Spouštění větráku cbf 1000

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Tak hlasím první větší závadu na své mašině ve 36000Km. Vychcala voda a musel jsem to odstavit a nejhorší na tom bylo, že se mi to kurva stalo v Alpách. Po laborování jsem zjistil, že je v hajzlu čidlo co je u termostatu na větrák. A je ještě dost možné, že je špatný i samotný termostat, vařil jsem ho doma v kastrůlku a otvíral se, až skoro při dosažení varu a to je asi špatně, páč je na něm napsáno 82, tak to budu muset ještě pořádně změřit teploměrem co má matka na zavařování okurek. Čidlo větráku stojí 1300Kč a termostat 1500Kč což mi přijde strašně drahé, nevíte někdo o levnější variantě opravy? A ještě se chci zeptat při jaké teplotě spíná ventylátor. Díky za rady a názory.
10. zář 2013 23:16 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1660
  • Obdržená poděkování 98
levnější variantu nevím ale mě pro změnu začala ve 30000 km téct vodní pumpa...jen díky slevě mě vyšla na 3600kč jinak stojí 4200kč...nevěš hlavu a moc držím palce ať se to brzy a levně vyřeší
10. zář 2013 23:35 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 548
  • Obdržená poděkování 4
Zapnutie ventilátora je model od modelu rôzne,záleží od nastavenia výrobcu(bajo 110°C).Skontroluj ten termostat, pretože vyvret voda to už bola fest teplota.Bez ventilátora sa jazdit dá ale keď sa neotvorí termostat môžu byť aj dva a nepomôžu.
11. zář 2013 17:25 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Ještě bych chtěl doplnit, že jsem to úspěšně dotáhl domů se staženou prdelí :) . Asi třikrát jsem doléval vodu, když jsem byl nucen popojíždět v koloně nebo zastavit na semaforu. Byla klika, že bylo chladné a deštivé počasí.
V kempu jsem vyoperoval termostat a milně jsem myslel, že oddálím přehřátí.
Tak jsem chtěl napojit větrák, aby šel pořád, ale ve spleti drátu jsem toho moc nevymyslel. Zkusil jsem odpojit ventilátor od čidla a ejhle, ventilátor po nastartování běžel bez zastavení.
Motor měl sice drobně divný chod, ale na nouzové dojetí by to snad stačilo. Tak jsem to poskládal do kupy a myslel jsem, že vše v pohodě. Ráno jsem nabalil věci na motorku a šel startovat, ale motor nechytal :ohmy: . Kurva co teď? Roztlačit? Není to přece třiapůle, že. A ještě na mokru!
Tak jsem to zase rozhodil, napojil čidlo a ono to okamžitě chytlo.
Pro přesnost, motor bez čidla ventilátoru startuje jen, kdyř je teplý!
Nejsem elektrikář a nechci tu dělat chytráka, snad ta má zkušenost někdy někomu pomůže.
11. zář 2013 21:34 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Tri pro téma Spouštění větráku cbf 1000

Tak jsem si o víkendu pročetl toto téma. Před chvílí jsem objednal díly a hlásím se do klubu. Minulý týden se mi v Meranu rozsvítila červená kontrolka a nešel ventilátor, naštěstí při cestě zpět. Ventilátor běží ve městě skoro furt, tak jsem měl podezření právě na něj a pravděpodobnost dojezdu domů jsem viděl jako blbost. Mobil hlásil nejbližší Honda servis v Bolzanu a představa, že tam trávím další týden a nechávám tam částku na další dovolenou nebo dvě se mi taky nelíbila. Origo nářadí je tam snad jen pro pocit, protože kapotáž se s tím sundat nedá. Po poradě a vychladnutí jsme se rozhodli to zkusit jet plynule na ubytko v Rakousku. Kupodivu to jde, když se jede nad 60, jenom nesmí být v přesunu pasa. Uprostřed passa Rombo mi při pohledu nahoru fakt do smíchu nebylo, po nucené zastávce jsem udělal ještě jednu, polil chladič vodou, domluvil nouzové ubytko pro případ, že nepřelezu na Rakouskou stranu a zkusil to. Radši jsem se neptal ani za kolik bude noc, protože 3l vody na polití chladiče, co jsem pro sichr koupil, stály 12 Eur. Naštěstí už bylo nahoře celkem zima, ikdyž v Meranu bylo 28°. Když se udržuje rychlost kolem 100, dá se s tím jet i při nějakých 25°C po dálnici, to jsem vyzkoušel za Mnichovem další den a domů to dovezl. Podle manuálu jsem proměřil relé a nějak to nesedí, ale po odpojení čidla teploty na sepnutí klíčku ventilátor běží, bohužel když je teplá a odpojí se čidlo, ventilátor neběží. Měl jsem štěstí, že v horách bylo chladno, ale dá se s tím dojet. Dík servisu za předdovolenkovou péči, kapalina nevyvařila, asi dobrá nemrzka. Na cestě je nové čidlo a nějaké prkotiny, ale vážně se zabývám tím, co sebou vozit, určitě doplním nářadí.
23. srp 2016 23:39 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Tri pro téma Spouštění větráku cbf 1000

Tak včera přišly díly. Zkrátím to, posun do nikam. Dal jsem nové čidlo teploty a pro sichr i nové relé, u něj mi nesedí proud podle servisního manuálu, ale to i u nového. No na povoleném chladiči, odpojeném čidlu a studeném motoru ventilátor na sepnutí klíčku běží, takže spálený by neměl být, přesto když jsem to složil, stejně potvora nesepnul. Máte někdo nápad? Ještě zítra zkusím úplně vyndat chladič a projít káblíky.
10. zář 2016 21:09 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0

Odpověděl Tri pro téma Spouštění větráku cbf 1000

Vyřešeno. Bylo to prodřeným kabelem na ventilátor. Udělal jsem chybu, že jsem to zkoušel na povoleném chladiči, stačil 1mm a vše fungovalo. Nejspíš je to důsledek nějaké předchozí opravy po bouračce. Škoda že jsem to nerozebral celé hned na poprvé.
11. zář 2016 13:34 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Spouštění větráku cbf 1000

No koukám, že jsi si poradil sám to je vždy nejlepší ta radost z vítězství.... :woohoo: Bohužel opravaři jako pepe už jsem tak často nechodí :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
11. zář 2016 19:07 #8

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.783 sekund