SOS z dovolené - problém s přívodem benzínu?!

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Díky všem za pomoc! Nakonec jsem to vzhledem k nedostatku času a vhodného místa doklepal s tankováním po 200 km, což bylo sice otravné, ale dalo se. Teď jsem si zajel po dovče odpočinout na chalupu, tak se do toho jdu pustit, spojím to i s výměnou svíček. Bouhžel se začal dost projevovat nerovnoměrně vytahaný řetěz, takže i další investice bude nutná... :(
Praha 4 - CBF 600S 2004
09. srp 2013 17:14 #11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Tak to vypadá, že vyhrává Hodys s hypotézou o vodě v nádrži. Dneska jsem ji sundal, vypustil benzín, zjistil, že sítko je naprosto OK, vyměnil svíčky (vojeb non plus ultra), nasadil nádrž, nalil něco málo benzínu, nastartoval... a běží B) Kontrolní vyjížďka mě čeká zítra ráno, teď jdu spát, po těch výparech z benzínu, co jsem se dneska nafetoval, se mi bude chrápat jedna báseň :laugh:
Praha 4 - CBF 600S 2004
09. srp 2013 23:42 #12

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Teraz je hlavné že si v poho doma.Ono ak je na CBF voda v nádrži tak výška hladiny na to nemá vpliv,pretože motka má len jeden prepúštací otvor na dne nádrže a hladové oko je len elektronická info.
Iné je to u motiek ktoré majú klasický palivový kohút s polohami ON a RES.Tam sú prietoky dva,pri polohe ON zo sítkom je dlhší(cca 50mm nad dnom), pri polohe RES kratší(až po dno) a kedže voda je ťažšia ako benál dostane sa do systému pri prepnutí na rezervu.

Tak ako robíš,všetko vyčistit a odskúšať...
10. srp 2013 11:11 #13

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Odzkoušeno, motorka šlape jak hodinky, s novýma svíčkama krásně chytá na cvrnknutí. Mimochodem, nevíte někdo, kde bych mohl zlikvidovat 6 litrů vadnýho benzínu? :laugh:
Praha 4 - CBF 600S 2004
10. srp 2013 14:23 #14

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Hm, tak problém není vyřešen... Dneska po cestě domů mi motorka zdechla na 102. km D1, příznaky stejné, ale nádrž plná. Napadlo mě, že jsem blbě poskládal podtlakový ventil, ale to bych dneska nenajezdil v pohodě 150 km... Silou vůle jsem pak motorku donutil nastartovat, ale po cestě se opakovaně dusila a chcípala. Paradoxně pomáhalo (prosím, nepozastavujte se nad prasáckostí této metody) podřadit, resp. nechat chcípnout a podřadit na pětku nebo čtyřku a pustit spojku. Většinou se zas na nějakej kus chytla. Takže... nějakej nápad? :dry:
Praha 4 - CBF 600S 2004
10. srp 2013 22:41 #15

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
neber mě za slovo, ale hledal bych chybu v podtlakovým ventilu. V autě jsme vlučovali problémy s filtry, palivovým čerpadlem... tím, že jsme vzali flašku s naftou, benzínem a vzazili ji nad motor, aby nebylo třeba čerpadlo, který palivo podává vstřikovacímu čerpadlu...pokud vše šlape, pak je problém za nádrží, pokud ne bylo o možnost méně..
chro chro
10. srp 2013 23:01 #16

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 543
  • Obdržená poděkování 33
Já ti nevim, měl jsem to (nechtěně) rozebraný, jsou to jen takový gumy a pružinka. Bohužel ten problém nejde moc nasimulovat, stává se to nahodile. Jediným společným jmenovatelem je cestovní rychlost cca 120-130 km/h.

A pro pobavení: poté, co jsem úspěšně rozebral a zase složil půl motorky (aniž by něco zbylo), jsem při přitvrzování zadního tlumiče ulomil ústí nádobky na brzdovou kapalinu zadní brzdy. A na partsdepot za ten plastovej kalíšek chtěj skoro litr...:(

Edit: Přijde mi, že jde podezřele lehce vytáhnout táhlo sytiče.
Praha 4 - CBF 600S 2004
Poslední změna: 11. srp 2013 10:19 uživatelem Eddie75.
10. srp 2013 23:45 #17

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98
Eddie75 napsal:

Já ti nevim, měl jsem to (nechtěně) rozebraný, jsou to jen takový gumy a pružinka. Bohužel ten problém nejde moc nasimulovat, stává se to nahodile. Jediným společným jmenovatelem je cestovní rychlost cca 120-130 km/h.

A pro pobavení: poté, co jsem úspěšně rozebral a zase složil půl motorky (aniž by něco zbylo), jsem při přitvrzování zadního tlumiče ulomil ústí nádobky na brzdovou kapalinu zadní brzdy. A na partsdepot za ten plastovej kalíšek chtěj skoro litr...:(

Edit: Přijde mi, že jde podezřele lehce vytáhnout táhlo sytiče.


ahoj kamaráde zítra jedu do servisu poptám se mechoša na ten problém a nádobku pokud bude potřeba ti objednám a pokusím se vydyndat slevu určitě to půjde na parts depot mají nějaká procenta takže to třeba vymyslíme o nějakou kačku míň nebo se poptám po starší ju ...mě čeká objednávání též páč jsem s tím včera asi ve 15 kilometrové rychlosi sekl o zem :) takže páčky brzd obě ohnutý a prasklý plast budíků :) hlavu hore bude zas líp ...jinak mám objednanou řetězovku a není to taková darda klidně zavolej za kolik ji máš ty a jakouz a pokud bude u nás levnější vymyslíme i řetězovku páč na ně mají taky slevy klidně zavolej kdykoli a budeme bojovat mě čeká do Alp stihnout dát mašinu dokupy včetně zavaření a nastříkání budíků :) takže v tom nejsi sám
11. srp 2013 11:41 #18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
To je už iná,ešte treba napísať či to robí pravidelne jeden valec alebo nejde palivo vôbec.Teraz mám na ponku karbec z jednej fešandy,tiež pri vyšších rýchlostiach vynechávala,dôvod-veľka tryska v plavákovej komore má ako u ktorej moto 6 až 8 dierok a dve boli zanesené,preto pri večšej spotrebe benál chýbal

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.

11. srp 2013 13:10 #19

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 56
  • Obdržená poděkování 3
Taky mi při návratu z dovolené na D1 u Rousínova v pátek při 140 zdechla . Naštěstí se před zastavením chytla a dom sem dojel . Na začátku července byla na 24000km servisu a spotřeba se mi zvedla na 5,5 až 6 litrů . Na 300 km spadla na 4.8 a pak znovu narostla . Skusím to se servisákem pořešit .
11. srp 2013 18:59 #20

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.541 sekund