Vyjmutí neřízeného katalyzátoru-nějaký kůň na víc

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím,

jsem tu na fóru nový a byl bych rád za každého koníka navíc, myslím si že odstranění neřízeného katalizátoru na motocyklu nebo automobilu by mohlo být pro motor přínosem.
Budu rád za vaše zkušenosti.
Prosím zkušenosti typu pořiď si motocykl s vyšším objemem nebo to ti nic nepřinese si nechejte pro náctileté...
S motocyklem který jezdí v kopcovitém terénu ve dvou lidech v autoškole jsem rád i kdyby za pár desetin koně, nechci laďák, jen vím že když vyhodím neřízený katalyzátor mělo by to zlepšit reakci motoru.
Proto prosím zda nemá někdo již praktickou zkušenost z hondy cbf125.
Děkuji.
27. kvě 2015 05:57 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Ahoj
Neboj tady nejsi na motorkářích... :woohoo: hele ten kat určitě výfuk ucpe. Osobně jsem taky laďák nechtěl jen se stal nutností při stavbě... ovšem potom jsem s otevřeným KN filtrem měl chudou směs.
Našel jsem si člověka s brzdou a ten mi naladil lambdu a zvýšení u objemu 1000 bylo 6koní a nějaký Nm hlavně byl plynulý průběh.
Bohužel tebe asi zklamu jestli máš malý objem tak nárůst opravdu bude třeba jen kůň a naladění na brzdě tě výjde minimálně na 5tis. (hlavně nevím jak má malá CBF řešený motor) Když jen upravíš výfuk a otevřeš filtr tak se ti může stát, že si uděláš díru a ve dvou to bude spíš horší...
Osobně jsem chvilku jezdil bez naladění a v jednom to bylo OK ale ve dvou z malých otáček se jí nechtěl....
Nevím jestli je tady na fóru nějaký ladič. Osobně bych ti poradil najdi někoho kdo rozumí motorům, ale nečekej velký skok.
Musím říct i mě se v podstatě u litra smáli, že investice zdaleka neodpovídá přínosu.. Pro příští rok spíš uvažuji o výměně motoru, protože to je nejrychlejší, než řešit vačky, pružiny ventilu, ladění na brzdě adt.... Jinak hlavně se prvně podívej jak má tvoje moto kat instalovanej, protože pravděpodobně z výfuku jednoduše nepůjde a pokud ano vyzkoušej a uvidíš :evil: Osobně jsem si KAT ještě naopak dokoupil extra (bohužel špatněj takže budu shánět dál) kvůli rakousku... je možné, že si tě pošlou na technickou a motorku označí za nezpůsobilou pokud v laďáku kat není a všechno dnes vyčtou z rámu motorky na silnici i policajti... Takže jsem ti neporadil měj se :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
27. kvě 2015 07:57 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
po zadání mého dotazu jsem všechno ještě jednou promyslel a zjistil že bude asi lepší dat menší sekundár.kolečko, protože pokud bych vyhodil katalyzátor výfuk bude průchodnější a tím pádem se směs lehce ochudí a potřeboval bych šáhnout do vstřikování na co kašlu protože od hondy není laditelne a od ignitechu stojí majlad a za ten chabý přínos to nestojí.
Zajímavé ovšem je když se dá na cbf 125 laďák tak to jede dobře i bez zásahu do bohatosti vstřiku.....


Na co bych se ovšem rád ještě zeptal jaký olej do motoru.
Jestli snese i polosyntetiku (a ne minerál), v Břeclavě v Hondě mě říkali že s polosynt. klouže spojka.....
27. kvě 2015 20:27 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Hondu samozřejmě naladíš stejně jako každou motorku jak jsem ti psal. Ale za to naladění dáš 5tis.
A u malého objemu bohužel naladíš asi sotva 6koní... bez laďáku spíš tak 1-2koně a to je asi vzhledem k investici málo.
To kolečko jsem ti chtěl taky poradit včera jsem měl poprvé možnost testovat svojí změnu mám na zadku o tři zuby víc.
V mělé rychlosti skoro nic nepoznáš myslím na tachometru. Motorka se asi pocitově lépe zvedá. Ale ve finále když už jedeš je změna spíš na škodu... Aspoň pro mě. Hodně jsem jí zpomalil a na dálnici mi to docela vadí zbytečně se točí a potřeboval bych 7st. na šestku vklidu vyrazím předjíždět a točím do nesmyslu. Čekám vyšší spotřebu... Asi budu vracet zpět nebo se pokusím spočítat zda vy mi nedalo přidat jen třeba jeden zub.(ale to nevím na stopro)...
Takže zvaž kolik km najezdíš na přejezdech a kolik do kopce.
Jinak tachometr v rychlostech okolo 50km/h proměřuje cca 5km/h ale ve vyšší to je až 25km/hod takže po dálnici mastíš pořád 220km/hod a lepí se na tebe octávky... tak je to divný :woohoo: :woohoo: osobně se mi zdá, že se zrovna tahle úprava motorce moc nelíbí...
Honda CBF 1000 RS:)
29. kvě 2015 08:59 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.379 sekund