale je vidni ze vzdy sa nejaky mm vrati... je mozne ze to je sposobene hrubkou novych platniciek?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
To asi napoví nejvíc.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
tak to vyzera tak ze ako som si od zaciatku myslela bola chyba v brzdovych platnickach.. su sice na moju moto aj tvarovo pasuju ale hubka najme jednej platnicky proste bola moc velka...zistila som ze ta platnicka na ktoru piesty netlacia je moc hruba a ona brzdi koleso..tak som ju o cca 2mm zosmirglovala a nahodila som nove dosticky na moto a s motorkou sa da uz normalne hybat a brzdova packa sa akoby napumpovala a uz ide tazsie...zatial som ju iba tak posuvala v "garazi" skusobnu jazdu by som chcela urobit az zajtra...ale naozaj to vyzera na chybnu hrubku, aj ked ako som zistovala aj platnicky inych znaciek maju taku hrubku ako mali tieto.
To co pises je cudne, este som nepocul ze by jedna z paru platniciek mala mat inu hrubku ked su nove...
Ohladom auta by som ti poradil, ale tu mam len par skusenosti.
Jedina moja rada by bola - kupovat iba origo platnicky pripadne skutocne overene kvalitne platnicky. Inak je tam riziko ze to bude zle brzdit, piskat a ze si znicis kotuce (ako sa to stalo mojemu bratovi na VFRke ked chcel usetrit a kupil Ferodo platnicky namiesto originalov)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
a zle to chapes ze platnicka ma byt kazda inej hrubky, ale jedna bol moc hruba a jej hrubka proste prekazala, pri druhej ta hrubka nevadila, kludne mohli byt obe cca 7mm, ale ja som zosmirglovala len tu ktora prekazala tu druhu som nechala na tych 9mm
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.