CBF 1000 F -chování motoru

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

CBF 1000 F -chování motoru vytvořil uživatel Malp

Zdarec,mám dotaz ohledně chování motoru při "vyšších" otáčkách.Jedná se o mašinu model 2010,avšak zajímají mě zkušenosti i ostatních CBFkařů.
Takže CBF 1000 F model 2010,měsíc po koupi,najeto cca 2000km,servis po 1000km vč. výměny oleje,zajížděno při max 3-4tis.ot/min.,vše ok.Na doporučení z Hondy,že lze mašinu už používat i ve vyšších rychlostech jsem ji postupně rozjížděl,vše až do 5 500ot. vše OK.Příjemný sametový chod se v momentě dosažení těchto otáček změní v rezonance,přenášející se do celé motorky.Nejdou od plexi ani kapoty,dělá to na místě i při jakémkoli kvaltu v těchto otáčkách .Dle sdělení v Hondě-"motor je ještě takový syrový,to si sedne",přesto až tak zrovna klidu nepřidá.Zkoušel jsem během čt-so využívat co nejvíc těchto otáček (cca 350km) a jakoby se to lepšilo (nebo si zvykám).Pánové co vy ? Nějaký nápady-špecifiká vašich mašin? Jdou vám motory "sametově" i do vyšší rychlosti-160-200?,nebo se vám to taky někde změní. Ď za odpovědi.
21. lis 2010 16:07 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Ta nova na tom bude asi uplne jinak, protoze ma jiny ram a bude mit i jine uchyceni.
U stare jsem sem tam zaslechl ze pri vyssich otackach byla citit ve stupackach
21. lis 2010 16:58 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 924
  • Obdržená poděkování 44
Mám model 2006 a kritických je u mě cca 2800 otáček. V ten okamžik celá motka chytne trochu vibrací a začne drnčet kapotáž. Mám vyzkoušeno, že to je levá část kapotáže, kde k sobě doléhají dva plastové díly. Jinak je fakt, že ve vyšších otáčkách/rychlostech jsou vibrace cítit trochu taky, ale není to nijak tragické.
Praha - CB 1300 SA (2008)
CBF 1000 ABS (2006)
www.vanisti.cz
21. lis 2010 18:32 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 121
  • Obdržená poděkování 0
u mojej 250 je kritických 6000 otáčok, vtedy sa celá moto dosť rozklepe..ono to nie je až také hrozné :laugh: len vadí, že vibrácie sa najviac prenášajú do späťákov, potom je obraz v nich strašne rozmazaný.. no nejak som tomu nepripisovala veľký význam, myslela som si, že to bude charakterom motoru (?)
Praha, Duc Monster 695
23. lis 2010 17:52 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Medik pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

No to koukám jako blázen :(
Je pravda, že vzhledem k předchozímu chrastítku (DragStar) si říkám, že CeBeFo je šepot květin.
Nicméně ... vzhledem k faktu, že se jedná o model 2010 a dále vzhledem k ceně a najetým kilometrům, bych na argument o syrovém motoru dostal lehký hysterický záchvat :blink:
Jak jsi sám psal, tak Honda sama uvádí, že se jedná o zaběhnutý motor a motocykl připravený na běžný provoz.
Nevěřím! .... prostě je tam něco špatně.
Každopádně držím palce!
24. lis 2010 13:34 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 245
  • Obdržená poděkování 0
Můžu potvrdit, že u mé CBF 1000 rok 2010 se to chová úplně stejně - tedy vibrace kolem 5-ti tisíc otáček, které ale potom zmizí s dalším zvýšením otáček, brzy zmizí (mám najeto asi 1500 km, zkusil jsem už točit do 6500 až 7000 ot.).
I jsem to četl v nějaké recenzi, že se takhle naše motka chová. Takže bych to neřešil - zřejmě to nebude chyba, ale vlastnost- jak praví klasik :)
Moc motorek jsem neojezdil, ale Tranďák taky vibroval při určitých otáčkách.
Liberec - CBF1000 (2010)
24. lis 2010 14:56 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5

Odpověděl Damon pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Šestikilo taky vibruje myslím kolem 5500ot. Ale ta moje je proti 2010 starší herka. ;)
Kawasaki Z 1000 SX
Poslední změna: 24. lis 2010 17:18 uživatelem Damon.
24. lis 2010 17:17 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
CBF 1000F je oproti CBF 1000A dosti rozdilne, i kdyz pouziva dosti shodnzch dilu, je tam jiny ram, cili odvozovat je podle meho skromneho nazoru zbytecne.
Ale ten syrovy motor bych asi resil s prodejcem
24. lis 2010 19:17 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 29
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Medik pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

100% souhlasím. Fak se mi zdá divné, že u nové motorky Ti omlouvají vibrace syrovým motorem :(
Poslední změna: 25. lis 2010 14:25 uživatelem Medik.
25. lis 2010 14:19 #9

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 609
  • Obdržená poděkování 5

Odpověděl Damon pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

A až nebude syrový tak to bude tím že už má něco najeto :silly:
Kawasaki Z 1000 SX
25. lis 2010 20:27 #10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.914 sekund