Podvozok Hyperpro, Ohlins, YSS,...

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Jo a aby to nevyznělo ohlins nebo nic podle mě i originál co budeš udržovat občas dle nájezdů uděláš servis předním tlumicum co 20-25tis a budeš si udržovat nastavení tak aby se ti motorka nehoupala nejde jen o stabilitu ale i o brzdění atd... Podvozek chceš ve 100% kondici i když budeš jezdit kochacku ale může přijít křížovka a pak tě nic než podvozek nepodrzi...proto by se mělo měnit nastavení pružiny a měl by si s tím člověk hejbat a když je možnost dát tam bohden a kolečko je to luxusní vychytávka i na cesty
Honda CBF 1000 RS:)
02. pro 2018 17:34 #51

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Ale vubec ne.
Nastavis to na 2 plus kufry a sam jezdis na Silverwingovi 600 :)
03. pro 2018 19:39 #52

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Aha tak to mě neuspokojilo já jezdil ve dvou s bagazi bez takže pružinu jsem vždy stelovat hodně a na jízdu s komplet zátěži i předek jinak jízda jeden nebo dva bez bagaze jsem řešil jen zadek... Teď už sundavam zadní stupačky :evil:
Honda CBF 1000 RS:)
03. pro 2018 21:07 #53

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20
Moje uprava na pristi rok je TRIUMPH Tiger 1200 XRt

Ono abys to mel spravne nastelovany, tak to sam dost tezko das, protoze pokud ty sedis , nekdo musi merit zdvihy atd.
Takze u toho zakladniho modelu, to neni moc na prestelovani behem par okamziku.
To se da na predku
Poslední změna: 04. pro 2018 20:52 uživatelem Mefisto.
04. pro 2018 20:50 #54

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87
Jindro za prve, u mna trebars to neni tak horuce... s frajerkou nejazdim a s kuframi nabaleny idem tak 2x za sezonu... Inak vzdy jazdim iba s "vlastnou vahou"... Za druhe ano, servisovat tlmice treba. Ale ked mi chalani v motomaxxe povedali, ze original asi nejde servisovat a ak by siel, vyslo by to viac ako cely zadok od hyperpro, tak nebolo moc o com....
Honda CBF1000FA
04. pro 2018 21:30 #55

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 518
  • Obdržená poděkování 85
Zadní tlumič umí chlapi servisovat. Cena je cca 3500 bez pružiny. Našli jsme i firmu, která upravuje nerozebiratelné tlumiče na rozebiratelné a cena je stále velmi podobná.
I já se přikláním k Jindrovi. Podvozek nastavuji pro jízdu v jednom...s batůžkem...bagáží ( čekat na správnou zátěž abych se svezl je na prd )
chro chro
05. pro 2018 08:20 #56

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
Je samozřejmě pravda že pro správné nastavení na okruh potřebuješ tři lidi. Ale právě díky možnosti plynule nastavit zadní pružinu to můžeš dělat naprosto plynule a pocitově za jízdy pokud máš kroužek... prostě cítíš když tě kope nebo cítíš když se houpeš. Proto jsem radil vezměte kroužek pokud to jde. Ovšem nedoporučuji ani typ ani výrobce. Nemám z toho procenta... :woohoo:
Honda CBF 1000 RS:)
05. pro 2018 08:56 #57

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 313
  • Obdržená poděkování 87
Keith, u nas je najznamejsia (najlepsia?) firma na tlmice motomaxx. Chalanom som pisal a dostal som odpoved, nie vsetko seriove ide rozobrat a ak by to slo cena aj s pruzinou cca 450e. No potes panbuh... Co je teda nehorazna palka. Preto som volil tuto cestu. A to ze niekto casto meni zatazenie moto-uplne chapem. Ja len hovorim, u mna to takto nie je, preto aj predpatie nastavujem cakumprask 3x do roka. No na veci to nic nemeni, ze tieto aftermarkety su horsie riesene v jeho nastaveni ako original tlmic.
Honda CBF1000FA
05. pro 2018 10:05 #58

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345
V tom případě je David lepší než nejlepší firma na slovensku :woohoo: nechce se s tím nikdo zabývat to je ten problém... prodají ti nový díl na tom je větší marže... když jsme chtěli na Sosnové poradit s podvozkem CBF originálu tak se nám vysmáli... v podstatě co mám na tomhle nastavovat to prostě nastavitelné není... a jen se musíš snažit udržovat to v kondici. Aby to nějak fungovalo.
Honda CBF 1000 RS:)
05. pro 2018 13:08 #59

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 906
  • Obdržená poděkování 20

JinT napsal: Je samozřejmě pravda že pro správné nastavení na okruh potřebuješ tři lidi. Ale právě díky možnosti plynule nastavit zadní pružinu to můžeš dělat naprosto plynule a pocitově za jízdy pokud máš kroužek... prostě cítíš když tě kope nebo cítíš když se houpeš. Proto jsem radil vezměte kroužek pokud to jde. Ovšem nedoporučuji ani typ ani výrobce. Nemám z toho procenta... :woohoo:


Jasny nesmis, setrit.
Ja setril, ale s tim, ze sam prakticky nejezdim, neb neni kdy.

A dokonce bych rekl, ze kdyz jedu sam, tak bych potreboval o stupen jinou pruzinu
Poslední změna: 05. pro 2018 20:27 uživatelem Mefisto.
05. pro 2018 20:24 #60

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.582 sekund