Upgrade podvozku CBF600N
Upgrade podvozku CBF600N vytvořil uživatel Drak3n
Premyslal som, ze by som podvozok rovno nejakym sposobol upgradol lebo vykon mi postacuje, len mam pocit, ze motorka sa hupe a zaroven na nerovnostiach moc nadskakuje... mate nejake skusenosti ?
Napr. linearne pruziny na mieru, alebo progresivne hyperpro atd.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Upgrade podvozku CBF600N
já jsem šel cestou komplet přestavby takže moc nepomůžu ale podle mě ty tlumiče ikdyž uděláš výměnu pružiny a oleje.. nikdy moc nenastavíš chybí ti možnost regulovat utlum a odskok..., ale ikdyž tu možnost budeš mít stejně ti to nezaručí 100% spokojenost ikdyž budeš mít bandu mechaniků jako na závodech nenastaví ti to na spokojenost vždy na kompromis... prostě tady nemáme dobrý cesty.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Mefisto pro téma Upgrade podvozku CBF600N
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Drak3n pro téma Upgrade podvozku CBF600N
V okoli Bratislavy a blizkeho Rakuska mame celkom dobre cesty a najviac casu stravim aj tak na serpentinach Trochu tuhsi podvozok by som prezil.
Co sa tyka ceny, nemam moc velku predstavu. Chapem, ze to bude urcite zlomok ceny motorky..Dajme tomu do 1000€ ?
Nieco by sa dalo mozno usetrit pouzitym zadnym tlmicom, ktory by som dal repasovat. Ten sucasny ma nastavitelne iba predpatie. Preto sa pytam, ci nemate skusenost
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Luhamoto pro téma Upgrade podvozku CBF600N
Drak3n napsal: Akoze necakam uplne zazraky, ale verim tomu, ze z toho podvozka sa da ziskat viac, ked mam pribliznu predstavu.
V okoli Bratislavy a blizkeho Rakuska mame celkom dobre cesty a najviac casu stravim aj tak na serpentinach Trochu tuhsi podvozok by som prezil.
Co sa tyka ceny, nemam moc velku predstavu. Chapem, ze to bude urcite zlomok ceny motorky..Dajme tomu do 1000€ ?
Nieco by sa dalo mozno usetrit pouzitym zadnym tlmicom, ktory by som dal repasovat. Ten sucasny ma nastavitelne iba predpatie. Preto sa pytam, ci nemate skusenost
Sice nevím přesně jaký model a ročník CBF máš a hlavně v jakém tech. stavu máš podvozek. Proto asi to základní pokud nemáš je udělat servis. Mnohdy je to velký rozdíl před a po. Samo sebou při servise můžeš různě laborovat, ale asi bych si nechal někým zkušeným poradit. Do jaké míry uděláš upgread je pak jen na tobě.
U našich CBFfek myslím že bylo záměrem výrobce, dát spíše cestovní podvozek a přiznám se, že mi celkem jeho nastavení na tech našich okreskách vyhovuje a to se rád svezu. Houpání u mé šestky nepovažuji za nijak zásadní v porovnání s nějakým cestovním endurem, který je jak zaoceánská loď v dobách Kryštofa Kolumbuse.
Já osobně jsem se na nějaké úpravy vyprdl a spíše jsem se přizpůsobil sám a motorka mě stále baví a to nepíšu jen proto, že jsem na motorce neseděl už nějaký ten měsíc. Bohužel jak se ptáš na doporučení na konkrétní komponenty, to ti asi neporadím, ale na CBF 1000 myslím celou sadu dělá Hyperpro.
Třeba zde klik
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Upgrade podvozku CBF600N
Co se týká těch uprav u šestky si myslím není zdaleka tolik potřeba laborovat... Podle mě je slabost podvozku hlavně u litra vyšší výkon a větší hmotnost s takřka nulovou úpravou oproti šestce zapříčinila to že jsem já osobně provedl všechny úpravy. Přesto každý ti řekne univerzální podvozek neuděláš a to není ani ESA... Protože s tou si musíš hrát v klidu..
To už mám lepší já můžu štělovat za jízdy s pružinou Přesto zjistíš, že nastavíš kompromis a budeš jezdit.... Ale úpravám fandím jen si myslím, že jak do toho spadneš budou se peníze točit
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Drak3n pro téma Upgrade podvozku CBF600N
Olej bude urcite v zlom stave, takisto mi bude mozno treba rovnat vidlu. Moja predstava bola, pruziny na moju hmotnost a nejaky lepsi tlmic dozadu. Mozno by stacil aj nejaky pouzity , ktory by pasoval na cbf 600 s tym, ze by sa dal repasovat.
Preto sa len pytam, ci nahodou niekto nema skusenost, napr. ake tlmice pasuju dozadu. Hornet ? CBR ?
Len upravou riaditok za sirsie sa transformovalo ovladanie, tak hadam nove podvozkove diely budu fungovat rovnako
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Drak3n pro téma Upgrade podvozku CBF600N
Tato zpráva obsahuje přiložené obrázky.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl JinT pro téma Upgrade podvozku CBF600N
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl danoous pro téma Upgrade podvozku CBF600N
Co pise Luhamoto je pravda, hyperpro dela sadu na CBF600 v nasem rocniku, mam tez r.v.2010.
Takze to bys mel jednu moznost, a asi tu nejlevnejsi.
Dalsi moznost je, prostudovat horneta (novejsi generace), protoze Hornet ma stejny ram jako CBF.
Hornet ma uz ale prevracene vidlice, a pokud me pamet nesali, tak jsou i stelovatelne.
Dobry na tom je, ze by meli sedet i ulozeni na predni brzdy, pokud se nepletu.
Je ale mozne, ze od urciteho roku vyroby mel Hornet jine brzdy nez ma CBF.
Kazdopadne by to obnaselo sehnat predni vidlice z Horneta i s brejlema.
Dalsi omezeni na tom nejspis bude, ze uchyceni budiku a jinych veci uz muze byt jine a bude
treba si s tim pohrat. Jen ale pripominam, ze Hornet ma mensi rozvor nez CBF.
Je to precijen trochu jinak postavena motorka, prestoze sdili s CBF pomerne hodne komponentu.
Nicmene, jsou to jen tipy k zvazeni, Horneta nastudovaneho nemam, takze konkretne presne data nemam, neznam.
V mem pripade jsem zaznamenal po 2 letech jezdeni, cca 25.000km, ze se mi motorka zacala nejak vic ponorovat. Tehdy jsem se mylne domnival, ze mam nejspis vypraskane pruziny a
zacal koukat, jake jsou moznosti, odtud vim o tech hyperpro.
Nicmene, jako prvni jsem udelal vymenu oleje v tlumicich, a ejhle, ono se to celkem dost
napravilo, i se mi prestala tak sjizdet predni guma. Pri premereni pera jsem zjistil ze ma hodne daleko k servisnimu limitu.
Tim padem jsme se vyprdl na cele upravy. Takze zalezi co chces s motorkou udelat a co od ni
ocekavas.
Me moje CBF nastavene tak jak je vyhovuje natolik, ze ma svoje misto v garazi jiste.
Nerikam, ze bych se nejak poflakoval po silnicich, ale okruhova jizda me nijak nelaka.
Za celou dobu co s CBF jezdim, jsem tu motorku na limit rozhodne nedostal a se svym
jizdnim stylem ani nejspis nedostanu.
Tak preji hodne stesti a pevne nervy, kazdopadne nejaky prachy to stat bude.
Zalezi dle rozsahu, mam ale kamarada, ktery investoval do podvozku na XRV 750 afrika twin,
a skoncil na 65.000kc...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.