Regulátor dobíjení na cbf 1000

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Kupoval jste někdo regulátor dobíjení? Zajímá mě kde a za kolik? Chci si ho koupit preventivně.
11. čvn 2013 18:49 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 0
Ve 45000km odešel stator alternátoru 9000,-kč .Regulátor drží.
12. čvn 2013 11:42 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 116
  • Obdržená poděkování 0
Ja jsem se taky o to jeden cas zajimal protoze na motorkarich.cz se traduje ze honda = mrtvej regulator.Dokonce doporucovali koupit novej, vymenit a origo prodat.Tak by me taky zajimalo zdali tady nekomu regulator uz odesel.Osobne si myslim ze to nebude tak horky - nicmene jsem si ulozil stranku kterou tam doporucovali (co kdyby) :)
www.elesys.cz/cs/regulatory-dobijeni/?mt=3
12. čvn 2013 19:54 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 62
  • Obdržená poděkování 1
Jo tak takovou zkušenost už mám, na předchozí motorce tedy Africatwin 750 se regulátor odporoučel a dopadlo to takto- regulátor v hajzlu, baterka v hajzlu, všechny žárovky v hajzlu, otáčkomě v hajzlu, tripmaster v hajzlu + odtah ze Šumavy ,něco na tom bude regulátory Hondy za moc asi nestojí , tato sranda stála 8000,- se hnal jsem použité díly a nový regulátor, aby se všechno neodstřelilo doporučují přepěťovou pojistku, jinak jsem pak dával regulátor od elesys a jelikož máme všechno na motorkách elektronický tak by to asi finannčně bolelo
14. čvn 2013 00:44 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 41
  • Obdržená poděkování 0
v cca 40000 tisících mi moto přestala dobíjet, v podezření byl regulátor, ale nakonec to byl také stator. Co se týče regulátoru, něco jsem našel tady:
www.wemoto.cz/bikes/honda/cbf_1000_fa6_a...ifier_-_by_electrex/

ale žádnou praktickou zkušenost nemám. V Hondě mi řekli, že CBF má nějaký specifický a nelze jej zaměnit za regulátor z jiného modelu a bohužel ten na CBF orginál stojí 11 tisíc, což je peklo.
18. čvn 2013 12:05 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 116
  • Obdržená poděkování 0
Tak jsem se dival na Parts-depot na originalni dily Honda a na sestistovku CBF stoji origo reg. 5154 kc a na litra CBF 13 556 kc a to uz je cekem raketa :blink:
18. čvn 2013 17:12 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 116
  • Obdržená poděkování 0
Jistota je jistota :-)



Takova blbost ale mam z ni radost :)
Poslední změna: 26. čvn 2013 15:51 uživatelem spyro.
25. čvn 2013 20:43 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Origo regler v Honde sa nelíši v ničom od iných moto z rovnakým nabijacím okruhom.Ak splna zakladné parametre-3 fázový z usmernením(z permanentnými magnetmi)do výkonu konkrétne u CBF 350W,tak hocaký,napr.Vape menil som minulý rok na VTR a stál do 70 Eur
28. čvn 2013 13:38 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 3
  • Obdržená poděkování 0
Vadný stator jsem řešil převinutím u pana Mareše www.previjeni-regulatory.cz/alternatory/ kvality výborná, cena příznivá. Vypadá to líp navinutý než origoš.
31. led 2017 22:44 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Prosim te, za jak dlouho to bylo a byl jsi tam osobne?
Diky
01. úno 2017 15:59 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.726 sekund