Veľký hliníkový topcase.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 4

Veľký hliníkový topcase. vytvořil uživatel hochut

Ahojte,
máte niekto na svojej CBF kufor Givi OBK58
www.givi.it/cases/Monokey/TREKKER%20OUTB...s%20%20-Black%20Line
Ak áno, aké máte skúsenosti a aké bočné kufre k tomu?
13. led 2017 09:36 #1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Veľký hliníkový topcase.

Hele už jsem tam trochu připsal názor na hranatý bočáky jsem už trochu pěl ... tohle vypadá super i zpracování je hodně zajímavý ale viděl bych jediný problém vlivem obtékání vzduchu ty naše CBF-ky mají dost problém s topcase a to i tím origo oblím... nevím zda náhodou tento nebude i težší.. proto bych ho nedoporučoval... věř mi budeš řešit ložiska v krku a rozložení váhy atd... motorka bude plavat podle mě velky endura mají tužší podvozek a celkově asi tolik neplavou...
Honda CBF 1000 RS:)
16. led 2017 17:19 #2

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Veľký hliníkový topcase.

Postelujes tlumice a je to :)
17. led 2017 16:59 #3

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Veľký hliníkový topcase.

Hele to jsi mě rozesmál :woohoo: :woohoo: takže rozjedeme zase téma podvozku :woohoo: já už s ním problém nemám teď mě limituje jen motor :evil: už můžu lítat s kufrem o závod... jen mě trochu naštvalo když se se mnou honila Toyota Supra a blikal na mě tak jsem se chtěl rozčílit proč blíka a měl jsem otevřený kufr :whistle: ale to už jsem vyřešil výměnou zámku a nemělo to vliv na kvalitu kufru jen se rozbil zámek :sick: sranda byla že krom toho plastu co kufr zavírá jsem snad nic neztratil... takže se dá říct že přes 190km/hod nepotřebuješ víko kufru B)

Ale vážně top case opravdu motorku v továrním stavu zneklidní paradoxně litr je na tom hůř než šestka.... ta je o dost odolnější... je to podle mě rozložením těžiště...
Honda CBF 1000 RS:)
20. led 2017 08:28 #4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 25
  • Obdržená poděkování 4

Odpověděl hochut pro téma Veľký hliníkový topcase.

JinT napsal: ...paradoxně litr je na tom hůř než šestka.... ta je o dost odolnější... je to podle mě rozložením těžiště...

Tak ja mám "odolnejšiu šestku" a kúpil som ju na kochacie jazdy "starého psa", neplánujem lietať viac ako 110 - 120 km/h...
... ložiská v krku sa pridaním topcase len odľahčia, tam by nemal byť problém.
Bolo by zaujímavé poznať praktické skúsenosti, niekoho kto ten kufor reálne na CBF má.
20. led 2017 10:07 #5

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Veľký hliníkový topcase.

Ahoj
Řekl jsi správně ložiska se odlehčí a tím ti začnou kmitat řídítka když si budeš chtít upravit rukavice dostaneš panty... a to je nepříjemný... nemusí se ti to stát vždy ale top case to prostě dělá. Uvidíš pokud sem napíše někdo kdo kufr má.
Jinak mi neříkej, že když tě okolnosti donutí nenajedeš na dálnici... a tam pokud nepojedeš 150km/hod tak se budeš honit v pravím s kamiony... a to u nás i na slovensku... Hele ale jinak je to podle chuti každého soudruha :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
20. led 2017 12:23 #6

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

Odpověděl Mefisto pro téma Veľký hliníkový topcase.

Ja nechal propocitat novou pruzinu na vahu dvou a kufry, pak serizeni na masine a od te doby pohodicka. Jen kdyz jedu sam tak je to trosku tvrdsi :)
20. led 2017 19:37 #7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 2.570 sekund